Pohjolan Kurapyöräilijät

Matkaendurofoorumi kaikille enduron ystäville!
Tänään on Ma Marras 20, 2017 4:39 pm

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 67 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: XT660RR rakentelua
ViestiLähetetty: Pe Heinä 14, 2017 8:28 am 
Avatar

Liittynyt: Ma Joulu 31, 2012 2:34 pm
Viestit: 411
Paikkakunta: Kirkkonummi
Pyörä: 1190R, 690r
Priimaa tuppaa taas tulemaan ;)

_________________
Taas lähti mopo käsistä


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: XT660RR rakentelua
ViestiLähetetty: Su Heinä 16, 2017 1:47 pm 
Avatar

Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
Viestit: 6401
Paikkakunta: Kehä III länsirajalla
Pyörä: XT660R
Priimasta nyt niin tiedä, tehdään mitä osataan ja loput peitellään maalilla tai teipeillä 8)

Moottorin osalta pyörä on vakiokunnossa, parisen viikkoa sitten purin siitä PC3:en pois kun se aiheutti viivettä käynnistykseen. Siitä asti on ollut nykimistä pienissä nopeuksissa ja pintakaasulla ajaessa. Tätä on yritetty kompensoida CO arvoja muuttamalla sekä saastevärkin tukkimisella ja välillä saatiin nykiminen menemään pahempaan suuntaan. Meinasin jo laittaa PC3:en takaisin kunnes päädyin kokeilemaan vakio CO säätöjä ja tankkiin 98 tilalle 95:sta. Eipä nyi enään, tai on niin vähäistä ettei se edes häiritse, paljon kivempi ajaa kun moottori toimii. Muutama tankillinen on ajettu ja kulutus samaa luokkaa kun 98:lla, normiajossa 4-5l/100km riippuen miten malttaa ajaa.

Muutaman viikon päästä 2-1 putki kiinni, katsotaan joutuuko laittamaan PC3:en takaisin vai selviääkö CO arvojen muutoksilla.

_________________
Kylätason kurapyöräilijä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: XT660RR rakentelua
ViestiLähetetty: Pe Heinä 28, 2017 6:48 am 
Avatar

Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
Viestit: 6401
Paikkakunta: Kehä III länsirajalla
Pyörä: XT660R
Foorumilaiselta löytyi 2-1 Creptus putkisto jonka ostin pois ja laitoin samantien kiinni, samalla lähti saastejärjestelmä varaston hyllylle. Luulin pääseväni paukuttelusta ja rytkyttämisestä eroon mutta ei, vauhdikkaassa ajossa ei mitään paukuttelua kaasua päästäessä mutta kun ajetaan taajama vauhdeissa niin pauketta riittää kun päästää kaasun pois. CO arvoja on muutettu eikä sillä saatu radikaalia ratkaisua paukutteluun, jos kaasu jää vähänkää auki niin paukkuu kuin uutenavuotena, kaasu kiinni paukkuu vähemmän.

Kaasu on muutenkin heti alussa melkoisen on/off oloinen ja taajamassa tulee ajettua aika paljon kytkimen kanssa ettei kone rytkytä siinä kohdassa kun veto muuttuu jarrutukseksi tai toisinpäin. Taajamassa alle 60kmh vauhdeissa ilman vetoa ajaminen on yhtä helvettiä pienen nykimisen ja rytkyttämisen takia. Tähänkään ei ole apua löytnyt CO säädöistä. Rytkyttämisen ja paukkumisen laitoin vakioputkistolla "paukkujärjestelmän" syyksi mutta sama ralli jatkuu vaikka se on irroitettu ja tuntuu siltä että nykyisellä setupilla nykiminen paheni vakioon verrattuna.

Jostain luin että joissain malleissa on ollut TPS ongelmia ja niitä on vaihdettu päivitettyyn versioon ja uudessa on erilainen vastuskäyrä? Voiko tästä löytyä apu kyseisiin ongelmiin? Päivitetty TPS on A2 merkinnällä.

Creptuksesta tulee juttua kun saan vähän aikaa sillä ajettua ja otettua kuvia, alku vaikuttaa lupaavalta.

