Haku löysi 26 tulosta

Kirjoittaja Jimb0
Ti Touko 26, 2026 12:21 pm
Keskustelualue: Osat, varusteet ja tarvikkeet
Aihe: M: Vanasche Motorsports Billet bensatankinkorkki (KTM 690 Enduro)
Vastaukset: 0
Luettu: 181

M: Vanasche Motorsports Billet bensatankinkorkki (KTM 690 Enduro)

Kuin uusi. Pitää roskat poissa, eikä tarvitse avaimen kanssa taistella.

Sopivuus KTM 690 Enduro (2019+)

Kuvia löytyy.

Hinta 150e

Sijainti läntinen pk-seutu.

Yhteys yv tai noll5nol neljä12yheksän733.
Kirjoittaja Jimb0
Ti Touko 26, 2026 12:15 pm
Keskustelualue: Osat, varusteet ja tarvikkeet
Aihe: M: Perun Moto tavarateline (KTM690/701/700)
Vastaukset: 0
Luettu: 184

M: Perun Moto tavarateline (KTM690/701/700)

Käytetty, mutta hyvässä hapessa. kaksi kesää käytössä. Sopivuus KTM 690 Enduro (2019+) / GasGas ES 700 / Husse 701 https://www.perunmoto.eu/collections/ktm-690-enduro-enduro-r/products/ktm-690-enduro-2019-luggage-rack-sd Kuvia löytyy. Hinta 70e Sijainti läntinen pk-seutu. Yhteys yv tai noll5nol nelj...
Kirjoittaja Jimb0
Ti Touko 26, 2026 11:59 am
Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
Aihe: KKKK 2026 17.-19.7.2026 (vko29)
Vastaukset: 35
Luettu: 9758

Re: KKKK 2026 17.-19.7.2026 (vko29)

Jussin ja Ernon seuraksi - Luttiaitan alakerran 2. huoneeseen, kiitos.
Kirjoittaja Jimb0
Ke Heinä 16, 2025 10:28 pm
Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
Aihe: KKKK2025 (18. - 20.7.2025)
Vastaukset: 93
Luettu: 38496

Re: KKKK2025 (18. - 20.7.2025)

Kalusto onkin kunnossa. Eli pääsen lähtemään 8) Tällainen telttailija varmaan johonkin nurkkaan mahtuu!?
Kirjoittaja Jimb0
Su Syys 17, 2023 1:07 pm
Keskustelualue: Navigointi
Aihe: Locus map
Vastaukset: 264
Luettu: 319757

Re: Locus map

Nyt olisi Viroa, Ruotsia kuin Norjaa ajeltu Locuksen kanssa. Maakohtaiset kartat ladattu osoitteesta https://www.openandromaps.org/en/downloads/europe

Eipä ollut tilanteita karttojen kanssa, eli sopii käyttöön.
Kirjoittaja Jimb0
Ma Kesä 19, 2023 3:38 pm
Keskustelualue: Renkaat
Aihe: Mitas
Vastaukset: 1262
Luettu: 858911

Re: Mitas

Mitas Enduro Trail XT+

Kuvia ja speksejä en löydä, mutta jotain infoa tässä:

First Look! Mitas Enduro Trail XT+ Tires | Motoz Tractionator RallZ Killer?
https://www.youtube.com/watch?v=fqAqAtIgKCI
Kirjoittaja Jimb0
Ma Kesä 19, 2023 3:35 pm
Keskustelualue: Pyörät
Aihe: KTM 790/890 Adventure
Vastaukset: 890
Luettu: 595901

Re: KTM 790/890 Adventure

Jani M kirjoitti: La Kesä 17, 2023 7:15 pm Miten olisi Motoz Desert HT tai Rallz? Molempia saa tubeleksena.
Jep, noilla ajattelin lähteäkin. Kunhan löydän sopivan liikkeen. Ei ole tullut tutustuttua asiaan aiemmin, moni euroopassa jättänyt viime vuosina Motoz:in pois valikoimastaan :x
Kirjoittaja Jimb0
Pe Kesä 16, 2023 2:46 pm
Keskustelualue: Pyörät
Aihe: KTM 790/890 Adventure
Vastaukset: 890
Luettu: 595901

