Valmis muutossarja ei ole enään saatavilla.
Lähetetty minun D6503 laitteesta Tapatalkilla
Haku löysi 33 tulosta
- Pe Maalis 18, 2016 12:29 am
- Keskustelualue: Pyörät
- Aihe: KTM 990 adventure
- Vastaukset: 5263
- Luettu: 2326583
- La Loka 31, 2015 12:38 am
- Keskustelualue: Pyörät
- Aihe: KTM 990 adventure
- Vastaukset: 5263
- Luettu: 2326583
Re: KTM 990 adventure
2009 -> "uudella koneella"
- Ke Maalis 18, 2015 12:46 pm
- Keskustelualue: T&N
- Aihe: Sivu/keskijalan hitsausta
- Vastaukset: 0
- Luettu: 1992
Sivu/keskijalan hitsausta
Terve
Kevät tekee tuloaan ja näin ollen mopokin olisi kiva saada kasaan talven jäljiltä.
Eli löytyykö porukalta vinkkejä missä hitsauttaa 990:sen kottareisen sivu-/keskiseisontatuki R/S mittoihin täällä PK seudulla?
Kevät tekee tuloaan ja näin ollen mopokin olisi kiva saada kasaan talven jäljiltä.
Eli löytyykö porukalta vinkkejä missä hitsauttaa 990:sen kottareisen sivu-/keskiseisontatuki R/S mittoihin täällä PK seudulla?
- Ke Heinä 23, 2014 11:56 pm
- Keskustelualue: Pyörät
- Aihe: KTM 990 adventure
- Vastaukset: 5263
- Luettu: 2326583
Re: KTM 990 adventure
Noita jalan siirtosarjoja löyty muistaakseni ihan euroopassakin tehtynä, hinta tais olla about 35€ + pk.
Siitä en tiedä miten vertaantuu tuohon amerikan serkkuun.
Siitä en tiedä miten vertaantuu tuohon amerikan serkkuun.
- Ke Heinä 23, 2014 5:52 pm
- Keskustelualue: Pyörät
- Aihe: KTM 990 adventure
- Vastaukset: 5263
- Luettu: 2326583
Re: KTM 990 adventure
Tuommonen löytyy itseltäni: http://www.adventure-spec.com/default/bashplate-protection-crashbars-adventure-spec-bashplate-ktm-lc8-adventure-950-990.html Jämäkkä ja laadultaan erinomainen. Tais tuo olla hinnaltaankin vertailukelpoinen vanhalta mantereelta saatavissa oleviin, vastaaviin tuotteisiin. L...
- Ti Kesä 03, 2014 1:14 pm
- Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
- Aihe: Eeppinen itärajakierros 2014
- Vastaukset: 25
- Luettu: 13963
Re: Eeppinen itärajakierros 2014
Reissun verbaalisesti vähempi lahjainenkin esittäytyy. http://img.tapatalk.com/d/14/06/03/yva8e7a7.jpg Pyörien ja kuskien tankkaus Kuusamossa, tästä pienempää tietä kohti Naruskaa. Aamulla bongattiin otson jäljet kymmenisen metriä nukkumapaikasta. Taisi korven kuningas tosin talsia siitä hetken enne...
- La Touko 31, 2014 8:37 pm
- Keskustelualue: Pyörät
- Aihe: KTM 990 adventure
- Vastaukset: 5263
- Luettu: 2326583
Re: KTM 990 adventure
Mulla on tossa Advessa tosiaan PCv ja autotune kiinni. Lykkäsin Rotweilerin kartan sisään ton ITGn filtterin vaihdon yhteydessä, ja toimii nyt kuin unelma. Pienillä kierroksilla hyökkäily hävis käytännössä kokonaan, ja vetää tasaisesti koko kierrosalueella. Imu- ja nuo muut "uudet" äänet k...
