KKKK 2009 31.07-02.08.2009
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
neku
- Viestit: 17
- Liittynyt: Ti Maalis 20, 2007 1:23 am
- Pyörä: KTM 690,990 adventure
- Paikkakunta: Kontiolahti
Re: KKKK 2009 31.07-02.08.2009
Ilmottaudun mukaan kuusen juurelle.
Se mikä tiellä tapahtuu, se tielle jää!
-
Jari Vee itte
- Viestit: 3
- Liittynyt: La Syys 27, 2008 7:50 pm
- Pyörä: AT750 RD04
- Paikkakunta: TRE
Re: KKKK 2009 31.07-02.08.2009
Moro. Ilmottadun mukaan myös, sisämajoitus jos vielä tilaa löytyy.
-
Hinku.
- Viestit: 351
- Liittynyt: Pe Kesä 01, 2007 10:19 pm
- Pyörä: Honda nx650
- Paikkakunta: Kontiolahti/Konnevesi
Re: KKKK 2009 31.07-02.08.2009
(Päivitetty lista siirretty viestiketjun loppuun)
Viimeksi muokannut Hinku., Ma Maalis 09, 2009 12:05 pm. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
Re: KKKK 2009 31.07-02.08.2009
Tarkennus. Oon telttamajottuja ja muutenni kohta ulkoruokinnassa.......minäkö muka nettiaddikti....vai mikä se oli.....
Don’t take life too seriously. You’ll never get out of it alive.
-
Hinku.
- Viestit: 351
- Liittynyt: Pe Kesä 01, 2007 10:19 pm
- Pyörä: Honda nx650
- Paikkakunta: Kontiolahti/Konnevesi
Re: KKKK 2009 31.07-02.08.2009
Ok, Mika. Tämmöstä vähä eppäilin, mut varoilta laitoin.
Kiitos nopsasta ilmotuksesta.
Kiitos nopsasta ilmotuksesta.
Re: KKKK 2009 31.07-02.08.2009
Elähän souva venettä lepikkoon sottaillaan sottaillaan.......Poijan manki saattasi joutaa lainaan....katellaan katellaan.Harmi, kun ei itsellä ole (ehjää) pyörää, millä liittyä seuraan. Jätän siis ilmoittautumatta...
Don’t take life too seriously. You’ll never get out of it alive.
Re: KKKK 2009 31.07-02.08.2009
Hei
Minäkin ilmottaudun mukaan , ulkomajoitus käy hyvin
terv -jn
Minäkin ilmottaudun mukaan , ulkomajoitus käy hyvin
terv -jn
Re: KKKK 2009 31.07-02.08.2009
Jos ulkoruokintapaikkoja on vielä jäljellä, niin oisin tulossa mukaan.
Sain juuri kesän lomaraissun ajankohdan sovittua siten, että kerkee mukaa.
Ja jos ei ulkoruokinnassa ole paikkoja jäljellä, niin jos muuten vaan porukkaan mahtuu niin voihan sitä kotoa käsinkin harrastaa.
Henkka
Sain juuri kesän lomaraissun ajankohdan sovittua siten, että kerkee mukaa.
Ja jos ei ulkoruokinnassa ole paikkoja jäljellä, niin jos muuten vaan porukkaan mahtuu niin voihan sitä kotoa käsinkin harrastaa.
Henkka
Re: KKKK 2009 31.07-02.08.2009
Voisinpa minäkin käyä paikalla, jos ei katon alle pääse, niin käyn lauantaina päiväseltään, ei tuonne ole kuin vajaa sata kilometriä kotoa.
Tunturi Sport > Monkey > GT 125 > CB 350 T > yli 20 v. taukoa > XT 600Z (myyty) > R 1100 GS (savuna ilmaan) > R 850 GS, nyt lastutettuna J.Gemin lastulla ja pörinäpöntollä. Pörisee ainakin katu-uskottavastii.
Re: KKKK 2009 31.07-02.08.2009
Tahtoo mukaan, majoitun mihin mahtuu...
Krisse
Krisse
-
Hinku.
- Viestit: 351
- Liittynyt: Pe Kesä 01, 2007 10:19 pm
- Pyörä: Honda nx650
- Paikkakunta: Kontiolahti/Konnevesi
Re: KKKK 2009 31.07-02.08.2009
Päivitetty lista, sisämajoittujien osalta voi muuttua, jonotusnumeroita jaetaan.