Re: KTM 790/890 Adventure

Rengaskeskustelua on monesti hankalaa, mutta vähän täytyy yrittää. Nyt kun on tämä pula-aika, saatavuus huonoa ja hinnat korkeita - niin millaisia suosituksia on soratie ja siitä pienemmille poluille 890 ADV R:ään tubeleksena? Minimissään about joku 30/70 ja siitä järeämmät.
Kirjoittaja Jimb0
La Touko 13, 2023 6:03 pm
Keskustelualue: Navigointi
Aihe: Locus map
Vastaukset: 264
Luettu: 319757

Re: Locus map

Ei tainnut ATK-taidot nyt vaan riittää tuohon maaamet-materiaalin lataukseen. Tai lataus onnistui kyllä, mutta paketin koko oli 1kt - ihan mitä yritti. Parin tunnin kikkailun ja haeskelun jälkeen päädyin OpenAndroMaps-sivuille. Tuolta löytyykin hyvin kattavasti OFFLINE-karttoja. Navigointilaitteen s...
Kirjoittaja Jimb0
To Huhti 06, 2023 10:47 pm
Keskustelualue: Navigointi
Aihe: Locus map
Vastaukset: 264
Luettu: 319757

Re: Locus map

Onko jollain tietoa mistä saisi Baltian maista ja Ruotsista Suomen MTK-karttapohjan tyylisen offline karttapohjan?

Locuksen kauppapaikan kartat, esim Viron osalta ei nyt kovin lämmitä.
Kirjoittaja Jimb0
Ti Elo 16, 2022 10:37 pm
Keskustelualue: T&N
Aihe: ktm 690 "fairing kit" hankintaa?
Vastaukset: 48
Luettu: 37388

Re: ktm 690 "fairing kit" hankintaa?

Adventure men caven osalta yhteyden saa facen kautta ja hinta on tällä hetkellä 550eur (+ toimitus Suomeen 80eur). Facessa kuvia mm. suomalaisesta 690stä (ainakin Kivetty -22 tarra etulokarissa), joten hyvin tod.näk. jollain foorumilaisella olisi tarkempia kommentteja tuotteesta :)
Kirjoittaja Jimb0
Su Elo 14, 2022 10:13 pm
Keskustelualue: Renkaat
Aihe: Mitas
Vastaukset: 1262
Luettu: 858911

Re: Mitas

Tuliko kirjausvirhe? 0.5-0.6mm on käytännössä sileä rengas. Jos siinä on 5-6mm pintaa niin pitäisi kestää 1500km reissun jos ei repimällä aja. Jep, perhana auto-correct. Korjattu alkuperäiseen. Uutena ilmeisesti jossain sentin tai vähän yli nappulat, mutta kun on outo rengas, niin en tiedä meneekö ...
Kirjoittaja Jimb0
La Elo 13, 2022 11:18 pm
Keskustelualue: Renkaat
Aihe: Mitas
Vastaukset: 1262
Luettu: 858911

Re: Mitas

Mikäköhän mahtaa olla E-09 takarenkaassa nappuloiden korkeus uutena? 690:llä olisi nyt reilu neljä tonnia ajettu tuollaisella, nappuloissa vielä noin 0,5-0,6cm jäljellä. Selvästi näkyy ajo renkaassa, mutta entä kesto - tästä ketjusta kun lueskelee, niin monella on mennyt jo vaihtoon… Pitäisi vaan lä...
Kirjoittaja Jimb0
Ke Heinä 06, 2022 12:33 pm
Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
Aihe: Trans Euro Trail
Vastaukset: 190
Luettu: 153339

Re: Trans Euro Trail

Moni on varmaan jo ehtinyt TET:tiä ajaa pohjoisessa. Tarkoitus tuupata Saariselältä alaspäin pk-seudulle tässä kuussa. Sallan yläpuolella, saako vielä polttoainetta ketjussa mainituista paikoista? 690:in range kun on hieman pienempi kuin monessa muussa (tosin lisäpolttoainetta saan 4litraa mukaan no...
Kirjoittaja Jimb0
Ke Heinä 06, 2022 12:08 pm
Keskustelualue: Pyörät
Aihe: KTM 690 Enduro (/R)
Vastaukset: 9417
Luettu: 3660992

Re: KTM 690 Enduro (/R)

Ajelin tuossa juhannuksen tienoilla yhtenä päivänä seitsemän tuntia pääasiassa kestopäällysteellä (Mitas E-07). Etuhaarukan napsuttelin Comfort-asentoon piruuttani... Kädet tärisee vieläkin :D Oli toki poikkeuksellinen reissu, mutta saako tuota tärinää miten vaimennettua / poistettua? Tuntuu ainakin...