_________________
Kylätason kurapyöräilijä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: XT660RR rakentelua
ViestiLähetetty: Pe Heinä 28, 2017 9:32 am 
Avatar

Liittynyt: Ti Marras 20, 2007 6:28 pm
Viestit: 1047
Paikkakunta: Itäinen-Uusimaa
Pyörä: ...jos joku mopo toimii,niin xt?
Kyllä mullakin tupla-akroilla paukkuu välillä aika kivasti :mrgreen:
Nypytykseen auttoi ainakin mulla eniten ketjujen ja rattaiden vaihto.
Vanhatkaan ei näyttäny vielä mielestäni pahalta,mutta ilmeisesti oli venyneet aikalailla.

_________________
Foorumin "sekakäyttäjä"


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: XT660RR rakentelua
ViestiLähetetty: Pe Heinä 28, 2017 11:54 am 
Avatar

Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
Viestit: 6401
Paikkakunta: Kehä III länsirajalla
Pyörä: XT660R
Ne alkaa olla kohta vaihtokunnossa, saa kiriä viikottain. Sama juttu takanavan kumien kanssa mutta en ole löytänyt mistään kestävämpiä kumeja, ennen niitä sai OTR:ltä mutta ei ole enään.

Vaikka noissa on väljää niin ei se saa tolleen nykiä 0-kaasun rajamailla. Laitoin kyselyä TPS:stä Yamaha huoltoon, katsotaan mitä vastaavat.

_________________
Kylätason kurapyöräilijä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: XT660RR rakentelua
ViestiLähetetty: La Heinä 29, 2017 8:38 am 
Avatar

Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
Viestit: 6401
Paikkakunta: Kehä III länsirajalla
Pyörä: XT660R
Aamulla ei nukuttanut ja flunssa ehkä alkaa helpottamaan niin piti lähteä tunnustelemaan 2-1 Creptus putkistoa jonka kerkesin viikolla laittamaan kiinni. Eräs foorumilainen otti yhteyttä että häneltä löytyy kyseinen putkisto ylimääräisenä ja putki vaihtoi omistajaa toistamiseen, alunperin ollut piällikön XTR:ssä.

Putkiston asennuksessa ei ollut mitään ihmeellistä, vanha pois ja uusi tilalle. Samalla poistin AIS:än varaston hyllylle ja tulppasin reiät umpeen. Huohotin piti siirtää pois putken tieltä, tulppasin huohottimen reiän putsarikotelosta ja siirsin huohottimen kotelon toiselle puolelle, siihen paikkaan missä ennen oli AIS:än letku. Orkkis letku jäi vähän lyhyeksi joten vaihdoin tilalle pidemmän letkun. Jarrunestesäiliön paikka piti myös muuttaa, siihen sopivaa letkua ei ollut joten sijoitin säiliön väliakaisesti putsarikotelon eteen. Nyt on hankittu letkua ja säiliö siirretään entiselle paikalle mutta ylemmäksi ja reititetään säiliölle menevä letku vähän eri tavalla. Pyörän asentotunnistin sai jäädä alkuperäiselle paikalle, etäisyyttä on sen verran että lämpö tuskin tulee aiheuttamaan ongelmia.

Samalla laitoin PC3:en takaisin paikalleen mutta pyörä ei suostunut lähtemään käyntiin, myöskään PC3 ei suostu keskustelemaan läppärin kanssa joten se lienee mennyt mykäksi jostain syystä. Alkuun tullaan toimeen mittarin kautta säädetyillä seoksilla ja kev fuel modilla.

Kuva

Creptus on laadukkaan oloinen putkisto ja mitään huomautettavaa ei siitä löytynyt, hitsaukset asialliset ja kaikki sopii hyvin paikalleen. Ainoat pienet purnaamiset löytyy vaimentimen kiinnityslenkkien ja rungon väliin tulevista holkeista jotka on pätkäisty jostain 16-20mm putkesta, ei oikein sovi tyyliin ja kiristäessä vääntää kiinnityspannan hieman montulle, pitää tehdä alumiinista uudet holkit. Toinen purnaaminen tulee 2-1 liitoksesta, alkukäyrät on jostain syystä eri mittaisia ja alakäyrä menee syvemmälle ja jousi jää löysälle, pitää hitsuuttaa meidän rst spesialistilla jousen koukku uuteen paikkaan ja pätkäistä käyrät yhtä pitkiksi. Samalla voisi tehdä 5-6mm rst tangosta lämpösuojat käyrään että housun lahje pysyy ehjänä.

