Pohjolan Kurapyöräilijät
http://matkaendurot.net/phpBB3/

Dassault.n puuhia XTZ660 (3YF)
http://matkaendurot.net/phpBB3/viewtopic.php?f=8&t=39569
Sivu 3/4

Kirjoittaja:  Aksi [ Ke Maalis 20, 2019 7:57 am ]
Viestin otsikko:  Re: Dassault.n puuhia XTZ660 (3YF)

Täältä ääni bumbelbeelle



Sent from my iPhone using Tapatalk

Kirjoittaja:  Jussi_S [ Ke Maalis 20, 2019 10:18 am ]
Viestin otsikko:  Re: Dassault.n puuhia XTZ660 (3YF)

Aksi kirjoitti:
Täältä ääni bumbelbeelle
Ja toinen ääni! Tee vaan kerralla joukosta erottuva väriläiskä

Kirjoittaja:  Dassault [ Ke Maalis 20, 2019 5:53 pm ]
Viestin otsikko:  Re: Dassault.n puuhia XTZ660 (3YF)

Jaahas... Pitääkö tästä vielä äänestys kehittää?
Ne jotka kannattaa Bumbelbee.ä niin huutaa Hep!
Aikaa kuun loppuun [WINKING FACE]

Kirjoittaja:  empperi [ Ke Maalis 20, 2019 6:33 pm ]
Viestin otsikko:  Re: Dassault.n puuhia XTZ660 (3YF)

No replica teipit ilman muuta kylkiin sitten, esim. tästä:

https://www.decalmoto.com/yamaha/3334-x ... -1992.html

Kirjoittaja:  Dassault [ Ma Huhti 08, 2019 11:49 pm ]
Viestin otsikko:  Re: Dassault.n puuhia XTZ660 (3YF)

Mitäpä sitä lumisatella muuta tekis kuin pistäisi primeriä pintaan.
Pitää tässä noudattaa vanhan maalarin neuvoa, et ota muutama olut, niin pysyy käsi rentona :)KuvaKuva

Kirjoittaja:  Dassault [ La Huhti 13, 2019 11:15 pm ]
Viestin otsikko:  Re: Dassault.n puuhia XTZ660 (3YF)

Siinäpä se sitten saa kuivua. Jos maanantaina ehtisi viedä sitten kamat maalarille kun toi pääsiäinen on tulossa. Kuva

Kirjoittaja:  Dassault [ Su Touko 12, 2019 9:54 pm ]
Viestin otsikko:  Re: Dassault.n puuhia XTZ660 (3YF)

Nälkä kasvaa syödessä vai miten se meni?
Tulee sit hiukan päivitettyä näitä kötöstelyjä mitä aiemmin tuli tehtyä...
Jos ny rupesi näkee hieman eteensä ja muutkin huomais, et sielä tulee tossu tietä pitkin. Kuva

Kirjoittaja:  Dassault [ Ma Kesä 03, 2019 11:46 pm ]
Viestin otsikko:  Re: Dassault.n puuhia XTZ660 (3YF)

Maalari päätti lisääntyä, niin joutui ottaa ruiskun kouraan.
Näköjään tuo polyuretaanipohjaisen maalin levitys onnistui vaikka ei ruiskua ookkaan pitännä aikoihin kourassa pintavetoon asti.
Bumbelbee on lähempänä valmistumista.
Huomenna sit laitetaan musta väri osaan katteista ja odotellaan kuivumista.
Mitähän pirua sit keksii kun saa pyörän läjään? Kuva

Kirjoittaja:  Dassault [ To Kesä 06, 2019 12:25 am ]
Viestin otsikko:  Re: Dassault.n puuhia XTZ660 (3YF)

Viimeinkin, Bumbelbee on valmiina koeajoon.
Odotan mielenkiinnolla miten tuo mylly toimii isolla pytyllä. Saattaapi olla että typerä virnistys kasvaa kypärän sisällä. KuvaKuva

Kirjoittaja:  Mika TA-91 [ To Kesä 06, 2019 1:22 pm ]
Viestin otsikko:  Re: Dassault.n puuhia XTZ660 (3YF)

