KKKK 2009 31.07-02.08.2009

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

neku
Viestit: 17
Liittynyt: Ti Maalis 20, 2007 1:23 am
Pyörä: KTM 690,990 adventure
Paikkakunta: Kontiolahti

Re: KKKK 2009 31.07-02.08.2009

Viesti Kirjoittaja neku »

Ilmottaudun mukaan kuusen juurelle.
Se mikä tiellä tapahtuu, se tielle jää!
Jari Vee itte
Viestit: 3
Liittynyt: La Syys 27, 2008 7:50 pm
Pyörä: AT750 RD04
Paikkakunta: TRE

Re: KKKK 2009 31.07-02.08.2009

Viesti Kirjoittaja Jari Vee itte »

Moro. Ilmottadun mukaan myös, sisämajoitus jos vielä tilaa löytyy.
Hinku.
Viestit: 351
Liittynyt: Pe Kesä 01, 2007 10:19 pm
Pyörä: Honda nx650
Paikkakunta: Kontiolahti/Konnevesi

Re: KKKK 2009 31.07-02.08.2009

Viesti Kirjoittaja Hinku. »

(Päivitetty lista siirretty viestiketjun loppuun)
Viimeksi muokannut Hinku., Ma Maalis 09, 2009 12:05 pm. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
Avatar
Mika70
Viestit: 124
Liittynyt: Su Maalis 18, 2007 1:54 pm
Pyörä: AT DCT 2023
Paikkakunta: Lieksa

Re: KKKK 2009 31.07-02.08.2009

Viesti Kirjoittaja Mika70 »

Tarkennus. Oon telttamajottuja ja muutenni kohta ulkoruokinnassa.......minäkö muka nettiaddikti....vai mikä se oli.....
Don’t take life too seriously. You’ll never get out of it alive.
Hinku.
Viestit: 351
Liittynyt: Pe Kesä 01, 2007 10:19 pm
Pyörä: Honda nx650
Paikkakunta: Kontiolahti/Konnevesi

Re: KKKK 2009 31.07-02.08.2009

Viesti Kirjoittaja Hinku. »

Ok, Mika. Tämmöstä vähä eppäilin, mut varoilta laitoin.:)
Kiitos nopsasta ilmotuksesta.
Avatar
Mika70
Viestit: 124
Liittynyt: Su Maalis 18, 2007 1:54 pm
Pyörä: AT DCT 2023
Paikkakunta: Lieksa

Re: KKKK 2009 31.07-02.08.2009

Viesti Kirjoittaja Mika70 »

Harmi, kun ei itsellä ole (ehjää) pyörää, millä liittyä seuraan. Jätän siis ilmoittautumatta... :cry:
Elähän souva venettä lepikkoon sottaillaan sottaillaan.......Poijan manki saattasi joutaa lainaan....katellaan katellaan.
Don’t take life too seriously. You’ll never get out of it alive.
Avatar
-jn-
Viestit: 546
Liittynyt: Ti Heinä 22, 2008 10:30 am
Pyörä: SE/EXC350/GS
Paikkakunta: Vihti

Re: KKKK 2009 31.07-02.08.2009

Viesti Kirjoittaja -jn- »

Hei

Minäkin ilmottaudun mukaan , ulkomajoitus käy hyvin :)

terv -jn
Tärkeintä ei ole päämäärä vaan liike ....

mopokuvia http://www.hobby.pic.fi/
Avatar
heikko
Viestit: 6
Liittynyt: Ma Marras 17, 2008 12:34 pm
Pyörä: R100GS PD

Re: KKKK 2009 31.07-02.08.2009

Viesti Kirjoittaja heikko »

Jos ulkoruokintapaikkoja on vielä jäljellä, niin oisin tulossa mukaan.
Sain juuri kesän lomaraissun ajankohdan sovittua siten, että kerkee mukaa.

Ja jos ei ulkoruokinnassa ole paikkoja jäljellä, niin jos muuten vaan porukkaan mahtuu niin voihan sitä kotoa käsinkin harrastaa.