Kuva

Vaimennin asettuu hyvin paikalleen mutta sitä ei ole suunniteltu yhteensopivaksi muovisen tavaratelineen kanssa, pakokaasut menee suoraan telineeseen ja lämmitää telinettä. En tästä ollut huolissani mutta kun kävin vähän "tupettamassa" sorateillä niin teline otti vähän itteensä ja yksi kiinnitysruuvi oli sulanut pois. Täytyy tehdä jonkinlainen käyräputki killeriin kiinni että saa ohjattua kuumat kaasut pois telineeltä. Takapään "remontti" on muutenkin suunnitteilla joten katsotaan mitä kaikkea sille tehdään talven aikana, visio siitäkin alkaa pikkuhiljaa muodostumaan, sitä ennen pitää ottaa Tigillä alumiinin hitsaaminen haltuun.

Kuva

Vaimentimessa on mukana kaksi db-killeriä joista hiljaisempi oli kiinni, arvarampi on sen näköinen että se ei juurikaan ääntä pudota ja pikainen kokeilu vahvisti tämän. Hiljaisempi killeri on aika tukkoisen näköinen ja ekana tuli mieleen että mahtaako olla liian tukkoinen. Killerin putki on sisältä ummessa ja kavennetun putken ympärille on porattu reikiä. Sanoisin että hiljaisella killerillä putki on virtauksiltaan aika lähellä vakioputkia, tämä mutu puhtaasti kaasu ja perstuntumalla, myös mittarin kautta eri seosten kokeilu vahvistaa tätä tunnetta.

Ääniltään putkisto on miellyttävä hiljaisemmalla killerillä, ääntä kyllä on kun tuppea kääntää mutta ei ollenkaan liikaa tai häiritsevästi. Normaalissa rennossa ajossa ei pörinää juurikaan kuulu, 90-110 vauhdeissa pörisee sen verran että sen kuulee eikä tuppi nurin ajaessa tarvii luimistella ja kuskilla ryhti parani heti kun putki vähän pörisee :wink: Tällä putkella voi ihan hyvin seikkailla tuntemattomia teitä pihapiirien läpi kunhan malttaa ajella nätillä kaasulla. Äänimaailmaa täydensi snorkkelin poisto, molemmat vaikutti sen verran että soratiellä pyörä lähtee mutkista herkemmin ja on vähän pirteämmän tuntuinen.

Kuva

Lopuksi pakollinen kuva pyörästä uudella putkistolla 8)

Kuva

_________________
Kylätason kurapyöräilijä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: XT660RR rakentelua
ViestiLähetetty: La Heinä 29, 2017 10:48 am 
Avatar

Liittynyt: Ti Marras 20, 2007 6:28 pm
Viestit: 1047
Paikkakunta: Itäinen-Uusimaa
Pyörä: ...jos joku mopo toimii,niin xt?
Hienosti hifistelty :D
Veikkaisin että xt alkais olemaan aika lähellä sitä "oikeeta" ilmoitettua painoa,ellei peräti alle...
Siis kuten yleensä,valmistajathan ilmoittaa painon hieman optimistisesti.

_________________
Foorumin "sekakäyttäjä"


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: XT660RR rakentelua
ViestiLähetetty: La Heinä 29, 2017 6:57 pm 
Avatar

Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
Viestit: 6401
Paikkakunta: Kehä III länsirajalla
Pyörä: XT660R
Pitää käyttää joskus puntarilla paljonko on saatu lisää kiloja, yksi osa kun lähtee niin kaksi tulee tilalle :mrgreen:

Poika pääsi intistä lomille ja polkaisi heti pyörän liikenteeseen, äsken sain raporttia putkien vaihdon vaikutuksista. Huipputehoissa ei eroja mutta alavääntöä tuli lisää ja pyörä postuu mutkista paremmin. Myös putkiston vaihdon huomaa ajossa painon osalta eikä mennyt siltä osin huonompaan suuntaan, perä tuntuu kevyemmältä ja ketterämmältä, ehkä myös siksi että takapään sagia ei kompensoitu kevennyksen jälkeen ja perä on nyt hieman aiempaa korkeammalla. Myös tavarateline otettiin pois ennen kun sulaa kokonaan, mokoma painaa 3kg ja sille on tehtävä jotain ennen kun laitetaan takaisin kiinni.

