Kiitos myös RD03Jarkko suunnistamisesta, hyvää vauhtia mentiin
Haku löysi 3 tulosta
- Su Elo 07, 2011 3:18 pm
- Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
- Aihe: KKKK11 5-7.8.2011 Outokumpu/Pohjois-Karjala
- Vastaukset: 119
- Luettu: 36512
Re: KKKK11 5-7.8.2011 Outokumpu/Pohjois-Karjala
Kiitos järjestäjille mukavasta tapahtumasta. Erä-Okun maja soveltuu hyvin tämmöseen. Hienot oli tietkin.
Kiitos myös RD03Jarkko suunnistamisesta, hyvää vauhtia mentiin
Kiitos myös RD03Jarkko suunnistamisesta, hyvää vauhtia mentiin
- To Heinä 28, 2011 6:33 pm
- Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
- Aihe: KKKK11 5-7.8.2011 Outokumpu/Pohjois-Karjala
- Vastaukset: 119
- Luettu: 36512
Re: KKKK11 5-7.8.2011 Outokumpu/Pohjois-Karjala
Moro,
jos vielä mahtuu sisämajoitukseen, niin olisin tulossa mukaan.
t. pänhäm alias Juha M
jos vielä mahtuu sisämajoitukseen, niin olisin tulossa mukaan.
t. pänhäm alias Juha M
- Ti Helmi 16, 2010 10:01 pm
- Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
- Aihe: KKKK10 6.-8.8.2010 Heinävaara/ Pohjois-Karjala
- Vastaukset: 264
- Luettu: 66351
Re: KKKK10 6.-8.8.2010 Heinävaarassa
Uutena osallistujana tulossa mukaan! Ja telttamajoitus käy.