Ylöjärven , Kurun ja Pirkkalan ajelut
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
ia
- Viestit: 76
- Liittynyt: To Elo 31, 2006 5:53 pm
- Pyörä: KTM Camping ja exc400 ja r100gs/pd
- Paikkakunta: Tampere
Re: Ylöjärven Enduropuiston ja Kurun Paulaniemen ajelut
Tänään illalla kuuden pintaan hallille hikoileen, Honda-mies tulee ainakin... keskeytä sinäkin joululeipomiset ja tule mukaan.
-
THA
- Viestit: 3707
- Liittynyt: Pe Touko 04, 2007 10:07 am
- Pyörä: Yamaha ja TM
- Paikkakunta: Lempäälä
- Viesti:
Re: Ylöjärven Enduropuiston ja Kurun Paulaniemen ajelut
Ei oo mopoo...Skaitiimi on säilötty jo muistoksi ja v***n vinguttimella EIVAANYHTÄÄNHUVITAAJAA NYTKUNIHQUNELARIONTULOSSA

- tieto vähentää tuskaa
- Yamaha WR 450 EFI - 120,3 kg
- TM 100jE "rin-tin-tin"
- Yamaha WR 450 EFI - 120,3 kg
- TM 100jE "rin-tin-tin"
-
THA
- Viestit: 3707
- Liittynyt: Pe Touko 04, 2007 10:07 am
- Pyörä: Yamaha ja TM
- Paikkakunta: Lempäälä
- Viesti:
Re: Ylöjärven Enduropuiston ja Kurun Paulaniemen ajelut
Nyt mopohommat viimein rokkaa! Ens sunnuntaina sitten kaikki ajamaan tänne etelän kovalle pellolle!!!
Ensin näytti siltä ettei Shercolla pääse ajamaan ensi viikonloppuna, nyt näyttää ihan muulta!
Menen lauantaina hakemaan pyörän maahantuojalta Sipoosta, klo 13 mennessä pitäis olla täällä katsastuksessa (koska pääkaupunkiseudulta ei löydy puljua, joka tekisi rekisteröintikatsastuksen lauanaina!). Lauantai-iltana iskareiden lyhennys, muut modauspalikat kiinni ja nastat alle. Sunnuntaina viimein ajamaan uudella pyörällä, jihaa!
Ai niin, siksi helppoon maastoon, kun en saa siihen sunnuntaihin mennessä kiinnityspaloja semmoselle stongalle mihin saisi karjikset tahi käypäsiä karjiksia jotka kävisi siihen fättiin. Seuraavana viikonloppuna (29.-30.11.) voisikin sitten vaikka etsiä merkin perinteille sopivia maastoja vaikkapa Ahvenuksen haminoilta...
Huoh! Huom! Huom!
Mun ja Pyryn Kärmes-joukkue on vieläkin yhdellä vajaa, rohkeasti mukaan upealle safarille nyt vaan!
Ensin näytti siltä ettei Shercolla pääse ajamaan ensi viikonloppuna, nyt näyttää ihan muulta!
Menen lauantaina hakemaan pyörän maahantuojalta Sipoosta, klo 13 mennessä pitäis olla täällä katsastuksessa (koska pääkaupunkiseudulta ei löydy puljua, joka tekisi rekisteröintikatsastuksen lauanaina!). Lauantai-iltana iskareiden lyhennys, muut modauspalikat kiinni ja nastat alle. Sunnuntaina viimein ajamaan uudella pyörällä, jihaa!
Ai niin, siksi helppoon maastoon, kun en saa siihen sunnuntaihin mennessä kiinnityspaloja semmoselle stongalle mihin saisi karjikset tahi käypäsiä karjiksia jotka kävisi siihen fättiin. Seuraavana viikonloppuna (29.-30.11.) voisikin sitten vaikka etsiä merkin perinteille sopivia maastoja vaikkapa Ahvenuksen haminoilta...
Huoh! Huom! Huom!
Mun ja Pyryn Kärmes-joukkue on vieläkin yhdellä vajaa, rohkeasti mukaan upealle safarille nyt vaan!
- tieto vähentää tuskaa
- Yamaha WR 450 EFI - 120,3 kg
- TM 100jE "rin-tin-tin"
- Yamaha WR 450 EFI - 120,3 kg
- TM 100jE "rin-tin-tin"
-
Pyry
- Viestit: 143
- Liittynyt: Ti Helmi 07, 2006 9:03 pm
- Pyörä: KTM X2 + Montesa
- Paikkakunta: Pirkkala
- Viesti:
Re: Ylöjärven Enduropuiston ja Kurun Paulaniemen ajelut
Kävin Pirkkalassa ajamassa sunnuntaina kierroksen, yksi kuusi oli kaatunut polun yli (myötäpäivään polkua kierrettäessä ennen hakkuuaukeaa). Eli kun menee ajelemaan, kannattaa ottaa vaikka pieni saha mukaan.