Ketjurasvari on ollut jo jonkin aikaa käytössä mutta kuvia muistin ottaa vasta tänään. Aiemmin kerroin itse tehdystä säiliöstä ja kun sitä aikani kattelin työpöydällä niin yhtenä aamuna nakkasin sen roskiin kun se ei miellyttänyt silmää, eikä ollut toimivuudeltaan sillä tasolla mitä halusin. Illalla töiden jälkeen taas sorvi pyörimään ja Nylon tanko pakkaan kiinni, vähän aikaa lastuamista ja säiliö valmis. Korkiksi tuli moottorisahan teräketjusäiliön korkki koska siinä on teemaan sopiva tekstitys ja on näppärä käyttää karkean lattakierteen ansiosta, tätä kierrettä varten piti hioa terä että sai sorvattua kierteen purkkiin. Jälkeen harmitti että olin taas niin keskittynyt/intoa täynnä purkkia tehdessä että työvaiheiden kuvaaminen unohtui, ihan kuten putkiston vaihdossa... Täytyy yrittää korjata tilanne projektin edistyessä.

Kuva

Säiliö sopi sattumalta (...?) etujarruletkun kiinnikkeeseen ja tuntuisi pysyvän siinä tukevasti paikallaan. Säiliö on hyvällä paikalla, helppo täyttää ja 2mm ohueksi sorvatusta nylonista näkee läpi öljymäärän. Letku on 2/4mm mustaa nylonia jota löytyi Etrasta, olisin ottanut elastisempaa pur-letkua mutta heillä ei ollut sitä joten tämä sai kelvata. Ainoa ongelma tässä letkussa on liitos säiliöön, letku on jäykähköä eikä tiivistynyt 3.8mm reikään riittävän hyvin ja liitos tihkuu öljyä. Pitää tehdä nippa säiliöön tai käydä jostain hakemassa 2/4 pur letkua, sitä samaa mitä mm Oscossa tulee mukana.

Kuva

Letku vedettiin johtosarjaa myötäillen tankin alta eturattaan taakse ketjulaaharin yläpuolelle. Laahariin porasin sisäpuolen kylkeen reiän letkulle ja vastaavasti yläpuolelta pari reikää joiden kautta öljy pääsee suoraan laahaimen päällä kulkevan ketjun alapintaan. Tämä on toinen pyörä missä olen laittanut letkun laahaimen yläpintaan enkä jatkossa sitä muualle laita jos sen saa suoraan laahaimeen. Valitettavasti porauksesta ei ole kuvia, talvella laahain vaihtuu uuteen ja pitää muistaa kuvata poraukset.

Kuva

Öljy pumpataan ketjulle "ryyppytutilla" mistä olikin jo aiemmin juttua. Öljynä mulla on tällä hetkellä 80w90 öljyä joka on aika paksua ja tuttia saa painaa voimakkaasti ja öljy levittyy hitaasti ketjuille, painalluksen määrä on pieni ja aika vähillä roiskeilla on selvitty vaikka aika usein on tuttia paineltu. Todellinen kotinikkarin ketjurasvari jonka hankintakulut on muutamasta eurosta muutamaan kymppiin, säiliöksi kelpaa mikä tahansa pieni pullo tai jarrunestesäiliö. Yksinkertainen ja toimiva paketti, ei ole paluuta satkun-pari maksaviin kaupallisiin rasvareihin.

