Äkkilähdöt Uudellamaalla
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- korpipolku
- Pyörä: Gelände/Straße
Re: Äkkilähdöt Uudellamaalla
Olisiko lauantaiajelulle kiinnostuneita. Hiekkateitä ja laavukaffea tekisi mieli joten alan näpläämään karttoja sillä mielin tässä illan mittaan. Ei enskapolkuja eikä upottavaa. Jos sinulla olisi kuitenkin jo valmis ehdotus niin anna tulla vaan. Lähtö voisi olla esim. 12.00 Bembölen tuvan parkkikselta. GPS löytyy.
sami
sami
"The tree the tempest with a crash of wood
Throws down in front of us is not bar"
-Robert Frost-
-Robert Frost-
-
tand
- Pyörä: Yamaha Tenere Extreme Honda TLR200
Olisiko kiinostusta tulla länsiuudellemaalle pyörimään sunnuntaina (12.10).Sunnuntaina kun on poutasää niin on mukava ajoilma.Soraa olis ja reitti Kirkonummi Tolsan ST1 lähtö 10.30 - Karjaa-Tammisaari-Fiskars-Siuntio-Kirkkonummi. Kilometrejä noin 230 ja aikaa minkä taukoineen vie eli +/-5 h
Itse tulen Suzukilla kun siinä on nappulat alla ja osalla reitillä tarpeen joskin voi kiertääkin sen osuuden.
Ruokailu taukoa olin aikonut grillikiskalla tai ehkä nuotio, laavupaikkaa kun ei ole oikein mun tiedossa.
Terv.
Itse tulen Suzukilla kun siinä on nappulat alla ja osalla reitillä tarpeen joskin voi kiertääkin sen osuuden.
Ruokailu taukoa olin aikonut grillikiskalla tai ehkä nuotio, laavupaikkaa kun ei ole oikein mun tiedossa.
Terv.
T-and
- korpipolku
Voisin kyllä lähteä sunnuntainkin puolella. Säästä nyt ei voi olla varma joten jos huomenna ei sitten sadakaan vaan paistaa niin ajelenpa sitten molempina päivinä. Ehkä.tand kirjoitti:Olisiko kiinostusta tulla länsiuudellemaalle pyörimään sunnuntaina (12.10).Sunnuntaina kun on poutasää niin on mukava ajoilma.
Sunnuntaille mulla on ainoa ongelma tuossa lähtöajassa. Jos oisit lähdössä siinä 12 korvilla nii voisin olla varma että ehdin mutta saatan varauksin ehtiä tietty 10.30. Asun Itäpuolella joten mulla menee siirtymään n. 40-50 min.
sami
-Robert Frost-
-Robert Frost-
-
tand
Länsiuu...
Kyllä sitä vois lähteä kl 11.00 kanssa mutta pistä vastaus viimeistään huomenna illalla.
Terv
Kyllä sitä vois lähteä kl 11.00 kanssa mutta pistä vastaus viimeistään huomenna illalla.
Terv
T-and
- korpipolku
OK, laitan lauantaina varmistuksen.tand kirjoitti:Länsiuu...
Terv
sami
-Robert Frost-
-Robert Frost-
- korpipolku
No nyt on vielä tuo aamun aikataulu edelleen auki. Ehdotan että laitat mulle tekstarilla sun numeron ja aamulla 9-10 varmistan että ehdin sinne klo 11.00? Mun känny on nolla neljäsataa 486239.
Hiekkatie himottaa ja miksei pienempikin polku. TA:ssa on nappulat myös mutta takanen ei enää ole ihan parhaassa iskussa. Toisaalta olen nähnyt joskus jonkun kotarin katoavan horisonttiin edestäni ihan motogummeillakin joten suurempi rajoitus mun kohdalla lienee ajotaito...
Huomiseen sitten.
sami
Hiekkatie himottaa ja miksei pienempikin polku. TA:ssa on nappulat myös mutta takanen ei enää ole ihan parhaassa iskussa. Toisaalta olen nähnyt joskus jonkun kotarin katoavan horisonttiin edestäni ihan motogummeillakin joten suurempi rajoitus mun kohdalla lienee ajotaito...
Huomiseen sitten.
sami
-Robert Frost-
-Robert Frost-
-
tand
Huomenna mukaan jos haluaa. Kl 11.00 lähtö Tolsan ST1.
TA:lla pärjää hyvin kun sillä olen nämä ajanutkin. Nytten pitäisi vaan ulkoiluttaa tämä DRZ
Terv
TA:lla pärjää hyvin kun sillä olen nämä ajanutkin. Nytten pitäisi vaan ulkoiluttaa tämä DRZ
Terv
T-and
- korpipolku
Kiitokset Tandille hienosta reitistä!! En ois uskonut että noin isolle sora/polku/hiekkaprosentille päästään tuolla alueella. Näppituntumalla yli 80%.
Hieno päivä, hieno reitti!
sami
Hieno päivä, hieno reitti!
sami
-Robert Frost-
-Robert Frost-
Tutkailin eilen vähän karttoja ja meilläpäin vois kans yrittää ajella sorateitä ensiviikonloppuna, joko lauantai tai sunnuntai kelistä riippuen. Lähtö vois olla Haarajoella HaarisBaarin pihasta vaikka klo 11.
Meikä vois yrittää lähteä messiin jos lauantaina ajellaan. Piti alunpitäen lähteä tuonne ylöjärvelle, mutta ei millään ehdi laittaa nappuloita alle ja kun kaasarikin on vähän miten sattuu. Mutta kyllä tuolla sorateillä ajaa
Sunnuntaina on tod.näk karpula.
-aapo
Sunnuntaina on tod.näk karpula.
-aapo
-too Big to fail-
- Sottapytty
- Pyörä: BMW G650XChallenge
Persana kun mulla tuntuu olevan joka viikonloppu jotain reissua jonnekkin, autolla 
Voisin lähteä la tai su, sateen sattuessa tosin tapetointi ajaa edelle !
When do I get to sing "my way" ?
Laittaakaa tekstari nollaneljäsataa577140 kun varmistuu ootteko tulossa niin ei tarvii turhaan odotella.
Kohtauspaikan nimi tais olla tarkemmin Haaris Roadhouse. Samassa pihassa myös joku traktori myyjä joten ohi ei voi huomaamatta ajaa, vanhanlahdentien varella haarajoella.
Kohtauspaikan nimi tais olla tarkemmin Haaris Roadhouse. Samassa pihassa myös joku traktori myyjä joten ohi ei voi huomaamatta ajaa, vanhanlahdentien varella haarajoella.
Viimeksi muokannut Ken, To Loka 16, 2008 12:18 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- HarMi
- Pyörä: Surly Instigator, DMR Bolt Long
Lauantaina 18.10 Lohjalle Wallin montulle ajamaan. Lähtö klo 13 Espoosta Mankin Nesteeltä. Paikan päällä n klo 14. Matkan varrella hyviä mutka- ja sorapätkiä.
routaisten peltojen pehtoori
Kumpana päivänä ajellaan, la vai su?Ken kirjoitti:Laittaakaa tekstari nollaneljäsataa577140 kun varmistuu ootteko tulossa niin ei tarvii turhaan odotella.
-aapo
-too Big to fail-