Pohjolan Kurapyöräilijät

Matkaendurofoorumi kaikille enduron ystäville!
Tänään on La Loka 19, 2019 3:21 pm

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 56 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Ke Maalis 20, 2019 7:57 am 

Liittynyt: Ti Tammi 11, 2011 11:18 am
Viestit: 194
Pyörä: Tiikeri 800 xc
Täältä ääni bumbelbeelle



Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
_____________________________
Se kehrää soratiellä Tiikerin lailla


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Maalis 20, 2019 10:18 am 
Avatar

Liittynyt: Ti Kesä 16, 2009 1:16 pm
Viestit: 677
Paikkakunta: Lappeenranta
Pyörä: Honda XRV 750 Africa Twin, CBR 1000f
Aksi kirjoitti:
Täältä ääni bumbelbeelle
Ja toinen ääni! Tee vaan kerralla joukosta erottuva väriläiskä

_________________
AT -95/-99


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Maalis 20, 2019 5:53 pm 
Avatar

Liittynyt: Ti Tammi 22, 2008 2:43 am
Viestit: 408
Paikkakunta: Viitasaari
Pyörä: XTZ660
Jaahas... Pitääkö tästä vielä äänestys kehittää?
Ne jotka kannattaa Bumbelbee.ä niin huutaa Hep!
Aikaa kuun loppuun [WINKING FACE]

_________________
Kyllä se siitä...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Maalis 20, 2019 6:33 pm 
Avatar

Liittynyt: La Touko 10, 2014 9:10 am
Viestit: 234
Paikkakunta: Kemi
Pyörä: Gessu -09
No replica teipit ilman muuta kylkiin sitten, esim. tästä:

https://www.decalmoto.com/yamaha/3334-x ... -1992.html


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Huhti 08, 2019 11:49 pm 
Avatar

Liittynyt: Ti Tammi 22, 2008 2:43 am
Viestit: 408
Paikkakunta: Viitasaari
Pyörä: XTZ660
Mitäpä sitä lumisatella muuta tekis kuin pistäisi primeriä pintaan.
Pitää tässä noudattaa vanhan maalarin neuvoa, et ota muutama olut, niin pysyy käsi rentona :)KuvaKuva

_________________
Kyllä se siitä...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Huhti 13, 2019 11:15 pm 
Avatar

Liittynyt: Ti Tammi 22, 2008 2:43 am
Viestit: 408
Paikkakunta: Viitasaari
Pyörä: XTZ660
Siinäpä se sitten saa kuivua. Jos maanantaina ehtisi viedä sitten kamat maalarille kun toi pääsiäinen on tulossa. Kuva

_________________
Kyllä se siitä...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Touko 12, 2019 9:54 pm 
Avatar

Liittynyt: Ti Tammi 22, 2008 2:43 am
Viestit: 408
Paikkakunta: Viitasaari
Pyörä: XTZ660
Nälkä kasvaa syödessä vai miten se meni?
Tulee sit hiukan päivitettyä näitä kötöstelyjä mitä aiemmin tuli tehtyä...
Jos ny rupesi näkee hieman eteensä ja muutkin huomais, et sielä tulee tossu tietä pitkin. Kuva

_________________
Kyllä se siitä...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Kesä 03, 2019 11:46 pm 
Avatar

Liittynyt: Ti Tammi 22, 2008 2:43 am
Viestit: 408
Paikkakunta: Viitasaari
Pyörä: XTZ660
Maalari päätti lisääntyä, niin joutui ottaa ruiskun kouraan.
Näköjään tuo polyuretaanipohjaisen maalin levitys onnistui vaikka ei ruiskua ookkaan pitännä aikoihin kourassa pintavetoon asti.
Bumbelbee on lähempänä valmistumista.
Huomenna sit laitetaan musta väri osaan katteista ja odotellaan kuivumista.
Mitähän pirua sit keksii kun saa pyörän läjään? Kuva

_________________
Kyllä se siitä...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Kesä 06, 2019 12:25 am 
Avatar

Liittynyt: Ti Tammi 22, 2008 2:43 am
Viestit: 408
Paikkakunta: Viitasaari
Pyörä: XTZ660
Viimeinkin, Bumbelbee on valmiina koeajoon.
Odotan mielenkiinnolla miten tuo mylly toimii isolla pytyllä. Saattaapi olla että typerä virnistys kasvaa kypärän sisällä. KuvaKuva