Kuten jo aiemmin mainitsin, niin käydään piakkoin katsastamassa maja Jannen kanssa,
sisällehän voi mahtua enemmänkin kuin 15 hlöä.
Sisämajoitukseen (paikkoja 15):
1. Tomi H (ktm 640E - Tre)
2. Kirppu (ktm 640adv - Oulu)
3. jor ( - Raahe)
4. Zidi (sxc - Sorsakoski)
5. AM (bmw r1100gs - Kurikka)
6. paskli (g650x - Tre)
7. Ohagar (ta - Oulu)
8. akui68 (ktm adv)
9. kode10 (xt - Polvijärvi)
10. Jari Vee itte (at750 - TRE)
11. Timo Kalkkila (bmwF800gs - Riihimäki)
12. KarMa (- Veikkola)
13. peeär (- Hollola)
14. Tapio Leppänen (-Jämsä)
15. Olli Hakala (-Jämsänkoski)
Telttamajoitus:
- Hinku. (650nx - Kontiolahti)
- JanneH (660xt - Kontiolahti)
- jarikettu( - Kuopio)
- neku (ktm690 - Kontiolahti)
- Mika70 (dr650 - Lieksa)
- -jn- (gs1200 - Itä)
- heikko (bmw f650gs - Kontiolahti)
- MViktor (xt 600z ) 1. varasijalla sisämajoitukseen
- knif (dr 650 rs-Reijola)
- holore (ktm adv- Kuopio)
- aka (- Kuopio) 2. sijalla sisämajoitukseen
- ju55i (- Lieksa)
- PantseK (TA - Lahti) 3. varasijalla sisämajoitukseen
Tähtösiä:
- muma (- Joensuu)
Kuten jo aiemmin mainitsin, niin käydään piakkoin katsastamassa maja Jannen kanssa,
sisällehän voi mahtua enemmänkin kuin 15 hlöä.
Sisämajoitukseen (paikkoja 15):
1. Tomi H (ktm 640E - Tre)
2. Kirppu (ktm 640adv - Oulu)
3. jor ( - Raahe)
4. Zidi (sxc - Sorsakoski)
5. AM (bmw r1100gs - Kurikka)
6. paskli (g650x - Tre)
7. Ohagar (ta - Oulu)
8. akui68 (ktm adv)
9. kode10 (xt - Polvijärvi)
10. Jari Vee itte (at750 - TRE)
11. Timo Kalkkila (bmwF800gs - Riihimäki)
12. KarMa (- Veikkola)
13. peeär (- Hollola)
14. Tapio Leppänen (-Jämsä)
15. Olli Hakala (-Jämsänkoski)
Telttamajoitus:
- Hinku. (650nx - Kontiolahti)
- JanneH (660xt - Kontiolahti)
- jarikettu( - Kuopio)
- neku (ktm690 - Kontiolahti)
- Mika70 (dr650 - Lieksa)
- -jn- (gs1200 - Itä)
- heikko (bmw f650gs - Kontiolahti)
- MViktor (xt 600z ) 1. varasijalla sisämajoitukseen
- knif (dr 650 rs-Reijola)
- holore (ktm adv- Kuopio)
- aka (- Kuopio) 2. sijalla sisämajoitukseen
- ju55i (- Lieksa)
- PantseK (TA - Lahti) 3. varasijalla sisämajoitukseen
Tähtösiä:
- muma (- Joensuu)
Viimeksi muokannut Hinku., Pe Maalis 20, 2009 10:57 am. Yhteensä muokattu 6 kertaa.
Re: KKKK 2009 31.07-02.08.2009
Moi! Jos uusia kasvoja kaipaatte, niin voisin tulla joukon jatkoksi täältä Savon sydämestä. Telttamajoitus.
KTM = Kevyt Työntää Metsässä
Re: KKKK 2009 31.07-02.08.2009
Ja mukaan kanssa sinne jono jatkoksi.
Telttaan jos ei sisälle mahdu.
Telttaan jos ei sisälle mahdu.
Re: KKKK 2009 31.07-02.08.2009
Mukana ja ihan pihalla teltan kanssa.
Re: KKKK 2009 31.07-02.08.2009
Enpä ole tänne vähään aikaan kurkkinut mutta parempi myöhään kun ei milloinkaan.
Tuonne metsästysmajalle tulen vaikka kävellen.Olenhan melkein kotona.Sisämajoitus
on mutta muualla.
Tuonne metsästysmajalle tulen vaikka kävellen.Olenhan melkein kotona.Sisämajoitus
on mutta muualla.