Toisaalta, siinä voi harjoitella puun yli pyörän nostoa, niinkuin minä tein
Toisaalta, siinä voi harjoitella puun yli pyörän nostoa, niinkuin minä tein
KTM 990 Adv Dakar -11
KTM 350 EXC-F SD -15
KTM 350 EXC-F SD -15
-
THA
- Viestit: 3707
- Liittynyt: Pe Touko 04, 2007 10:07 am
- Pyörä: Yamaha ja TM
- Paikkakunta: Lempäälä
- Viesti:
Re: Ylöjärven Enduropuiston ja Kurun Paulaniemen ajelut
Miksi harjoitella nostoa, eikä ajamista
Käys kattoon se paikka missä viimeksi eka kertaa täydennettiin vettä sun mopoon: sen ja kaasulinjan välisen pienen pätkän polku on mennyt ennen ihan suoraan ilman mutkia, kunnes siihen kaatui puu (joka kierrettiin sieltä juurakon puolelta). Me käytiin akoissa ajamassa se yli
, tosin mä kävin esivalmisteluiks karsimassa oksat pois
Se on sitten vakavasti ottaen sen tason tukinylitys jo, että kantsii vaan enskapyörällä ainakin yksin liikkeellä ollessaan jättää suosista yrittämättäkään.
Käys kattoon se paikka missä viimeksi eka kertaa täydennettiin vettä sun mopoon: sen ja kaasulinjan välisen pienen pätkän polku on mennyt ennen ihan suoraan ilman mutkia, kunnes siihen kaatui puu (joka kierrettiin sieltä juurakon puolelta). Me käytiin akoissa ajamassa se yli
Se on sitten vakavasti ottaen sen tason tukinylitys jo, että kantsii vaan enskapyörällä ainakin yksin liikkeellä ollessaan jättää suosista yrittämättäkään.
- tieto vähentää tuskaa
- Yamaha WR 450 EFI - 120,3 kg
- TM 100jE "rin-tin-tin"
- Yamaha WR 450 EFI - 120,3 kg
- TM 100jE "rin-tin-tin"
-
oppeS
Re: Ylöjärven Enduropuiston ja Kurun Paulaniemen ajelut
Pyry, kiitos tiedosta. Käyn viikonloppuna raivaamassa puun pois. Hienoa, ettet ottanut turhia riskejä puun ylityksen suhteen. Porukka-ajelussa voitaneen tehdä toisin muttei silloinkaan oteta riskejä. T. Seppo
-
oppeS
Re: Ylöjärven Enduropuiston ja Kurun Paulaniemen ajelut
Pirkkalan rata: Puu(t) raivattu pois tänään. Lyhyempi lenkki kuiva (hieman lunta tms. härmää siellä täällä), mutta muualla alhaalla ennen maakaasuputkea vettä ja kuraa varsinkin paluureitillä. Reitti maakaasuputkelle luminen. t. Seppo
-
THA
- Viestit: 3707
- Liittynyt: Pe Touko 04, 2007 10:07 am
- Pyörä: Yamaha ja TM
- Paikkakunta: Lempäälä
- Viesti:
Re: Ylöjärven Enduropuiston ja Kurun Paulaniemen ajelut
Tapanina Paulaniemeen alk. klo 12.
- tieto vähentää tuskaa
- Yamaha WR 450 EFI - 120,3 kg
- TM 100jE "rin-tin-tin"
- Yamaha WR 450 EFI - 120,3 kg
- TM 100jE "rin-tin-tin"
Re: Ylöjärven Enduropuiston ja Kurun Paulaniemen ajelut
Tuli hommattua hieman maastokelpoisempi mopo ja nastarenkaatkin valmiiksi alla..
Olisko la 10.1 ketään Enduropuistoon lähtijää? Itse ei ole ko paikassa tullut käytyä, vaikka lähimaastot muuten on tullutkin pyörällä koluttua..
Ei viitsisi yksin lähteä, josko sinne johonkin sattuu mukkaamaan
Ajattelin josko heti aamusta 10- olisi mennyt.
Tomi
0400-362945
ps. loppuviikon olen työreissussa, enkä näitä kotikoneen posteja pääse lukemaan ennen pe iltaa..
Olisko la 10.1 ketään Enduropuistoon lähtijää? Itse ei ole ko paikassa tullut käytyä, vaikka lähimaastot muuten on tullutkin pyörällä koluttua..
Ei viitsisi yksin lähteä, josko sinne johonkin sattuu mukkaamaan
Ajattelin josko heti aamusta 10- olisi mennyt.
Tomi
0400-362945
ps. loppuviikon olen työreissussa, enkä näitä kotikoneen posteja pääse lukemaan ennen pe iltaa..
