Haku löysi 1 tuloksen

Kirjoittaja mickey_85
Ti Helmi 07, 2012 10:03 am
Keskustelualue: Navigointi
Aihe: iPhone ja maastokartat
Vastaukset: 30
Luettu: 50711

Re: iPhone ja maastokartat

mikkeli kirjoitti:Moro vaan, voisiko joku lähettää minulle sähköpostilla tämän näppärältä vaikuttavan skriptin? Pitäisi pari karttapalasta ladata emännän iKapulaan.
Moro, voisko joku laittaa minullekkin tuon skriptin? Vai vieläkö teillä on tallessa se? olisin syvästi kiitollinen.. :P