Haku löysi 1232 tulosta

Kirjoittaja mico
La Touko 09, 2026 6:31 am
Keskustelualue: Pyörät
Aihe: Yamaha Ténéré 700
Vastaukset: 3276
Luettu: 2144633

Re: Yamaha Ténéré 700

Yamahalla nyt maaliskuusta alkaen pidennetty takuu, yhteensä 5v. Kuva


Kirjoittaja mico
Ti Elo 27, 2024 8:13 pm
Keskustelualue: Pyörät
Aihe: BMW R1300GS
Vastaukset: 39
Luettu: 120916

Re: BMW R1300GS

Ei sitten mennyt varoitukset perille, kun romut oli levinnyt pitkin teitä.
Kirjoittaja mico
Ti Elo 06, 2024 5:22 pm
Keskustelualue: Varusteet
Aihe: Matkaenduro käyttöön hyvä ajopuku?
Vastaukset: 667
Luettu: 580663

Re: Matkaenduro käyttöön hyvä ajopuku?

mek kirjoitti:Ovatko Klim Latitude -housut yhtä väljät istuvuudeltaan, kuin Rukka R.O.R/Rimo-R? Entä kangas, onko paksumpaa ja jäykempää?
Tyköistuvammat ja paksumpaa kuin Rukat.
Kirjoittaja mico
To Elo 01, 2024 10:34 am
Keskustelualue: Pyörät
Aihe: Yamaha Ténéré 700
Vastaukset: 3276
Luettu: 2144633

Re: Yamaha Ténéré 700

Paksun sisäkumin venttiilirikot johtuvat todennäköisesti siitä, kun se sisunen pyörähtää siellä sisällä sen oman suuren pyörivän massan takia ja siten rikkoo sen venttiilin juuren. Päällikumi voi silti pysyä paikallaan. Oikea koko ja paineet auttanevat.
Kirjoittaja mico
Ti Heinä 16, 2024 10:25 pm
Keskustelualue: Varusteet
Aihe: Kevyt hylsyväännin?
Vastaukset: 11
Luettu: 13126

Re: Kevyt hylsyväännin?

Kyllä tuon momentin auki ja kiinni pitäisi saada jo 25cm varrella jos elopainoa on yli 70kg. Kiristys yleensä se hankalampi maastossa.
Kirjoittaja mico
To Loka 19, 2023 7:27 pm
Keskustelualue: T&N
Aihe: Yleistä ajonestolaitteista
Vastaukset: 5
Luettu: 3207

Re: Yleistä ajonestolaitteista

Ainakin 2011 990 kotarissa oli sillailla, että kun virtalukon ja ajonestopalikan poistaa niin mopo ei käynnisty. Piti tehtaan koodilla parittaa uusi ajonestopalikka ja virtalukko moottorinohjausyksikön kanssa. Käsittääkseni masterkeyssä on siru, eikä sitä voi kopioida, vaan uusi pitää tilata tehtaal...
Kirjoittaja mico
To Loka 05, 2023 8:25 am
Keskustelualue: Pyörät
Aihe: Ducatin uudet "kurapyörät"
Vastaukset: 63
Luettu: 53582

Re: Ducatin uudet "kurapyörät"

Tuolla lokarilla syyläri paskana aika nopeesti[emoji848]
Kirjoittaja mico
Pe Syys 22, 2023 5:26 pm
Keskustelualue: Pyörät
Aihe: KTM 990 adventure
Vastaukset: 5263
Luettu: 2312996

Re: KTM 990 adventure

Sattuisko löytyy keltään ehjää vasemman puolen moottorin koteloa?

Tilattu uusi...
Kirjoittaja mico
Pe Syys 08, 2023 7:20 pm
Keskustelualue: Navigointi
Aihe: Garmin Zumo XT
Vastaukset: 212
Luettu: 373823

Re: Garmin Zumo XT

Ei tinaus auttaisi niihin täpliin[emoji848]
Kirjoittaja mico
Pe Syys 01, 2023 7:30 pm
Keskustelualue: Varusteet
Aihe: Mikä teltta mopoiluun? & muuta telttailuun liittyvää.
Vastaukset: 402
Luettu: 411789

Re: Mikä teltta mopoiluun? & muuta telttailuun liittyvää.

Pelkkä eristämätön ilmapatja ei eristä mitään, menee kesäkelillä, mutta kun menee lähelle nollaa niin vaatii esim. solumuovin alle.
Kirjoittaja mico
Ti Elo 22, 2023 9:45 pm
Keskustelualue: T&N
Aihe: Ohjauksen teoriaa ja käytäntöä
Vastaukset: 12
Luettu: 5122

Re: Ohjauksen teoriaa ja käytäntöä

Tarkoitat varmaan vastaohjausta, katusileillä renkailla ja leveimmillä vanteilla sen huomaa. Varsinkin jos on ajanut joskus radalla (asfaltilla), sen on huomannut ja tuntee.
Kirjoittaja mico
Su Elo 13, 2023 4:01 pm
Keskustelualue: Navigointi
Aihe: Locus map
Vastaukset: 264
Luettu: 320559

Re: Locus map

Onnistuu, löytyy versio suoraan Locukseen.
Kirjoittaja mico
La Heinä 22, 2023 8:09 pm
Keskustelualue: Navigointi
Aihe: Garmin Zumo XT
Vastaukset: 212
Luettu: 373823

Re: Garmin Zumo XT

Eikös noissa liene se napapiiri asetus näytön säätöön [emoji848]
Kirjoittaja mico
La Heinä 22, 2023 11:55 am
Keskustelualue: Renkaat
Aihe: Heidenau K60 Ranger
Vastaukset: 28
Luettu: 71280

Re: Heidenau K60 Ranger

Kommenttien perusteella, eipä taida maksaa vaivaa kokeilla tuota.
Kirjoittaja mico
Ke Heinä 19, 2023 2:37 pm
Keskustelualue: Renkaat
Aihe: Heidenau K60 Ranger
Vastaukset: 28
Luettu: 71280

Re: Heidenau K60 Ranger

PantseK kirjoitti:Mä voin myydä ton oman renkaan pois jos jotakuta kiinostaa rengasjumppa. Itse en ala sen kanssa tappelemaan.
Mitä maksaa?