Haku löysi 36 tulosta

Kirjoittaja Juha AT-97
Pe Loka 11, 2024 2:57 pm
Keskustelualue: Navigointi
Aihe: Locus map
Vastaukset: 264
Luettu: 321326

Re: Locus map

Pitänee vielä testailla eri asetuksia, vaik onhan noita tullu kokeiltua. Virransäästötoimintoja ei oo päällä ja näyttö aina aktiivinen. Välimatka 50m ja aikaväli 4s. Jompikumpi pitää toteutua et tallennetaan. Samsung active tab3ssa käytössä.
Kirjoittaja Juha AT-97
Pe Loka 11, 2024 2:37 pm
Keskustelualue: Navigointi
Aihe: Locus map
Vastaukset: 264
Luettu: 321326

Re: Locus map

Onko muilla locuksen käyttäjillä ongelmia jäljen tallennuksen kanssa? Mistä mahtais johtua et nauhoitus menee "sekaisin" jossain vaiheessa ja tekee suurimman osan pisteistä tuplana. Automaattikeskeytys ja tallennus vain liikkuessa asetukset on päällä. Yleensä sekoilu alkaa vähän pitemmän t...
Kirjoittaja Juha AT-97
Ke Touko 11, 2011 12:04 pm
Keskustelualue: Sekalainen tarinointi
Aihe: Ohjaustanko lävisti moottoripyöräilijän vatsan
Vastaukset: 11
Luettu: 6255

Ohjaustanko lävisti moottoripyöräilijän vatsan

http://www.aamulehti.fi/cs/Satellite/Ko ... atsan.html

Toivottavasti kaveri selviää. Olikohan foorumilaisia?
Kirjoittaja Juha AT-97
Ma Touko 10, 2010 3:17 pm
Keskustelualue: T&N
Aihe: Mistä XRV750 nopeusmittarin pyöritin
Vastaukset: 4
Luettu: 2332

Re: Mistä XRV750 nopeusmittarin pyöritin

täältä ainakin saa:

http://zsf-motorrad.de/

Ei mahda olla halvin, mutta kaiken pikkunippelin saa postilaatikkoon noin 5 päivässä. Kolme kertaa olen kahden vuoden aikana tilannu nippleita, eikä mitään valittamista.

Juha
Kirjoittaja Juha AT-97
Ma Touko 10, 2010 3:12 pm
Keskustelualue: Pyörät
Aihe: AFRICA TWIN
Vastaukset: 4060
Luettu: 1584393

Re: AFRICA TWIN

CRC:n Electrocleania vai mitä se ny on niin suihkuttele vaan katkaisijalle ja räpeltele sitä päälle-pois. Sillä lähtee viat. Mulla oli samaa ongelmaa molemmissa AT:ssa. Meinaat siis ilmeisesti ihan tuota vilkkukatkaisijaa? Täytyy kokeilla tuota. Sen verran itse kerkisin tuolta XRV.org:sta tutkailem...
Kirjoittaja Juha AT-97
Ti Syys 01, 2009 12:07 pm
Keskustelualue: T&N
Aihe: bensapumppu Africa twiniin! Mistä??
Vastaukset: 37
Luettu: 15288

Re: bensapumppu Africa twiniin! Mistä??

Ite laiton tämmösen, kun pumppu hajosi kesken reissun lopullisesti. Toinen vaihtoehto hyllyssä olis ollu se Facet-kopio, mutta en ottanu sitä. http://cat.hueco-automotive.com/index.php?searchkey=133010&lang=uk&dialog=1&contentmode=3 Tosa on speksiä useammalle mallille: http://www.gowerle...
Kirjoittaja Juha AT-97
Ke Loka 22, 2008 6:13 pm
Keskustelualue: Varusteet
Aihe: Kimppatilaus: Työkalukotelo/-putki mopoon
Vastaukset: 305
Luettu: 192003

Re: Kimppatilaus: Työkalukotelo/-putki mopoon

Onko oulunseutulaiset sopinu jotain putkien suhteen? Paljonhan noita on tännepäin tulossa.