Re: Ylöjärven Enduropuiston ja Kurun Paulaniemen ajelut
Lauantaina en pääse kun on tyttären synttärit, mutta sunnuntaina voisin lähteä. Alustavasti voisin veikata, että klo 10 jälkeen voisin olla puistossa.
Enduropuisto on nyt tosi hienossa kunnossa. Lunta on tupruttanut sinne hakkuuaukealle ihan mukavasti ja tasannut pahimmat kuopat.
-ville
Enduropuisto on nyt tosi hienossa kunnossa. Lunta on tupruttanut sinne hakkuuaukealle ihan mukavasti ja tasannut pahimmat kuopat.
-ville
Viimeksi muokannut VAK, Ke Tammi 07, 2009 9:40 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
THA
- Viestit: 3707
- Liittynyt: Pe Touko 04, 2007 10:07 am
- Pyörä: Yamaha ja TM
- Paikkakunta: Lempäälä
- Viesti:
Re: Ylöjärven Enduropuiston ja Kurun Paulaniemen ajelut
Lauantaina talkoillaan Pirkkalan reitillä ja sunnuntaina olis sitten tarkotus mennä herkutteleen kuivalle baanalle, eli Ylöjärven keikka jää nyt väliin. Kiva kuitenkin kuulla, että puisto on jo hyvä, aika huolestuttavaan kuntoon se meni ja veden valtaamaksi muuttui sen tapahtuman jäljiltä.
- tieto vähentää tuskaa
- Yamaha WR 450 EFI - 120,3 kg
- TM 100jE "rin-tin-tin"
- Yamaha WR 450 EFI - 120,3 kg
- TM 100jE "rin-tin-tin"
Re: Ylöjärven Enduropuiston ja Kurun Paulaniemen ajelut
Itsellä la iltana eräät kekkerit, joista ei oikein voi kieltäytyä... ja tästä seurannee se, että su aamuna nukuttaa... Joten tuolloin la aamupäivästä olen itse menossa.
Viikonlopulle luvattiin ihan inhimillistä keliä, ei ainakaan pitäisi paleltua..
Onko siellä useampi ura vaihtoehto, vaiko vain yksi lenkki jota seuramalla päätyy lähtöpisteeseen?
Saikos autoa ajaa siihen "pikkuparkkipaikalle", joka on sen hirviaidan portin takana? Ei siis se iso risteys siellä alempana..
Tomi
Viikonlopulle luvattiin ihan inhimillistä keliä, ei ainakaan pitäisi paleltua..
Onko siellä useampi ura vaihtoehto, vaiko vain yksi lenkki jota seuramalla päätyy lähtöpisteeseen?
Saikos autoa ajaa siihen "pikkuparkkipaikalle", joka on sen hirviaidan portin takana? Ei siis se iso risteys siellä alempana..
Tomi
-
THA
- Viestit: 3707
- Liittynyt: Pe Touko 04, 2007 10:07 am
- Pyörä: Yamaha ja TM
- Paikkakunta: Lempäälä
- Viesti:
Re: Ylöjärven Enduropuiston ja Kurun Paulaniemen ajelut
Karppinen muistaakseni sanoi, että tuon alueen käytön ehtona on, ettei siitä pikkupostista kuljeta/sitä sisääntuloa käytetä. Tai ainakin ehtona oli, että kulku pystytään järjestämään sieltä siirtymän kautta.
- tieto vähentää tuskaa
- Yamaha WR 450 EFI - 120,3 kg
- TM 100jE "rin-tin-tin"
- Yamaha WR 450 EFI - 120,3 kg
- TM 100jE "rin-tin-tin"
Re: Ylöjärven Enduropuiston ja Kurun Paulaniemen ajelut
Kannattaa jättää auto sinne siirtymäpolun taakse eli siihen kalliolouhoksen parkkipaikalle. Se siirtymäpolku(alle 1km) on ihan samanlaista polkua kuin muukin kierros.
Siellä menee vain yksi polku joten eksymisvaaraa ei ole. Joitain yksittäisiä jälkiä lähti sivuun, mutta jos pysyy siinä eniten tampatulla osuudella, niin ei varmasti eksy.
Tuolla hakkuuaukealla on enemmän lunta kuin metsässä, joten se on kyllä erinomainen paikka talvienskalle.
-ville
Siellä menee vain yksi polku joten eksymisvaaraa ei ole. Joitain yksittäisiä jälkiä lähti sivuun, mutta jos pysyy siinä eniten tampatulla osuudella, niin ei varmasti eksy.
Tuolla hakkuuaukealla on enemmän lunta kuin metsässä, joten se on kyllä erinomainen paikka talvienskalle.
-ville
Re: Ylöjärven Enduropuiston ja Kurun Paulaniemen ajelut
Mihinkäs aikaan on tarkoitus talkoilla Pirkkalassa Lauantaina? Voisin yrittää tulla jos saan hallitukselta luvan 
...mokomakitehokasakutakakumisuli...