Moro, voisko joku laittaa minullekkin tuon skriptin? Vai vieläkö teillä on tallessa se? olisin syvästi kiitollinen..mikkeli kirjoitti:Moro vaan, voisiko joku lähettää minulle sähköpostilla tämän näppärältä vaikuttavan skriptin? Pitäisi pari karttapalasta ladata emännän iKapulaan.
Haku löysi 1 tuloksen
- Ti Helmi 07, 2012 10:03 am
- Keskustelualue: Navigointi
- Aihe: iPhone ja maastokartat
- Vastaukset: 30
- Luettu: 50711