Haku löysi 2 tulosta
Siirry tarkennettuun hakuun
- Kirjoittaja veepeetee1
- Pe Elo 29, 2008 6:16 am
- Keskustelualue: Varusteet
- Aihe: Kimppatilaus: Työkalukotelo/-putki mopoon
- Vastaukset: 305
- Luettu: 192058
Kun noita putkiloita oli vielä muutama tallissa, niin pistinpä punniten. Kyllä sen putkilon paino on kokolailla 300 gr. Elikä se Agrisupplyn ilmoittama paino on annettu aikalailla yläkanttiin.
- Kirjoittaja veepeetee1
- Su Elo 17, 2008 11:32 am
- Keskustelualue: Varusteet
- Aihe: Kimppatilaus: Työkalukotelo/-putki mopoon
- Vastaukset: 305
- Luettu: 192058
Moro,
Sitten kun saatte niitä putkiloita niin ne kuvat lähtee helposti pois asetonilla. Minä ehdin jo hommata niitä 10 kpl, kun kaveri asustaa lähellä yhtä Agrisupply myymälää ja sain ne tulemaan "matkalaukkuihin sullottuna."
On muuten toimiva ratkaisu työkalukoteloksi.