-Juha
Kirjoittaja Juha AT-97
Ma Loka 13, 2008 3:03 pm
Keskustelualue: T&N
Aihe: AT vilkkukytkin
Vastaukset: 3
Luettu: 1823

AT vilkkukytkin

Mistähän mahtas johtua, kun vilkuttaessa oikealle, vilkku pelaa heti. Vasemmalle kestää useita sekunteja ennekuin tapahtuu mitään. Kosteus kytkimessä on tietysti yks syy, vilkkurele, jne.

Onko jollakulla vastaavasta kokemuksia?

-Juha
Kirjoittaja Juha AT-97
Su Loka 12, 2008 2:38 pm
Keskustelualue: Sekalainen tarinointi
Aihe: Afrikkalaisen osia tippui
Vastaukset: 5
Luettu: 3856

Afrikkalaisen osia tippui

Jos joku Oulunseutulaisista ajelee vielä reitillä pilpajärventie-kassisentie-laajintie-jokelantie-ylikiiminki-huttukylä-purontie-yli-iintie-viitajärventie-satulakankaantie-poikainlammintie-martimontie-rajakankaantie-onkamonseläntie-hietakankaantie-alakylä. Vastaantuleva afrikkalaisen oikenpuoleinen ...
Kirjoittaja Juha AT-97
To Loka 09, 2008 1:45 pm
Keskustelualue: T&N
Aihe: AT:n jännitteensäädin
Vastaukset: 25
Luettu: 17116

Re: AT:n jännitteensäädin

Löytyykö jostain säätimelle kytkistä? onko joku purkanut sen osiin, miltä sisuskalut näyttää?
Ei muuten, mutta insinöörin veri laittaa kyseleen hulluja... :? Uteliaan pitää selvittää, mitä laatikossa on sisällä.
Kirjoittaja Juha AT-97
To Elo 21, 2008 1:22 pm
Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
Aihe: Itä-Lapissa 2008
Vastaukset: 6
Luettu: 4308

Mukava oli käydä, vielä enemmän aikaa=ehtii nauttia muustakin kuin ajamisesta. Tämä ois tavoite tulevaisuudessa :-) Raimolle kiitokset trackeistä, niiden avulla pystyin plänäämään reittejä. Sanoisin, että kolme päivää tuntsa-kemihaara lenkkiin Oulusta on liian vähän. Turvallisuuden kannanalta etenki...
Kirjoittaja Juha AT-97
Ke Elo 20, 2008 1:37 pm
Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
Aihe: Itä-Lapissa 2008
Vastaukset: 6
Luettu: 4308

Itä-Lapissa 2008

Moro, Monien matkakertomusten innoittamana aattelin jakaa oman kokemukseni muiden iloksi, toivottavasti :? Kävin Itä-Lapin reissun heinäkuun viimesellä viikolla. Kelit suosi, kesän helteet sattui alkuviikolle, vain yhtenä päivänä loppumatkasta satoi. Kutina pitemmälle reissulle alkoi jo kevättalvell...
Kirjoittaja Juha AT-97
Su Elo 10, 2008 11:20 am
Keskustelualue: Varusteet
Aihe: Kimppatilaus: Työkalukotelo/-putki mopoon
Vastaukset: 305
Luettu: 192003

Mulle 2 kipaletta Oulunsaloon.

Juha
Kirjoittaja Juha AT-97
Ma Heinä 21, 2008 10:48 pm
Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
Aihe: Mistä pensaa lapissa?
Vastaukset: 21
Luettu: 17298

Mistä pensaa lapissa?

Moro, lähtö häämöttää, mutta epävarmuutta ilmassa pensan suhteen. Porukka lienee matkustellu viimesen kuukauden aikana ympäri lappia, joten viimesintä tietoa luulis olevan. Löytyykö automaattia tai kauppaa näistä paikoista: - Kotala/Särkelä, Sallan ja Tuntsan välillä. - Lokka - Peurasuvanto - Kiista...
Kirjoittaja Juha AT-97
Ma Huhti 28, 2008 11:44 am
Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
Aihe: Oulun seudun päristelyt
Vastaukset: 3402
Luettu: 1336346

Eilen ajelin Sankivaarasta Sanginjoentielle ja Ylikiiminkiin, lunta/jäätä sekä sulamisvesiä oli vielä melkoisesti hiekkaosuuksilla. Ja pehmeää.
Tosimiehelle vain haaste, mutta afrikkalaisella ei mikään nautinto vielä... Pitäs laittaa ne TKC:t alle :?

Juha