Haku löysi 14 tulosta
- Ti Kesä 16, 2009 9:24 pm
- Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
- Aihe: URAA!!!! 2009 24.6. - 28.6.
- Vastaukset: 233
- Luettu: 84162
Re: URAA!!!! 2009 24.6. - 28.6.
Hox, Hox! kaikki jotka suunnittelevat reittiä Pyhätunturille! Liekö ollut jo viimevuonna mutta nyt on suljettu puomeilla Varsa-, Jäkälätunturin metsäautotie. Reitti 2 "Moitaselkä-Pyhät.-Enijärvi" Raimon alkuperäisessä reittissä piteiden 93-99 välillä. Kaiketikin tuon pystyy kiertämään Poh...
- Ma Touko 18, 2009 4:43 pm
- Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
- Aihe: URAA!!!! 2009 24.6. - 28.6.
- Vastaukset: 233
- Luettu: 84162
Re: URAA!!!! 2009 24.6. - 28.6.
Tampereelta lähdössä keskiviikko aamuna aikaisin (24.6) auto+kärry+ 2 pyörää kohti Raajärveä..
Yksi pyörä ja hlö mahtuu vielä kyytiin jos tarvista kyydille..
Nelostietä olisi tarkoitus lähteä kohti pohjoista..
Tomi
0400-362945
Yksi pyörä ja hlö mahtuu vielä kyytiin jos tarvista kyydille..
Nelostietä olisi tarkoitus lähteä kohti pohjoista..
Tomi
0400-362945
- Su Huhti 19, 2009 9:52 pm
- Keskustelualue: Varusteet
- Aihe: Kimppatilaus: Työkalukotelo/-putki mopoon
- Vastaukset: 305
- Luettu: 192132
Re: Kimppatilaus: Työkalukotelo/-putki mopoon
Sama vika rahikaisella.. Voisin yhden putkilon ostaa, jos jäänyt käsiin ylimääräinen..?
tomi.harju(at)kolumbus.fi
tomi.harju(at)kolumbus.fi
- Ke Huhti 15, 2009 7:51 am
- Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
- Aihe: URAA!!!! 2009 24.6. - 28.6.
- Vastaukset: 233
- Luettu: 84162
Re: URAA!!!! 2009 24.6. - 28.6.
Löytyykö keneltäkään aiempina vuosina ajettuja reittejä? Mieluiten formaatissa jota Garmin ymmärtää.. Voisi tässä kevään kuluessa hieman ihmetellä minkälaisia reittejä alueelta löytyy.. 8. ryhmään ainakin mahtuu mukaan halukkaita, ensikertalaisia Uraalla ollaan kaikki ja ei mitään ihan mahdottomia E...
- Su Maalis 29, 2009 6:07 pm
- Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
- Aihe: Kokoontumiskutsu suomen Kuruun 4.-6.09.2009
- Vastaukset: 29
- Luettu: 11038
Re: Kokoontumiskutsu suomen Kuruun
Moi
Siirrä minutkin tuosta toukokuulta--> syyskuulle..
Tomi
Siirrä minutkin tuosta toukokuulta--> syyskuulle..
Tomi
Re: Mitas
Kuinkas toi C-02 ja C-11, äkkiseltään en löytänyt pyörimissuuntaa osoittavaa nuolta ja nappuloiden profiilit näyttää täysin symmetriseltä? Eli kummallekkohan puolelle punainen raita pitäisi "virallisesti" laittaa? Vaiko, eikö ole merkitystä?
Tomi
Tomi
- Pe Maalis 06, 2009 2:56 pm
- Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
- Aihe: KKKK 2009 31.07-02.08.2009
- Vastaukset: 207
- Luettu: 60617
Re: KKKK 2009 31.07-02.08.2009
Minutkin voi lisätä ilmottautuneiden listaan, sisämajoitus..
Tomi
Tomi
- Ti Helmi 24, 2009 5:51 pm
- Keskustelualue: Varusteet
- Aihe: MapSource kyssäri??
- Vastaukset: 143
- Luettu: 44801
Re: MapSource kyssäri??
Pystyykö MapSourcessa tai jossain muokkaamaan karttaa? Vai saako ao muutettua asetuksilla?? MapSourcessa ja Zumossani näkyvät polut ja tiet "vaalean ruskeina" joten kontrasti muuhun karttaan on tosi surkea!! Saisko muutettua tiet ja polut mustiksi jotenskin? Karttoina Topo ja Vapaa-ajan ka...
- Pe Tammi 09, 2009 5:19 pm
- Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
- Aihe: Ylöjärven , Kurun ja Pirkkalan ajelut
- Vastaukset: 765
- Luettu: 282708
Re: Ylöjärven Enduropuiston ja Kurun Paulaniemen ajelut
Kannattaa jättää auto sinne siirtymäpolun taakse eli siihen kalliolouhoksen parkkipaikalle. Se siirtymäpolku(alle 1km) on ihan samanlaista polkua kuin muukin kierros. Siellä menee vain yksi polku joten eksymisvaaraa ei ole. Joitain yksittäisiä jälkiä lähti sivuun, mutta jos pysyy siinä eniten tampa...
- Ke Tammi 07, 2009 12:19 am
- Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
- Aihe: Ylöjärven , Kurun ja Pirkkalan ajelut
- Vastaukset: 765
- Luettu: 282708
Re: Ylöjärven Enduropuiston ja Kurun Paulaniemen ajelut
Itsellä la iltana eräät kekkerit, joista ei oikein voi kieltäytyä... ja tästä seurannee se, että su aamuna nukuttaa... Joten tuolloin la aamupäivästä olen itse menossa. Viikonlopulle luvattiin ihan inhimillistä keliä, ei ainakaan pitäisi paleltua.. Onko siellä useampi ura vaihtoehto, vaiko vain yksi...
- Ma Tammi 05, 2009 12:25 am
- Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
- Aihe: Ylöjärven , Kurun ja Pirkkalan ajelut
- Vastaukset: 765
- Luettu: 282708
Re: Ylöjärven Enduropuiston ja Kurun Paulaniemen ajelut
Tuli hommattua hieman maastokelpoisempi mopo ja nastarenkaatkin valmiiksi alla.. Olisko la 10.1 ketään Enduropuistoon lähtijää? Itse ei ole ko paikassa tullut käytyä, vaikka lähimaastot muuten on tullutkin pyörällä koluttua.. Ei viitsisi yksin lähteä, josko sinne johonkin sattuu mukkaamaan :oops: Aj...
- La Syys 27, 2008 10:14 pm
- Keskustelualue: Sekalainen tarinointi
- Aihe: Kaanaan Kahinat ja paluureissu Tampereelle
- Vastaukset: 2
- Luettu: 2469
- La Elo 09, 2008 6:53 pm
- Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
- Aihe: Tampereen seudun porukka-ajelu
- Vastaukset: 3672
- Luettu: 1187105
- La Elo 09, 2008 11:52 am
- Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
- Aihe: Ajopäivä Oripäässä 13-14.9 kiinnostuneita?
- Vastaukset: 50
- Luettu: 16413