Kuin uusi. Pitää roskat poissa, eikä tarvitse avaimen kanssa taistella.
Sopivuus KTM 690 Enduro (2019+)
Kuvia löytyy.
Hinta 150e
Sijainti läntinen pk-seutu.
Yhteys yv tai noll5nol neljä12yheksän733.
Haku löysi 26 tulosta
- Ti Touko 26, 2026 12:21 pm
- Keskustelualue: Osat, varusteet ja tarvikkeet
- Aihe: M: Vanasche Motorsports Billet bensatankinkorkki (KTM 690 Enduro)
- Vastaukset: 0
- Luettu: 181
- Ti Touko 26, 2026 12:15 pm
- Keskustelualue: Osat, varusteet ja tarvikkeet
- Aihe: M: Perun Moto tavarateline (KTM690/701/700)
- Vastaukset: 0
- Luettu: 184
M: Perun Moto tavarateline (KTM690/701/700)
Käytetty, mutta hyvässä hapessa. kaksi kesää käytössä. Sopivuus KTM 690 Enduro (2019+) / GasGas ES 700 / Husse 701 https://www.perunmoto.eu/collections/ktm-690-enduro-enduro-r/products/ktm-690-enduro-2019-luggage-rack-sd Kuvia löytyy. Hinta 70e Sijainti läntinen pk-seutu. Yhteys yv tai noll5nol nelj...
- Ti Touko 26, 2026 11:59 am
- Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
- Aihe: KKKK 2026 17.-19.7.2026 (vko29)
- Vastaukset: 35
- Luettu: 9758
Re: KKKK 2026 17.-19.7.2026 (vko29)
Jussin ja Ernon seuraksi - Luttiaitan alakerran 2. huoneeseen, kiitos.
- Ke Heinä 16, 2025 10:28 pm
- Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
- Aihe: KKKK2025 (18. - 20.7.2025)
- Vastaukset: 93
- Luettu: 38496
Re: KKKK2025 (18. - 20.7.2025)
Kalusto onkin kunnossa. Eli pääsen lähtemään
Tällainen telttailija varmaan johonkin nurkkaan mahtuu!?
- Su Syys 17, 2023 1:07 pm
- Keskustelualue: Navigointi
- Aihe: Locus map
- Vastaukset: 264
- Luettu: 319757
Re: Locus map
Nyt olisi Viroa, Ruotsia kuin Norjaa ajeltu Locuksen kanssa. Maakohtaiset kartat ladattu osoitteesta https://www.openandromaps.org/en/downloads/europe
Eipä ollut tilanteita karttojen kanssa, eli sopii käyttöön.
Eipä ollut tilanteita karttojen kanssa, eli sopii käyttöön.
Re: Mitas
Mitas Enduro Trail XT+
Kuvia ja speksejä en löydä, mutta jotain infoa tässä:
First Look! Mitas Enduro Trail XT+ Tires | Motoz Tractionator RallZ Killer?
https://www.youtube.com/watch?v=fqAqAtIgKCI
Kuvia ja speksejä en löydä, mutta jotain infoa tässä:
First Look! Mitas Enduro Trail XT+ Tires | Motoz Tractionator RallZ Killer?
https://www.youtube.com/watch?v=fqAqAtIgKCI
- Ma Kesä 19, 2023 3:35 pm
- Keskustelualue: Pyörät
- Aihe: KTM 790/890 Adventure
- Vastaukset: 890
- Luettu: 595901
- Pe Kesä 16, 2023 2:46 pm
- Keskustelualue: Pyörät
- Aihe: KTM 790/890 Adventure
- Vastaukset: 890
- Luettu: 595901
Re: KTM 790/890 Adventure
Rengaskeskustelua on monesti hankalaa, mutta vähän täytyy yrittää. Nyt kun on tämä pula-aika, saatavuus huonoa ja hinnat korkeita - niin millaisia suosituksia on soratie ja siitä pienemmille poluille 890 ADV R:ään tubeleksena? Minimissään about joku 30/70 ja siitä järeämmät.