Kuva

_________________
Kylätason kurapyöräilijä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: XT660RR rakentelua
ViestiLähetetty: Ti Elo 01, 2017 7:33 pm 
Avatar

Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
Viestit: 6401
Paikkakunta: Kehä III länsirajalla
Pyörä: XT660R
Ruuvasin TPS:än irti ja se on vanhempaa A1 mallia. Kysyin Yamaha huollosta tästä asiasta ja vastaus oli että ei ole recalia kyseisestä tapauksesta mutta kyllä he mielellään tutkii asiaa, niin tutkin minäkin mielelläni ja ilman veloitusta... Apriliaan on aikoinaan kyseinen osa vaihdettu recalina, samoin joissain maanosissa XT on saanut takuuseen TPS:än ja Ecun koska niissäkin oli alkupäässä jotain bugeja. Tällä mennään toistaiseksi, uusi A2 TPS maksaa ulkomailla 140€ ja tässä vaiheessa en sitä vielä osta, käytettyä kyttäillään eBaysta.

_________________
Kylätason kurapyöräilijä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: XT660RR rakentelua
ViestiLähetetty: Ti Elo 01, 2017 10:28 pm 
Avatar

Liittynyt: Pe Huhti 13, 2012 7:30 pm
Viestit: 1542
Paikkakunta: tervakoski
Pyörä: KTM 530 exc-R
Tää sulla varmaan kyllä on jo https://www.pieces-yam.com/yamaha-micro ... 500-0.html

sent with OnePlus 5

_________________
aina tavoitettavissa ?
0440800172
kimmokecki@gmail.com


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: XT660RR rakentelua
ViestiLähetetty: Ke Elo 02, 2017 5:25 am 
Avatar

Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
Viestit: 6401
Paikkakunta: Kehä III länsirajalla
Pyörä: XT660R
Tuolta tilailen, sieltä otin osia aikanaan pojan Betaan missä oli Minarellin moottori: https://www.motorcyclespareparts.eu/yamaha-parts.aspx

_________________
Kylätason kurapyöräilijä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: XT660RR rakentelua
ViestiLähetetty: Su Elo 06, 2017 9:48 am 
Avatar

Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
Viestit: 6401
Paikkakunta: Kehä III länsirajalla
Pyörä: XT660R
Vaimennin pöhisee kuumat kaasut suoraan muoviselle tarakalle joka otti vähän itteensä pienen lenkin jälkeen. Millisestä rosterilevystä palanen, vähän muotoilua, hitsaamista, kuulapuhallus ja torvi paikalleen.

Millistä rosteria pitää vielä harjoitella Tigillä ennen toisen killerin jatkamista, ei se aina ole niin helppoa miltä se vaikuttaa kun katsoo ammattilaisten saumoja.

Kuva

Ei kedon kaunein kukka mutta nyt pysyy tarakka ehjänä, toiseen killeriin teen sovituksen paremmin ettei jatko irvistä yläreunasta. Ehkä tuo samalla vähentää putkistoon menevää sadevettä.

Kuva

Viikolla ajoin mökille alkumatkan motaria pitkin pikasiirtymänä ja vaimentimen villa ei siitä tykännyt kun ääni muuttui teräväksi papatukseksi. Vaimennin auki ja kyllä siellä oli killerin päässä melkoinen onkalo villoissa. Villamatto oli todella tiukaksi kääritty ja laitoin uudet villat vähän löysemmälle mutta kyllä tollanen iso yksimukinen on sen verran raju villoille että uusiksi meni kun taas oli onkalo killerin päässä. Siinä vaiheessa alkoi homma valkenemaan, hiljainen killeri toimii kuristimena kuten aiemmin oletin.

Vaimennin auki, kolme kierrosta FMF villamattoa reikäputken ympärille ja tiukan paketin tunkeminen vaimentimen sisään, kuristava killeri hyllylle ja avarampi paikalleen. Käynnistyksen jälkeen ei ollut epäselvää lähdenkö ajamaan vai en joten kone seis ja ääntä vaimentamaan. Tallista löytyi pala salmiakkiverkkoa jota olen käyttänyt aiemminkin äänen hillitsijänä vaimentimessa, joku aikoinaan varoitteli että verkkorullalla vaimennin menee tukkoon ja pakoventtiilit palaa, kukin voi tehdä johtopäätöksiä kuvista kumpi ahdistaa enemmän, reikäkilleri vai harva verkkorulla vaimentimen sisällä. Ajolenkki rullan kanssa vahvistaa tätä asiaa, nyt alkoi kone hyökkäämään ihan eri tavalla ja vetää hyvin koko alueelta.

