Haku löysi 8 tulosta
- To Elo 03, 2023 2:49 pm
- Keskustelualue: Pyörät
- Aihe: 2021 Aprilia 660 Tuareg
- Vastaukset: 114
- Luettu: 76185
Re: 2021 Aprilia 660 Tuareg
Kuinkas paljon ovat huolloista nyhtäneet?
- Pe Kesä 16, 2023 4:20 pm
- Keskustelualue: Pyörät
- Aihe: KTM 790/890 Adventure
- Vastaukset: 890
- Luettu: 601167
Re: KTM 790/890 Adventure
Takana oli viimeksi TKC 70 rocks,
Neutraali käytöksinen ja kulutusta kestävä.
Eteen mikä vaan hiukankin miellyttää.
Neutraali käytöksinen ja kulutusta kestävä.
Eteen mikä vaan hiukankin miellyttää.
- Ke Kesä 07, 2023 9:47 am
- Keskustelualue: Pyörät
- Aihe: 2021 Aprilia 660 Tuareg
- Vastaukset: 114
- Luettu: 76185
Re: 2021 Aprilia 660 Tuareg
Tekemäni modaukset. Pleksiä madalsin 9 cm. Tangonpääpeilit. Bumot merkin takaritsa ja kotarista peritty bumot alumiini lätkä ritsalle. Bumotin ritsa on matala mutta ehkä ei varmaan paras jos on paljon 2 päällä ajoa. Reissukamojen kuljetuksessa varmaankin tulen käyttämään 21 Brothersin rogal XL laukk...
- Ke Kesä 07, 2023 9:11 am
- Keskustelualue: Pyörät
- Aihe: 2021 Aprilia 660 Tuareg
- Vastaukset: 114
- Luettu: 76185
Re: 2021 Aprilia 660 Tuareg
Tällainen tuli hommattua, Kulutus on sit ihan ok niin itsellä kuin teilläkin.
Lämpökahvojen teho tuntuu olevan todella surkea kun kovimmalla asetuksella kesähanskoilla juuri tuntee että jotain pientä lämpöä on, kuinka muilla?
Loistava pyörä muilta osin.
Lämpökahvojen teho tuntuu olevan todella surkea kun kovimmalla asetuksella kesähanskoilla juuri tuntee että jotain pientä lämpöä on, kuinka muilla?
Loistava pyörä muilta osin.
- Ti Touko 23, 2023 5:09 pm
- Keskustelualue: Pyörät
- Aihe: 2021 Aprilia 660 Tuareg
- Vastaukset: 114
- Luettu: 76185
Re: 2021 Aprilia 660 Tuareg
Huudan tuuleen lisää.
Paljonko on kulutus matka-ajossa?
Paljonko on kulutus matka-ajossa?
- Ti Touko 02, 2023 10:03 am
- Keskustelualue: Pyörät
- Aihe: 2021 Aprilia 660 Tuareg
- Vastaukset: 114
- Luettu: 76185
Re: 2021 Aprilia 660 Tuareg
Millainen pleksi on ? Vaatiiko siis ehdottomasti korkeampaa tai matalampaa?
- Su Huhti 22, 2018 11:39 pm
- Keskustelualue: Sekalainen tarinointi
- Aihe: Joko laipanmaa lumeton
- Vastaukset: 4
- Luettu: 7169
Re: Joko laipanmaa lumeton
Ei tullut kylläkään laipanmaalle vielä lähdettyä mutta kiitokset kuitenkin.
- La Huhti 21, 2018 10:14 pm
- Keskustelualue: Sekalainen tarinointi
- Aihe: Joko laipanmaa lumeton
- Vastaukset: 4
- Luettu: 7169
Joko laipanmaa lumeton
Olisko paikallistuntemusta että joko laipanmaan tiet ovat lumettomat?
Eli pääseekö isolla metkaenskalla läpi.
Kiitos mahdollisista vastauksista.
Eli pääseekö isolla metkaenskalla läpi.
Kiitos mahdollisista vastauksista.