Peeär, päivät on nuo mainitsemasi. Lisään ne vielä tuohon topikin otsikkoon.
Mukailen Tomin viimevuotista systeemiä, ainakin osittain, mitäpä sitä pyörää uudestaan keksimään.
Minusta tuo ilmoittautuminen jaettuna sisä- ja ulkomajoitukseen oli hyvä systeemi?
Henkilö, joka varmisti majan varauksen, sanoi
sisämajoituspaikkoja olevan
15 kpl, 5 sänkypaikkaa ja 10 lattiapaikkaa.
Maastonmuodoista kämpän ympärillä ei vielä ole tietoa, kuten ei myöskään mahdollisista aitta-, laituri-, tai takkahuonenukkumispaikoista.
Teemme Yamahamiehen kanssa excursion majalle lähiaikoina.
Mitäs olette mielipuolta ajoryhmälistasta? Viimeksihän meillä oli ryhmittäytymislista, mutta toimiko se?
Oma käsitykseni oli, että pari ryhmää taisi muotoutua etukäteen, mutta osa ryhmistä muodostui
nuotiolla pe-iltana? Vai muistanko väärin?
Entäpä ennakkoon suunniteltu reitti? Lähitienoon teistä saa reittejä vaikka useamman. Oma ehdotukseni olisi,
että järjestävä taho vois laatia pari-kolme runkoreittiä, joihin vois lisäksi merkitä runkoreiteiltä poikkeavia
katsastamisen arvoisia pätkiä. Ja nämä reitithän nyt olis tietenkin vaan ehdotuksia, sillä jokainen suunniteltu
reitti on tekijän oma näkemys hyvästä reitistä. Vaikka reitti olisi suunniteltu monenlaisia mopoja/kuskeja
silmälläpitäen, niin loppujen lopuksihan jokainen ryhmä laatii sen oman reittinsä.
Tämmöistä suunnittelupalvelua olisi nyt kuitenkin tarjolla.