_________________
Kyllä se siitä...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Kesä 06, 2019 1:22 pm 
Avatar

Liittynyt: Ti Syys 28, 2004 1:22 pm
Viestit: 1243
Paikkakunta: Kirkkonummi
Pyörä: 790 Adventure R, EXC-F 250
Ainakin näyttää hienolta 8)

_________________
Mika TA-91


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Kesä 08, 2019 11:15 am 
Avatar

Liittynyt: Ti Tammi 22, 2008 2:43 am
Viestit: 408
Paikkakunta: Viitasaari
Pyörä: XTZ660
Testilenkki heitetty ja tuntuu toimivan.
Ensi perjantaina sitten todellinen kestävyystesti kun lähen Tornioon työkeikalle ja siitä jäädään sit mahdollisesti Tenere rally.n pätkille tekee todellinen testi ek. Takanakki piti vielä vaihtaa, kun edellinen antautui pinnan kulumisen takia.
Tulipahan reenailtua vaihtoa rengasraudoilla, hikihän siinä äkkiseltään tuli.

_________________
Kyllä se siitä...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Kesä 10, 2019 11:12 pm 
Avatar

Liittynyt: Ti Tammi 22, 2008 2:43 am
Viestit: 408
Paikkakunta: Viitasaari
Pyörä: XTZ660
Nyt pääsi sitten testaamaan tosissaan isolla pytyllä.
Vääntöalue on paljon laajempi ja muutenkin käytös on ny paljon mielyttävämpi.
Halvemmaksi tuli tehdä remppa tennariin, kun lähteä marmoritiskiltä tilailee uutta. Katsotaan kauanko innostus säilyy tämän kaa.
Mielessäni lupasin, että seuraava isompi remppa kun tulee, niin kalusto vaihtuu. Kuva

_________________
Kyllä se siitä...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Kesä 23, 2019 1:19 pm 
Avatar

Liittynyt: Ti Tammi 22, 2008 2:43 am
Viestit: 408
Paikkakunta: Viitasaari
Pyörä: XTZ660
Sitten se alkoi kaasutinjumppa...
Kaasusta kun löytyi kuollut alue 4000-5000rpm väliltä, eli kone tukehtuu eli toisin sanoen mennään liian rikkaalle ku putkessa paukkuu.
Joten kaasarit kouraan ja tutkimaan salamyhkäistä maailmaa.
Syyhän oli sitten se, että tuo kakkoskaasari kun on alipainetoiminen, niin se antaa heti täyden ruiskutuksen neulalta kun läppä aukee, eikä toimi ollenkaan lineaarisesti alipainekalvon avulla.
No mitäpä tehtiin?
1 kaasarin neula 4 pykälään eli yksi ylös ja 2 kaasarin neula yksi alas, lisäksi isonnettiin alipaineen reikää 2,5mm 3,25mm, eli kaasuvaste pitäisi olla parempi (näin sakemannit väittää)
Lisäksi löytyi air cut off venttiilin kalvosta pari reikää (pikapaikkaus kumiliimalla).
Nyt kokeilemaan mitäs tapahtuu... KuvaKuva

_________________
Kyllä se siitä...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Heinä 12, 2019 1:09 pm 
Avatar

Liittynyt: Ti Tammi 22, 2008 2:43 am
Viestit: 408
Paikkakunta: Viitasaari
Pyörä: XTZ660
Kun ei ryhtynyt kaasuttimen säädöillä asettumaan, niin piti sitten tehdä plug chop.http://www.braigasen.com/howtoread.htm
Eli tutkitaan uudella syttytulpalla missä vika...
Tulos yllätti, liian kuuma tulppa ja ajoitus pielessä. Olihan siellä sitten ketju hampaalla pielessä, se selittääkin miksi ei vehe toiminna kunnolla.
Kaikkea sitä oppii kun vanhaksi elää.
Kuva

_________________
Kyllä se siitä...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Heinä 12, 2019 5:15 pm 
Avatar

Liittynyt: Ti Tammi 22, 2008 2:43 am
Viestit: 408
Paikkakunta: Viitasaari
Pyörä: XTZ660
Hihii... Jako kahdella hampaalla pielessä myöhäsen suuntaan. Ihme että tuolla on pysynyt ajamaan.
Ny ajoitus kohdallaan ja käytös on ihan eri planeetalta. Tää jopa kiihtyy vielä satasen vauhdista käskyttämällä.
Sitten seuraavaksi käsittelemään parempia laukkurautoja pyörään, tosin sanoen kemppiliimaa ja armotonta sovitusta.

_________________
Kyllä se siitä...


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 56 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
POWERED_BY
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com