Pohjolan Kurapyöräilijät

Matkaendurofoorumi kaikille enduron ystäville!
Tänään on Pe Loka 18, 2019 7:04 am

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: La Heinä 02, 2016 7:29 pm 

Pyörä: xt660z. 250exc-f
Juttelin omistajan kanssa asiasta, hän haluaisi enemmän motoristeja asiakkaaksi. Mitä haluaisitte paikalta palveluja?
Tämmöistä neuvoin:
-kamojen kuivatus mökin terassilla ja sisällä, sekä kuivuishuone pahemmille ilmoille
-pyykin pesu
-pyörän pesu
-vanerilappu jalan alle
-pari purkkia ketjurasvaa hyllyssä
-kyltti tien varteen

Tuleeko jotain mieleen??? Kyseessä edullinen camping tyylinen mökkimajoitus ilman eläkeläisiä kiinnostavaa tarjontaa.
Mulla ei mitään muuta tekemistä paikan kanssa kuin kolmatta kertaa yöpymässä.

STN

Profiili  

ViestiLähetetty: La Heinä 02, 2016 9:21 pm 

Pyörä: BMW R1200GSA LC
Itse käytän leirintäalueita pääsääntöisesti telttailuun - tämä taisi olla mökkimajoitusta?

Oli miten oli, mutta telttaillessa kaipaisin pöytä-/tuoliryhmiä joissa illansuussa voi tehdä pöperöt ja nauttia parit neuvoa-antavat.
Noita löytyy kyllä monesta paikasta, mutta niissäkin yleensä liian vähän = ei riitä sesonkiaikaan kaikille tarvitseville.
Samoin mahdollisuus sähkölaitteiden lataukseen. Yhdellä pistorasialla lataa yhtä laitetta kerrallaan, mutta kun on parikypäräpuhelinta, pari kännykkää, kameraa ja goproota jne, niin on oma taiteenlajinsa saada kaikkiin sopiva määrä sähköä yön aikana annosteltua huoltorakennuksen ainoasta pistorasiasta (no nyt on itsellä matkassa puolen metrin jatkoroikka, jossa saa kolmea kapinetta ladattua kerralla)

Ps. pyörän pesupaikka on mun mielestä aivan turha - matkamuistot tuodaan kotiin asti! 8)

Profiili  

ViestiLähetetty: La Heinä 02, 2016 9:35 pm 

hviik kirjoitti:
mutta telttaillessa kaipaisin pöytä-/tuoliryhmiä joissa illansuussa voi tehdä pöperöt ja nauttia parit neuvoa-antavat

keittiö olemassa ja hyvä pointti tuo ulkona syöminen.
hviik kirjoitti:
Yhdellä pistorasialla lataa yhtä laitetta kerrallaan, mutta kun on parikypäräpuhelinta, pari kännykkää, kameraa ja goproota jne, niin on oma taiteenlajinsa saada kaikkiin sopiva määrä sähköä yön aikana annosteltua huoltorakennuksen ainoasta pistorasiasta

Tämähän tietenkin, mökissäkin vaan kaksi pistorasiaa, onneksi ei tarvi patteria käyttää...
hviik kirjoitti:
Ps. pyörän pesupaikka on mun mielestä aivan turha - matkamuistot tuodaan kotiin asti! 8)

Munkin mielestä turha, mutta jos ajatellaan muovipyöriäkin, pölyt pois, ja ötökät-YÖK!

STN

Profiili  

ViestiLähetetty: La Heinä 02, 2016 10:03 pm 

Pyörä: Hugsvarna 701 Enduro & 12k GinTonic
Työkaluja voisi olla, lenkkiavainta, torxia ja sellasta. Voi puuttua juuri se oikea koko. Ja öljyäkin voi olla tarve lisätä, jotain 10W50 öljyä jos pari desiä liikenee niin ei tarvitse sitäkään murehtia.

Profiili  

ViestiLähetetty: La Heinä 02, 2016 11:07 pm 

Pyörä: CRF1000L
hviik kirjoitti:
Yhdellä pistorasialla lataa yhtä laitetta kerrallaan, mutta kun on parikypäräpuhelinta, pari kännykkää, kameraa ja goproota jne, niin on oma taiteenlajinsa saada kaikkiin sopiva määrä sähköä yön aikana annosteltua huoltorakennuksen ainoasta pistorasiasta

Tähän ongelmaan löytyy simppeli ratkaisu. :wink:

Profiili  

ViestiLähetetty: La Heinä 02, 2016 11:35 pm 

JuhaL kirjoitti:
Tähän ongelmaan löytyy simppeli ratkaisu. :wink:

Tuota olen miettinyt ennen ja jälkeen reissun otanko mukaan vai en. En ottanu ja olis roikalle käyttöä.
Ja jos tommosia majoittaja laittaa, niin ne häviää, roikat ei niin helposti.
Eli matkaajalle hyvä varuste, tulee ainakin mulle seuraavaksi mukaan.

STN

Profiili  

ViestiLähetetty: La Heinä 02, 2016 11:43 pm 

petteripunakuono kirjoitti:
Työkaluja voisi olla, lenkkiavainta, torxia ja sellasta. Voi puuttua juuri se oikea koko. Ja öljyäkin voi olla tarve lisätä, jotain 10W50 öljyä jos pari desiä liikenee niin ei tarvitse sitäkään murehtia.

Tämä minustakin hyvä huomio.
Työkaluista ja huolloista ehdotin yhteistyötä paikalliseen kelkka/moottoripyörä/auto-huoltoon. Siellä vaihdettiin mulle ketjut viime kesänä.

STN

Profiili  

ViestiLähetetty: Ti Heinä 05, 2016 12:49 pm 

Pyörä: 4xtohtori
minä arvostaisin myös pesumahd.prätkälle(vaikka olenkin makkaranpaistoendurokurapyöräilijä).
Sekä kuivaushuonetta.
Mahd.aamupalaan järkihintaan.Ei tarviisi aina ekaks kauppaa lähteä etsimään.

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
POWERED_BY