Ainakin näyttää hienolta 8)

Kirjoittaja:  Dassault [ La Kesä 08, 2019 11:15 am ]
Viestin otsikko:  Re: Dassault.n puuhia XTZ660 (3YF)

Testilenkki heitetty ja tuntuu toimivan.
Ensi perjantaina sitten todellinen kestävyystesti kun lähen Tornioon työkeikalle ja siitä jäädään sit mahdollisesti Tenere rally.n pätkille tekee todellinen testi ek. Takanakki piti vielä vaihtaa, kun edellinen antautui pinnan kulumisen takia.
Tulipahan reenailtua vaihtoa rengasraudoilla, hikihän siinä äkkiseltään tuli.

Kirjoittaja:  Dassault [ Ma Kesä 10, 2019 11:12 pm ]
Viestin otsikko:  Re: Dassault.n puuhia XTZ660 (3YF)

Nyt pääsi sitten testaamaan tosissaan isolla pytyllä.
Vääntöalue on paljon laajempi ja muutenkin käytös on ny paljon mielyttävämpi.
Halvemmaksi tuli tehdä remppa tennariin, kun lähteä marmoritiskiltä tilailee uutta. Katsotaan kauanko innostus säilyy tämän kaa.
Mielessäni lupasin, että seuraava isompi remppa kun tulee, niin kalusto vaihtuu. Kuva

Kirjoittaja:  Dassault [ Su Kesä 23, 2019 1:19 pm ]
Viestin otsikko:  Re: Dassault.n puuhia XTZ660 (3YF)

Sitten se alkoi kaasutinjumppa...
Kaasusta kun löytyi kuollut alue 4000-5000rpm väliltä, eli kone tukehtuu eli toisin sanoen mennään liian rikkaalle ku putkessa paukkuu.
Joten kaasarit kouraan ja tutkimaan salamyhkäistä maailmaa.
Syyhän oli sitten se, että tuo kakkoskaasari kun on alipainetoiminen, niin se antaa heti täyden ruiskutuksen neulalta kun läppä aukee, eikä toimi ollenkaan lineaarisesti alipainekalvon avulla.
No mitäpä tehtiin?
1 kaasarin neula 4 pykälään eli yksi ylös ja 2 kaasarin neula yksi alas, lisäksi isonnettiin alipaineen reikää 2,5mm 3,25mm, eli kaasuvaste pitäisi olla parempi (näin sakemannit väittää)
Lisäksi löytyi air cut off venttiilin kalvosta pari reikää (pikapaikkaus kumiliimalla).
Nyt kokeilemaan mitäs tapahtuu... KuvaKuva

Kirjoittaja:  Dassault [ Pe Heinä 12, 2019 1:09 pm ]
Viestin otsikko:  Re: Dassault.n puuhia XTZ660 (3YF)

Kun ei ryhtynyt kaasuttimen säädöillä asettumaan, niin piti sitten tehdä plug chop.http://www.braigasen.com/howtoread.htm
Eli tutkitaan uudella syttytulpalla missä vika...
Tulos yllätti, liian kuuma tulppa ja ajoitus pielessä. Olihan siellä sitten ketju hampaalla pielessä, se selittääkin miksi ei vehe toiminna kunnolla.
Kaikkea sitä oppii kun vanhaksi elää.
Kuva

Kirjoittaja:  Dassault [ Pe Heinä 12, 2019 5:15 pm ]
Viestin otsikko:  Re: Dassault.n puuhia XTZ660 (3YF)

Hihii... Jako kahdella hampaalla pielessä myöhäsen suuntaan. Ihme että tuolla on pysynyt ajamaan.
Ny ajoitus kohdallaan ja käytös on ihan eri planeetalta. Tää jopa kiihtyy vielä satasen vauhdista käskyttämällä.
Sitten seuraavaksi käsittelemään parempia laukkurautoja pyörään, tosin sanoen kemppiliimaa ja armotonta sovitusta.

Sivu 3/4 Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/