- La Touko 13, 2023 6:03 pm
- Keskustelualue: Navigointi
- Aihe: Locus map
- Vastaukset: 264
- Luettu: 319757
Re: Locus map
Ei tainnut ATK-taidot nyt vaan riittää tuohon maaamet-materiaalin lataukseen. Tai lataus onnistui kyllä, mutta paketin koko oli 1kt - ihan mitä yritti. Parin tunnin kikkailun ja haeskelun jälkeen päädyin OpenAndroMaps-sivuille. Tuolta löytyykin hyvin kattavasti OFFLINE-karttoja. Navigointilaitteen s...
- To Huhti 06, 2023 10:47 pm
- Keskustelualue: Navigointi
- Aihe: Locus map
- Vastaukset: 264
- Luettu: 319757
Re: Locus map
Onko jollain tietoa mistä saisi Baltian maista ja Ruotsista Suomen MTK-karttapohjan tyylisen offline karttapohjan?
Locuksen kauppapaikan kartat, esim Viron osalta ei nyt kovin lämmitä.
Locuksen kauppapaikan kartat, esim Viron osalta ei nyt kovin lämmitä.
- Ti Elo 16, 2022 10:37 pm
- Keskustelualue: T&N
- Aihe: ktm 690 "fairing kit" hankintaa?
- Vastaukset: 48
- Luettu: 37388
Re: ktm 690 "fairing kit" hankintaa?
Adventure men caven osalta yhteyden saa facen kautta ja hinta on tällä hetkellä 550eur (+ toimitus Suomeen 80eur). Facessa kuvia mm. suomalaisesta 690stä (ainakin Kivetty -22 tarra etulokarissa), joten hyvin tod.näk. jollain foorumilaisella olisi tarkempia kommentteja tuotteesta 
Re: Mitas
Tuliko kirjausvirhe? 0.5-0.6mm on käytännössä sileä rengas. Jos siinä on 5-6mm pintaa niin pitäisi kestää 1500km reissun jos ei repimällä aja. Jep, perhana auto-correct. Korjattu alkuperäiseen. Uutena ilmeisesti jossain sentin tai vähän yli nappulat, mutta kun on outo rengas, niin en tiedä meneekö ...
Re: Mitas
Mikäköhän mahtaa olla E-09 takarenkaassa nappuloiden korkeus uutena? 690:llä olisi nyt reilu neljä tonnia ajettu tuollaisella, nappuloissa vielä noin 0,5-0,6cm jäljellä. Selvästi näkyy ajo renkaassa, mutta entä kesto - tästä ketjusta kun lueskelee, niin monella on mennyt jo vaihtoon… Pitäisi vaan lä...
- Ke Heinä 06, 2022 12:33 pm
- Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
- Aihe: Trans Euro Trail
- Vastaukset: 190
- Luettu: 153339
Re: Trans Euro Trail
Moni on varmaan jo ehtinyt TET:tiä ajaa pohjoisessa. Tarkoitus tuupata Saariselältä alaspäin pk-seudulle tässä kuussa. Sallan yläpuolella, saako vielä polttoainetta ketjussa mainituista paikoista? 690:in range kun on hieman pienempi kuin monessa muussa (tosin lisäpolttoainetta saan 4litraa mukaan no...
- Ke Heinä 06, 2022 12:08 pm
- Keskustelualue: Pyörät
- Aihe: KTM 690 Enduro (/R)
- Vastaukset: 9417
- Luettu: 3660992
Re: KTM 690 Enduro (/R)
Ajelin tuossa juhannuksen tienoilla yhtenä päivänä seitsemän tuntia pääasiassa kestopäällysteellä (Mitas E-07). Etuhaarukan napsuttelin Comfort-asentoon piruuttani... Kädet tärisee vieläkin :D Oli toki poikkeuksellinen reissu, mutta saako tuota tärinää miten vaimennettua / poistettua? Tuntuu ainakin...