Henkka
Avatar
MViktor
Viestit: 307
Liittynyt: To Elo 28, 2008 4:39 pm
Pyörä: R 850 GS
Paikkakunta: Heinävesj

Re: KKKK 2009 31.07-02.08.2009

Viesti Kirjoittaja MViktor »

Voisinpa minäkin käyä paikalla, jos ei katon alle pääse, niin käyn lauantaina päiväseltään, ei tuonne ole kuin vajaa sata kilometriä kotoa.
Tunturi Sport > Monkey > GT 125 > CB 350 T > yli 20 v. taukoa > XT 600Z (myyty) > R 1100 GS (savuna ilmaan) > R 850 GS, nyt lastutettuna J.Gemin lastulla ja pörinäpöntollä. Pörisee ainakin katu-uskottavastii.
knif
Viestit: 11
Liittynyt: Ti Kesä 17, 2008 8:10 pm
Pyörä: XR650
Paikkakunta: Reijola

Re: KKKK 2009 31.07-02.08.2009

Viesti Kirjoittaja knif »

Tahtoo mukaan, majoitun mihin mahtuu...

Krisse
Hinku.
Viestit: 351
Liittynyt: Pe Kesä 01, 2007 10:19 pm
Pyörä: Honda nx650
Paikkakunta: Kontiolahti/Konnevesi

Re: KKKK 2009 31.07-02.08.2009

Viesti Kirjoittaja Hinku. »

Päivitetty lista, sisämajoittujien osalta voi muuttua, jonotusnumeroita jaetaan.
Kuten jo aiemmin mainitsin, niin käydään piakkoin katsastamassa maja Jannen kanssa,
sisällehän voi mahtua enemmänkin kuin 15 hlöä.

Sisämajoitukseen (paikkoja 15):
1. Tomi H (ktm 640E - Tre)
2. Kirppu (ktm 640adv - Oulu)
3. jor ( - Raahe)
4. Zidi (sxc - Sorsakoski)
5. AM (bmw r1100gs - Kurikka)
6. paskli (g650x - Tre)
7. Ohagar (ta - Oulu)
8. akui68 (ktm adv)
9. kode10 (xt - Polvijärvi)
10. Jari Vee itte (at750 - TRE)
11. Timo Kalkkila (bmwF800gs - Riihimäki)
12. KarMa (- Veikkola)
13. peeär (- Hollola)
14. Tapio Leppänen (-Jämsä)
15. Olli Hakala (-Jämsänkoski)

Telttamajoitus:
- Hinku. (650nx - Kontiolahti)
- JanneH (660xt - Kontiolahti)
- jarikettu( - Kuopio)
- neku (ktm690 - Kontiolahti)
- Mika70 (dr650 - Lieksa)
- -jn- (gs1200 - Itä)
- heikko (bmw f650gs - Kontiolahti)
- MViktor (xt 600z ) 1. varasijalla sisämajoitukseen
- knif (dr 650 rs-Reijola)
- holore (ktm adv- Kuopio)
- aka (- Kuopio) 2. sijalla sisämajoitukseen
- ju55i (- Lieksa)
- PantseK (TA - Lahti) 3. varasijalla sisämajoitukseen

Tähtösiä:
- muma (- Joensuu)
Viimeksi muokannut Hinku., Pe Maalis 20, 2009 10:57 am. Yhteensä muokattu 6 kertaa.
holore
Viestit: 8
Liittynyt: Ti Syys 30, 2008 5:55 pm
Pyörä: KTM Adventure
Paikkakunta: Kuopio

Re: KKKK 2009 31.07-02.08.2009

Viesti Kirjoittaja holore »

Moi! Jos uusia kasvoja kaipaatte, niin voisin tulla joukon jatkoksi täältä Savon sydämestä. Telttamajoitus.
KTM = Kevyt Työntää Metsässä
aka
Viestit: 158
Liittynyt: Ma Heinä 17, 2006 2:53 pm
Pyörä: KTM
Paikkakunta: Kuopio

Re: KKKK 2009 31.07-02.08.2009

Viesti Kirjoittaja aka »

Ja mukaan kanssa sinne jono jatkoksi.
Telttaan jos ei sisälle mahdu.
JU55I
Viestit: 1
Liittynyt: Ti Maalis 11, 2008 8:53 am
Paikkakunta: Lieksa

Re: KKKK 2009 31.07-02.08.2009

Viesti Kirjoittaja JU55I »

Mukana ja ihan pihalla teltan kanssa.
Avatar
muma
Viestit: 445
Liittynyt: La Loka 01, 2005 5:32 pm
Pyörä: Husqvarna TR
Paikkakunta: Joensuu

Re: KKKK 2009 31.07-02.08.2009

Viesti Kirjoittaja muma »

Enpä ole tänne vähään aikaan kurkkinut mutta parempi myöhään kun ei milloinkaan.
Tuonne metsästysmajalle tulen vaikka kävellen.Olenhan melkein kotona.Sisämajoitus
on mutta muualla.
Vastaa Viestiin