- Ti Touko 27, 2014 3:31 pm
- Keskustelualue: Pyörät
- Aihe: KTM 990 adventure
- Vastaukset: 5263
- Luettu: 2326583
Re: KTM 990 adventure
Mulla hävis takajarru advesta lyhyen "seisonnan" aikana. Ilmasin jarrut, ja ongelma ei (ainakaan) vielä ole palannut.
- Ma Touko 19, 2014 4:08 pm
- Keskustelualue: Pyörät
- Aihe: KTM 990 adventure
- Vastaukset: 5263
- Luettu: 2326583
Re: KTM 990 adventure
Pitkällä lenkillä ja sormilla. Onnistu ihan ok, kun oli toi orginaaöi ilmansuodatin kotelo irti.
- Ma Touko 19, 2014 11:30 am
- Keskustelualue: Pyörät
- Aihe: KTM 990 adventure
- Vastaukset: 5263
- Luettu: 2326583
Re: KTM 990 adventure
Tuli viikonloppuna asennettua tuo ITG:n vaahtomuovisuodin alkuperäisen tilalle. Samalla lähti SASsi litomaan ja PCV sai uuden kartan. Lyhyen koajolenkin jälkeen olen erittäin tyytyväinen. Pyörän (tyypillinen?) on/off kaasu pienillä kaasunavauksilla katosi käytännössä kokonaan. Suotimen asennus ja SA...
- La Huhti 12, 2014 9:41 pm
- Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
- Aihe: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
- Vastaukset: 2555
- Luettu: 1058377
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Njoo, ei ole ihan näin paljoa promilleja veressä. Eli ns. "Taskuviesti" pääsi livahtamaan, pahoitteluni.
- La Huhti 12, 2014 9:38 pm
- Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
- Aihe: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
- Vastaukset: 2555
- Luettu: 1058377
- Su Maalis 09, 2014 4:28 pm
- Keskustelualue: Pyörät
- Aihe: KTM 990 adventure
- Vastaukset: 5263
- Luettu: 2326583
Re: KTM 990 adventure
Terve
Tarvitseeko tuo kytkinkopan tiiviste "liimat" kaverikseen?
Korjaamokäsikirjaa selailin, eikä mun silmään asiasta löytynyt mainintaa.
Tarvitseeko tuo kytkinkopan tiiviste "liimat" kaverikseen?
Korjaamokäsikirjaa selailin, eikä mun silmään asiasta löytynyt mainintaa.
- Pe Helmi 14, 2014 6:14 pm
- Keskustelualue: Pyörät
- Aihe: KTM 990 adventure
- Vastaukset: 5263
- Luettu: 2326583
Re: KTM 990 adventure
Moro
Missäs hintaluokissa nuo etu- ja takapumppujen huollot liikkuu?
Ja vinkkejä otetaan vastaan kenellä huollattaa täällä pääkaupunkiseudun "läheisyydessä".
Missäs hintaluokissa nuo etu- ja takapumppujen huollot liikkuu?
Ja vinkkejä otetaan vastaan kenellä huollattaa täällä pääkaupunkiseudun "läheisyydessä".
- Pe Joulu 20, 2013 7:44 pm
- Keskustelualue: Sekalainen tarinointi
- Aihe: Neuvoja kaksitahti/nelitahti, Vietnam tietoa jos tarvitsette
- Vastaukset: 16
- Luettu: 6232
Re: Neuvoja kaksitahti/nelitahti, Vietnam tietoa jos tarvits
Yllä hyviä ideoita mukaan otettavaksi.
Ite en kyllä lähtis tavaraa liikaa kantamaan mukana. Kyllä niitä mopon osia, ja korjausapua aika hyvin löytyy jopa sieltä "sähköttömästä" kylästä.
Ite en kyllä lähtis tavaraa liikaa kantamaan mukana. Kyllä niitä mopon osia, ja korjausapua aika hyvin löytyy jopa sieltä "sähköttömästä" kylästä.