Haku löysi 14 tulosta

Kirjoittaja Tomi H
Ti Kesä 16, 2009 9:24 pm
Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
Aihe: URAA!!!! 2009 24.6. - 28.6.
Vastaukset: 233
Luettu: 84162

Re: URAA!!!! 2009 24.6. - 28.6.

Hox, Hox! kaikki jotka suunnittelevat reittiä Pyhätunturille! Liekö ollut jo viimevuonna mutta nyt on suljettu puomeilla Varsa-, Jäkälätunturin metsäautotie. Reitti 2 "Moitaselkä-Pyhät.-Enijärvi" Raimon alkuperäisessä reittissä piteiden 93-99 välillä. Kaiketikin tuon pystyy kiertämään Poh...
Kirjoittaja Tomi H
Ma Touko 18, 2009 4:43 pm
Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
Aihe: URAA!!!! 2009 24.6. - 28.6.
Vastaukset: 233
Luettu: 84162

Re: URAA!!!! 2009 24.6. - 28.6.

Tampereelta lähdössä keskiviikko aamuna aikaisin (24.6) auto+kärry+ 2 pyörää kohti Raajärveä..
Yksi pyörä ja hlö mahtuu vielä kyytiin jos tarvista kyydille..

Nelostietä olisi tarkoitus lähteä kohti pohjoista..

Tomi
0400-362945
Kirjoittaja Tomi H
Su Huhti 19, 2009 9:52 pm
Keskustelualue: Varusteet
Aihe: Kimppatilaus: Työkalukotelo/-putki mopoon
Vastaukset: 305
Luettu: 192132

Re: Kimppatilaus: Työkalukotelo/-putki mopoon

Sama vika rahikaisella.. Voisin yhden putkilon ostaa, jos jäänyt käsiin ylimääräinen..?

tomi.harju(at)kolumbus.fi
Kirjoittaja Tomi H
Ke Huhti 15, 2009 7:51 am
Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
Aihe: URAA!!!! 2009 24.6. - 28.6.
Vastaukset: 233
Luettu: 84162

Re: URAA!!!! 2009 24.6. - 28.6.

Löytyykö keneltäkään aiempina vuosina ajettuja reittejä? Mieluiten formaatissa jota Garmin ymmärtää.. Voisi tässä kevään kuluessa hieman ihmetellä minkälaisia reittejä alueelta löytyy.. 8. ryhmään ainakin mahtuu mukaan halukkaita, ensikertalaisia Uraalla ollaan kaikki ja ei mitään ihan mahdottomia E...
Kirjoittaja Tomi H
Su Maalis 29, 2009 6:07 pm
Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
Aihe: Kokoontumiskutsu suomen Kuruun 4.-6.09.2009
Vastaukset: 29
Luettu: 11038

Re: Kokoontumiskutsu suomen Kuruun

Moi

Siirrä minutkin tuosta toukokuulta--> syyskuulle..

Tomi
Kirjoittaja Tomi H
Pe Maalis 27, 2009 5:17 pm
Keskustelualue: Renkaat
Aihe: Mitas
Vastaukset: 1262
Luettu: 865022

Re: Mitas

Kuinkas toi C-02 ja C-11, äkkiseltään en löytänyt pyörimissuuntaa osoittavaa nuolta ja nappuloiden profiilit näyttää täysin symmetriseltä? Eli kummallekkohan puolelle punainen raita pitäisi "virallisesti" laittaa? Vaiko, eikö ole merkitystä?

Tomi
Kirjoittaja Tomi H
Pe Maalis 06, 2009 2:56 pm
Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
Aihe: KKKK 2009 31.07-02.08.2009
Vastaukset: 207
Luettu: 60617

Re: KKKK 2009 31.07-02.08.2009

Minutkin voi lisätä ilmottautuneiden listaan, sisämajoitus..

Tomi
Kirjoittaja Tomi H
Ti Helmi 24, 2009 5:51 pm
Keskustelualue: Varusteet
Aihe: MapSource kyssäri??
Vastaukset: 143
Luettu: 44801

Re: MapSource kyssäri??

Pystyykö MapSourcessa tai jossain muokkaamaan karttaa? Vai saako ao muutettua asetuksilla?? MapSourcessa ja Zumossani näkyvät polut ja tiet "vaalean ruskeina" joten kontrasti muuhun karttaan on tosi surkea!! Saisko muutettua tiet ja polut mustiksi jotenskin? Karttoina Topo ja Vapaa-ajan ka...
Kirjoittaja Tomi H
Pe Tammi 09, 2009 5:19 pm
Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
Aihe: Ylöjärven , Kurun ja Pirkkalan ajelut
Vastaukset: 765
Luettu: 282708

Re: Ylöjärven Enduropuiston ja Kurun Paulaniemen ajelut

Kannattaa jättää auto sinne siirtymäpolun taakse eli siihen kalliolouhoksen parkkipaikalle. Se siirtymäpolku(alle 1km) on ihan samanlaista polkua kuin muukin kierros. Siellä menee vain yksi polku joten eksymisvaaraa ei ole. Joitain yksittäisiä jälkiä lähti sivuun, mutta jos pysyy siinä eniten tampa...
Kirjoittaja Tomi H
Ke Tammi 07, 2009 12:19 am
Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
Aihe: Ylöjärven , Kurun ja Pirkkalan ajelut
Vastaukset: 765
Luettu: 282708

Re: Ylöjärven Enduropuiston ja Kurun Paulaniemen ajelut

Itsellä la iltana eräät kekkerit, joista ei oikein voi kieltäytyä... ja tästä seurannee se, että su aamuna nukuttaa... Joten tuolloin la aamupäivästä olen itse menossa. Viikonlopulle luvattiin ihan inhimillistä keliä, ei ainakaan pitäisi paleltua.. Onko siellä useampi ura vaihtoehto, vaiko vain yksi...
Kirjoittaja Tomi H
Ma Tammi 05, 2009 12:25 am
Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
Aihe: Ylöjärven , Kurun ja Pirkkalan ajelut
Vastaukset: 765
Luettu: 282708

Re: Ylöjärven Enduropuiston ja Kurun Paulaniemen ajelut

Tuli hommattua hieman maastokelpoisempi mopo ja nastarenkaatkin valmiiksi alla.. Olisko la 10.1 ketään Enduropuistoon lähtijää? Itse ei ole ko paikassa tullut käytyä, vaikka lähimaastot muuten on tullutkin pyörällä koluttua.. Ei viitsisi yksin lähteä, josko sinne johonkin sattuu mukkaamaan :oops: Aj...
Kirjoittaja Tomi H
La Syys 27, 2008 10:14 pm
Keskustelualue: Sekalainen tarinointi
Aihe: Kaanaan Kahinat ja paluureissu Tampereelle
Vastaukset: 2
Luettu: 2469

Kiitoksia itsellenne..

Tomi H ja Jari Vee kiittää..

Tomi
Kirjoittaja Tomi H
La Elo 09, 2008 6:53 pm
Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
Aihe: Tampereen seudun porukka-ajelu
Vastaukset: 3672
Luettu: 1187105

Voisin liittyä seuraan. Tuo aamun startti olisi passeli..

Tomi
Kirjoittaja Tomi H
La Elo 09, 2008 11:52 am
Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
Aihe: Ajopäivä Oripäässä 13-14.9 kiinnostuneita?
Vastaukset: 50
Luettu: 16413

Jep, ilmoittaudun myös mukaan..