
Haku löysi 1232 tulosta
- La Touko 09, 2026 6:31 am
- Keskustelualue: Pyörät
- Aihe: Yamaha Ténéré 700
- Vastaukset: 3276
- Luettu: 2144633
Re: Yamaha Ténéré 700
Yamahalla nyt maaliskuusta alkaen pidennetty takuu, yhteensä 5v. 

- Ti Elo 27, 2024 8:13 pm
- Keskustelualue: Pyörät
- Aihe: BMW R1300GS
- Vastaukset: 39
- Luettu: 120916
Re: BMW R1300GS
Ei sitten mennyt varoitukset perille, kun romut oli levinnyt pitkin teitä.mek kirjoitti:Tarvii,
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/ ... d10bf8fd03
- Ti Elo 06, 2024 5:22 pm
- Keskustelualue: Varusteet
- Aihe: Matkaenduro käyttöön hyvä ajopuku?
- Vastaukset: 667
- Luettu: 580663
Re: Matkaenduro käyttöön hyvä ajopuku?
Tyköistuvammat ja paksumpaa kuin Rukat.mek kirjoitti:Ovatko Klim Latitude -housut yhtä väljät istuvuudeltaan, kuin Rukka R.O.R/Rimo-R? Entä kangas, onko paksumpaa ja jäykempää?
- To Elo 01, 2024 10:34 am
- Keskustelualue: Pyörät
- Aihe: Yamaha Ténéré 700
- Vastaukset: 3276
- Luettu: 2144633
Re: Yamaha Ténéré 700
Paksun sisäkumin venttiilirikot johtuvat todennäköisesti siitä, kun se sisunen pyörähtää siellä sisällä sen oman suuren pyörivän massan takia ja siten rikkoo sen venttiilin juuren. Päällikumi voi silti pysyä paikallaan. Oikea koko ja paineet auttanevat.
- Ti Heinä 16, 2024 10:25 pm
- Keskustelualue: Varusteet
- Aihe: Kevyt hylsyväännin?
- Vastaukset: 11
- Luettu: 13126
Re: Kevyt hylsyväännin?
Kyllä tuon momentin auki ja kiinni pitäisi saada jo 25cm varrella jos elopainoa on yli 70kg. Kiristys yleensä se hankalampi maastossa.
- To Loka 19, 2023 7:27 pm
- Keskustelualue: T&N
- Aihe: Yleistä ajonestolaitteista
- Vastaukset: 5
- Luettu: 3207
Re: Yleistä ajonestolaitteista
Ainakin 2011 990 kotarissa oli sillailla, että kun virtalukon ja ajonestopalikan poistaa niin mopo ei käynnisty. Piti tehtaan koodilla parittaa uusi ajonestopalikka ja virtalukko moottorinohjausyksikön kanssa. Käsittääkseni masterkeyssä on siru, eikä sitä voi kopioida, vaan uusi pitää tilata tehtaal...
- To Loka 05, 2023 8:25 am
- Keskustelualue: Pyörät
- Aihe: Ducatin uudet "kurapyörät"
- Vastaukset: 63
- Luettu: 53582
Re: Ducatin uudet "kurapyörät"
Tuolla lokarilla syyläri paskana aika nopeesti[emoji848]
- Pe Syys 22, 2023 5:26 pm
- Keskustelualue: Pyörät
- Aihe: KTM 990 adventure
- Vastaukset: 5263
- Luettu: 2312996
Re: KTM 990 adventure
Sattuisko löytyy keltään ehjää vasemman puolen moottorin koteloa?
Tilattu uusi...
Tilattu uusi...
- Pe Syys 08, 2023 7:20 pm
- Keskustelualue: Navigointi
- Aihe: Garmin Zumo XT
- Vastaukset: 212
- Luettu: 373823
Re: Garmin Zumo XT
Ei tinaus auttaisi niihin täpliin[emoji848]
- Pe Syys 01, 2023 7:30 pm
- Keskustelualue: Varusteet
- Aihe: Mikä teltta mopoiluun? & muuta telttailuun liittyvää.
- Vastaukset: 402
- Luettu: 411789
Re: Mikä teltta mopoiluun? & muuta telttailuun liittyvää.
Pelkkä eristämätön ilmapatja ei eristä mitään, menee kesäkelillä, mutta kun menee lähelle nollaa niin vaatii esim. solumuovin alle.
- Ti Elo 22, 2023 9:45 pm
- Keskustelualue: T&N
- Aihe: Ohjauksen teoriaa ja käytäntöä
- Vastaukset: 12
- Luettu: 5122
Re: Ohjauksen teoriaa ja käytäntöä
Tarkoitat varmaan vastaohjausta, katusileillä renkailla ja leveimmillä vanteilla sen huomaa. Varsinkin jos on ajanut joskus radalla (asfaltilla), sen on huomannut ja tuntee.
- Su Elo 13, 2023 4:01 pm
- Keskustelualue: Navigointi
- Aihe: Locus map
- Vastaukset: 264
- Luettu: 320559
Re: Locus map
Onnistuu, löytyy versio suoraan Locukseen.
- La Heinä 22, 2023 8:09 pm
- Keskustelualue: Navigointi
- Aihe: Garmin Zumo XT
- Vastaukset: 212
- Luettu: 373823
Re: Garmin Zumo XT
Eikös noissa liene se napapiiri asetus näytön säätöön [emoji848]
- La Heinä 22, 2023 11:55 am
- Keskustelualue: Renkaat
- Aihe: Heidenau K60 Ranger
- Vastaukset: 28
- Luettu: 71280
Re: Heidenau K60 Ranger
Kommenttien perusteella, eipä taida maksaa vaivaa kokeilla tuota.
- Ke Heinä 19, 2023 2:37 pm
- Keskustelualue: Renkaat
- Aihe: Heidenau K60 Ranger
- Vastaukset: 28
- Luettu: 71280
Re: Heidenau K60 Ranger
Mitä maksaa?PantseK kirjoitti:Mä voin myydä ton oman renkaan pois jos jotakuta kiinostaa rengasjumppa. Itse en ala sen kanssa tappelemaan.