Pohjolan Kurapyöräilijät

Matkaendurofoorumi kaikille enduron ystäville!
Tänään on To Syys 19, 2019 10:18 pm

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 73 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Ti Heinä 09, 2013 1:05 pm 

Liittynyt: Ke Touko 26, 2010 10:39 pm
Viestit: 539
Pyörä: on
edit


Viimeksi muokannut kapo päivämäärä Ke Syys 17, 2014 6:17 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Heinä 09, 2013 1:27 pm 
Avatar

Liittynyt: Pe Touko 25, 2007 11:29 pm
Viestit: 710
Paikkakunta: Lahti
Pyörä: 950 WC Adventure, 250 EXC-F
METZELER UNICROSS!!! Jos tuntuu liian ruovilta, niin sitten CONTINENTAL TKC80.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Heinä 09, 2013 1:34 pm 
Avatar

Liittynyt: Ma Elo 13, 2007 11:44 am
Viestit: 408
Paikkakunta: Nokia
Pyörä: SE
Karoo 3, tosin kokemusta tolla renkaalla vielä vasta vajaa 500km. Sawa Rockrider on myös ihan pätevä ja olenkin jokusia edessä käyttänyt. Muista myös katsoa millä paineilla ajat.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Heinä 09, 2013 1:57 pm 

Liittynyt: Ti Huhti 29, 2008 1:47 pm
Viestit: 62
Paikkakunta: Roi
Pyörä: AT
TKC on minun makuni vähän arvaamaton. Unicross mulla edessä ja k60 scout takana.

- Jukka.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Heinä 09, 2013 5:32 pm 

Liittynyt: Ti Huhti 26, 2011 9:20 am
Viestit: 128
Paikkakunta: Kulennoinen
Pyörä: bmw r1100gs
8gessuun unicross ehdottomasti eteen, mikäli ajo on pääasiassa soralla ja asfaltit on pelkkää siirtymää...

Niin ja itellä oli myös k60 edessä yhden kesän, ja oli tosi arvaamaton soramutkissa. Ei tule enää k60:stä eteen koskaan.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Heinä 09, 2013 5:53 pm 
Avatar

Liittynyt: Ti Heinä 07, 2009 11:43 pm
Viestit: 905
Paikkakunta: Sauvo
Pyörä: 990 Adv, ZX-12R
Unicrossille ääni täältäkin jos nimenomaan santatie ominaisuuksia haetaan. Asfaltilla tuo taas on melko hanurista. Jos tykkäät asfaltillakin kurvailla suosittele Michelin t63.

_________________
"Kuta huonommat ja mäkisemmät tiet ovat, sitä voimakkaampi täytyy moottoripyörän olla." [Moottoripyörä ja sen hoito, s 9, vuodelta 1924]


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Heinä 09, 2013 6:50 pm 
Avatar

Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
Viestit: 7236
Paikkakunta: Kehä III länsirajalla
Pyörä: T7
TKC jos tulee vähänkään enemmän ajettua pikitietä, toimii soralla mainiosti mutta mettäpolkujen saviset osuudet on myrkkyä.

Pienellä varauksella Bidgestone TW-301, on pojan pyörässä ja vaikuttaisi olevan aika samanlainen kun TKC.

_________________
Kylätason kurapyöräilijä.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Heinä 09, 2013 8:28 pm 

Liittynyt: Pe Elo 12, 2005 6:28 pm
Viestit: 2627
Paikkakunta: Oulu
Pyörä: KTM 1190 Adv R, HVA FE 450, BMW K100
Kenda big block.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Heinä 09, 2013 10:05 pm 

Liittynyt: Ke Touko 26, 2010 10:39 pm
Viestit: 539
Pyörä: on
edit


Viimeksi muokannut kapo päivämäärä Ke Syys 17, 2014 6:17 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Heinä 09, 2013 10:18 pm 
Avatar

Liittynyt: Pe Helmi 22, 2008 9:18 pm
Viestit: 504
Paikkakunta: Oulu
Pyörä: AT XRV 650
Moi,

Unicrossille ääni, ajelee sillä pikitietäkin mainiosti.

-Tero

_________________
kyllähän jokainen suoralla tiellä, mutta mennään metsään...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Heinä 09, 2013 10:27 pm 
Avatar

Liittynyt: Ke Syys 29, 2004 9:23 am
Viestit: 2968
Paikkakunta: Sarkola
Pyörä: PELTOKYRPIÄINEN
kapo kirjoitti:
Eli ongelmana on tuo eturengas,

Ei millään pahalla, mutta kannattaako ensinnäkään tuijottaa renkaaseen?


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Heinä 09, 2013 10:43 pm 
Avatar

Liittynyt: To Huhti 20, 2006 12:53 am
Viestit: 2314
Paikkakunta: Oulunseutu
Pyörä: HP2E-KLX250S
Kannattaa tuijottaa, Unicross on hyvä jos ei tarvitse assun ominaisuuksia ja Karoo 2 on parhautta kokonaisuutena, TKC on kelvoton isommissa onnettoman tunnon ja sivupidon takia. Karoo 3 ja Heikenau on katurenkaita...Karua tekstiä :lol:

_________________
Weteraani kurapyöräilijä


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Heinä 09, 2013 10:52 pm 
Avatar

Liittynyt: Ke Syys 29, 2004 9:23 am
Viestit: 2968
Paikkakunta: Sarkola
Pyörä: PELTOKYRPIÄINEN
Sillä vaan, että jos omien sanojensakin mukaan kokematon pelkää.
Silloin ei lääke löydy rengashyllystä, vaan harjoittelusta eli konttaamisesta.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Heinä 09, 2013 11:06 pm 

Liittynyt: La Huhti 07, 2007 10:04 pm
Viestit: 1920
Paikkakunta: jokela
Pyörä: 900ss elefant+fe 501 Husaberg +TE610
t63 on mun mielestä surkea kompromissi,kadulle niin onnettoman pienet napit ettei uskalla luottaa,pehmeelle niin onnettoman matalat napit ettei uskalla luottaa...tkc oli MINUN MIELESTÄ parempi etukumi sekalaiseen käyttöön. Alottaja ei kyllä valottanu yhtään missä meinaa ajaa,tahi missä konttaa.

_________________
Oletus on munauksen äiti...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Heinä 09, 2013 11:48 pm 
Avatar

Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 10:18 pm
Viestit: 1202
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
Pyörä: Ready To Push
timo kirjoitti:
Sillä vaan, että jos omien sanojensakin mukaan kokematon pelkää.
Silloin ei lääke löydy rengashyllystä, vaan harjoittelusta eli konttaamisesta.


Ja takajarrusta mutkissa vetopäällä.. Voisi myös kokeilla mutka-ajoa seisaaltaan, siinä unohtuu paremmin renkaan tuijotus ja keskittyy ajamiseen.. Vanha totuushan on myös että vauhti korjaa virheet eli köröttelyssä tulee konttaamista usein enemmän mutta vauriotkin on maltillisempia.. Muutoin +1 harjoittelulle ja ajamiselle, rengasliikkeet tai foorumi ei tuota luottamusta saa aikaan..

_________________
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 73 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
POWERED_BY
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com