Pohjolan Kurapyöräilijät

Matkaendurofoorumi kaikille enduron ystäville!
Tänään on Pe Marras 15, 2019 2:41 pm

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 230 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 12, 13, 14, 15, 16
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Su Tammi 20, 2019 10:46 pm 
Avatar

Liittynyt: Ma Syys 22, 2008 3:42 pm
Viestit: 549
Paikkakunta: Raasepori
Pyörä: Suzuki DL1000 Hva TXC310 TE310 TE250
Hah! Just väänsin tuollaisen, vähän käytettynä edullisesti ostetun siltakiven alle ja kunka ollakkaan usean reunanappulan tyvessä näkyy alkavaa murtumaa. No, saa nähdä kauan kestää, epäilys on ettei kauaa...

Noista Mitaksista arvaan että C-02:n kestää pitempään.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Tammi 24, 2019 9:35 am 

Liittynyt: Ma Joulu 18, 2006 8:00 pm
Viestit: 1838
Paikkakunta: Vantaa/Parikkala
Pyörä: SE & Montesa 315
Justiinsa laskin että 30h ylittyi Superin alla C02:lle. Olen koittanut lämpimästä tallista lähteä mutta on tuossa kymmenkunta reeniä kun pyörä ja kumit on olleet -10 tai kylmempiä. Olen myös yrittänyt malttaa ajaa rauhassa ekan kiekan mutta aina välillä kun sattuu sopiva jänis niin on saattanut vetopuolen vaijeri kiristyä.
90% kivikkoista spooria ajettu.
Keskinastat aika ok, muutama revennyt. Sivut alkaa olla kohta nähty, on siellä yli puolet nastoista vielä tallessa.mutta näyttää kiihtyvän tahti.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Tammi 24, 2019 9:52 pm 

Liittynyt: Ti Kesä 20, 2006 2:15 pm
Viestit: 107
Paikkakunta: Kouvola
Pyörä: SE
Muutaman vuoden hyllyssä käyttämättömänä seissyt Mitroc rallinastalla kesti jäärataa Superin alla tunnin. Sen jälkeen oli lähes kaikki keskinastat irronneet. Olen kuvitellut, että jäällä ei tarvitse renkaita säästellä. Olikohan vika renkaassa, vai pyörässä ja reippaassa ajotyylissä.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Helmi 24, 2019 9:02 pm 

Liittynyt: Su Syys 30, 2007 8:28 pm
Viestit: 1480
Paikkakunta: Tampere
Pyörä: 690R -19 250 EXC-F -20 Gilera RC125 -90
Satapiikiltä näyttää tulleen uusi X-Grip Hulkyboy eturengasmalli. Vähän harvempi kuvio kuin Bridgestonessa ja Mitaksen C-17:ssa, ja nastamäärä osuu IRC:n ja Unicrossin väliin. Todella leveä ja korkea, sillä on 45 mm korkeampi kuin C-17, joka on matalin saatavilla oleva nastaetunen.

https://www.satapiikki.fi/epages/satapi ... cts/21XG90

_________________
Eihän se olisi harrastus, jos siinä olisi jotain järkeä.
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17. Ex: KTM 690 Enduro R -14


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Helmi 26, 2019 9:43 am 
Avatar

Liittynyt: Ma Syys 22, 2008 3:42 pm
Viestit: 549
Paikkakunta: Raasepori
Pyörä: Suzuki DL1000 Hva TXC310 TE310 TE250
Toi olis varmaan kokeilemisen arvoinen kumes. Näyttäis olevan Satapiikin teknisten tietojen mukaan 735mm korkea eli samaa luokkaa kuin Unicross (730mm) joten varmaan vielä mahtuis Italian Hussessakin pyörimään.

Aiemmin kokeilin Mitaksen C-27:aa mutta se oli selvästi Unicrossiakin korkeampi eikä oikein mahtunut pyörimään muuten kuin pudottamalla telarit alle yläkolmion yläreunan. Tämä vei ajogeometrian sen verran hassuksi että hylkäsin em vaihtoehdon omasta käytöstä. Sinällään renkaana hyvän oloinen ja seuraava käyttäjä on kehunut pitoa ja vakautta varsinkin kovahkolla pinnalla.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 230 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 12, 13, 14, 15, 16

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
POWERED_BY
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com