Reikäkilleri, avarampi sekä verkkorullan aihio.

Kuva

Rullattu verkko.

Kuva

Yleensä olen sitonut rullan kiinni vaimentimen reikäputkeen mutta en viitsinyt enään alkaa purkamaan vaimenninta joten porasin killeriin pienen reiän ja sidoin verkon kiinni killeriin rautalangalla. Rullan voi myös jättää lukitsematta mutta se voi ajan kanssa väljistyä ja alkaa liikkumaan ja kolisemaan reikäputken sisällä, äänet muuttuu ajon aikana kun kiihdytyksissä rulla on killerissä kiinni ja moottorijarrutuksissa verkko valahtaa toiseen pääähän. Rullan pituudella voi etsiä sopivan vaimennuksen mutta kovin pitkää rullaa ei kannata tehdä.

Villoja vaihtaessa ilokseni huomasin että Creptus on E-hyväksytty putki, sitä en tiedä onko se mallikohtainen hyväksyntä vai lätkäisty vaan joku E merkintä vaimentimen kylkeen. Ihan sama, E-merkintä löytyy jos Poliiseja sattuu putki kiinnostamaan.

Kuva

Nykiminen saatiin myös haltuun mutta se onkin toinen tarina ja siitä juttua myöhemmin kun saan ensin testattua muutaman jutun.

_________________
Kylätason kurapyöräilijä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: XT660RR rakentelua
ViestiLähetetty: Su Elo 06, 2017 10:09 am 
Avatar

Liittynyt: Ti Marras 20, 2007 6:28 pm
Viestit: 1047
Paikkakunta: Itäinen-Uusimaa
Pyörä: ...jos joku mopo toimii,niin xt?
Tjoo,sulla kun vielä papattaa yhdestä pöntöstä niin voi joutuu "painamaan villasella" vähän useemmin :mrgreen:
Oma taiteenlajinsa noita villoja laitella,jotta pysyvätkin.
Kiinnostavaa miten tps homman kanssa kävi,multahan se meni vaihtoon joskus aikoinaan.

_________________
Foorumin "sekakäyttäjä"


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: XT660RR rakentelua
ViestiLähetetty: Su Elo 06, 2017 10:23 am 
Avatar

Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
Viestit: 6401
Paikkakunta: Kehä III länsirajalla
Pyörä: XT660R
En ole koskaan ollut villavaimentimien kannattaja käyttöpyörissä ja saattaa olla että käytän kuoret hyväksi ja teen kammiovaimentimen kun löydän sopivaa rst putkea sisäkaluihin. Kammiovaimentimessa on etunsa, äänet saa paremmin tehtyä ympäristöystävälliseksi ja virtaukset pysyy kuitenkin killeröidyn villavaimentimen tasolla. Ainoa miinus on kuoren lämpeäminen eikä sille ole tehtävissä mitään vaikka tekee sisäkuoren missä on villamatto välissä.

Nykimisen syyt oli muualla kun TPS:ssä, mutta varmaankin vaihdan sen omaan piikkiin A2:een jos sellainen tulee vastaan sopivasti. Kiinasta löytyy Mikunin TPS:ää parillakympillä mutta ne on olleet järjestään A1:iä.

_________________
Kylätason kurapyöräilijä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: XT660RR rakentelua
ViestiLähetetty: To Elo 17, 2017 1:34 pm 

Liittynyt: To Huhti 28, 2011 3:46 pm
Viestit: 56
Pyörä: 750 Africa Twin
Koheltaja kirjoitti:
Kuva


Tämän idean joutuu kyllä kopioimaan omaankin pyörään. Jokin pieni jarrunestesäiliö öljylle ja ryyppytutti. Tuo letkuhan valuu ilmeisesti tyhjäksi öljystä ja samalla voitelee? Ei siis ruikkaa ketjuille tuttia painamalla.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 67 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
POWERED_BY
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com