Pohjolan Kurapyöräilijät

Matkaendurofoorumi kaikille enduron ystäville!
Tänään on Ma Syys 16, 2019 7:39 pm

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 22 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Ti Elo 30, 2011 3:38 pm 

Pyörä: 530 EXC Six Days
Sain vajaa pari viikkoa sitten myös K60 Scoutit alle isoon adveen. Painoja ei mennyt oikeastaan mitään kumpaankaan päähän, eikä kyllä mun mielestä pompotakkaan (pitää varmaan oikein kuulostella kun seuraavan kerran ehtii ajamaan, sitä kun voi olla vaan vielä niin täpinöissä koko pyörästä). Sivusuuntaista heittoa näytti kuitenkin jonkun verran olevan.
Mutta se mikä mua häiritsee noissa on sellainen jurnutus hidastettaessa, jossain 30 -> 20 kmh paikkeilla. Aluksi tuli ajatus, että olin laittanut jotain väärin, kun löin pyörät takaisin kiinni mopoon, mutta eipä tuossa niin montaa osaa ole, että se kovin todennäköistä olis. Kiihdytyksessä tuota ei huomaa (tai sitten vaan ei ehdi huomata).

Profiili  

ViestiLähetetty: Ti Elo 30, 2011 6:30 pm 

Pyörä: AT RD07a IBA
Hsippe kirjoitti:
Saattaa olla hassu kysymys, mutta onko tubetype (TT) rengas ja paksu norsunkortsu sisäkumina?
Jos on niin, onko sisäkumi "suora" eli tasapaksu tms?
Tuommoinen paksu sisäkumi jos ei ole "tasapaksu" niin voi pullistuttaa ulkorengastakin joskus hassusti.

Sisäkumi on normaali eikä käytetty norsun sukelluspuku. Eikä ole edes paikattu, rengas lienee TT - tommosena se Saksasta tuli :P En ole tuota viimeistä tarkistanut.

Profiili  

ViestiLähetetty: Su Elo 25, 2013 11:56 am 

Pyörä: Honda Pan European -94
Omaan AT:n tilasin nettikaupasta ja asennutin merkkihuollossa K60 Scout:t. 90/90-21 eturenkaan kulutuspinnassa on noin sentin sivuttaisheitto, joka todella tuntuu ajossa. Käytin vielä pyörän asennusliikkeessä, jossa katsottiin, että vanne on suora ja rengas todellakin on asettunut vanteelle paikalleen joka kohdasta.
Pitäisikö tuota koettaa suoraksi paineiden avulla vai laitanko suoraan reklamaation myyjälle?

Profiili  

ViestiLähetetty: Ti Elo 27, 2013 12:55 pm 

Pyörä: BMW R100 GS PD Classic
"Mutta se mikä mua häiritsee noissa on sellainen jurnutus hidastettaessa, jossain 30 -> 20 kmh paikkeilla. Aluksi tuli ajatus, että olin laittanut jotain väärin, kun löin pyörät takaisin kiinni mopoon, mutta eipä tuossa niin montaa osaa ole, että se kovin todennäköistä olis. Kiihdytyksessä tuota ei huomaa (tai sitten vaan ei ehdi huomata)."

Mulla on xtz750 teneressä kans heinekkenin K60 kumit ja olen huomannut saman "jurnutuksen", mutta nyt sitten vasta selvis että se voi olla renkaiden ominaisuus... :)

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Elo 27, 2013 3:08 pm 

Pyörä: KTM Adventure 990
K60 etuset on aivan susia. Kestäähän ne kilsoja mutta ei niillä juuri mitään tee asfaltin ulkopuolella.

Virheet kirjoitettu tabletilla

Profiili  

ViestiLähetetty: Ti Elo 27, 2013 9:51 pm 

Pyörä: AT RD07a IBA
No hyvä (kai?). Jotkut muutkin ovat löytäneet mun pompotusongelmat. Vika ei ole minun pyörässäni. :P

Profiili  

ViestiLähetetty: Ke Elo 28, 2013 8:56 am 

Pyörä: Honda Pan European -94
Jälleenmyyjä vastasi tiedusteluuni, että laittaa rengas pakettiin ja takaisin heille. He lähettävät uuden tilalle ja vanhan tehtaalle tutkittavaksi. Toki mikäli tehdas toteaa, että vikaa ei ole, niin sitten joutuu maksamaan itse uudenkin renkaan ja postipaketin ja renkaan vaihdot.
Sitten herääkin kysymys, että oisko kellään nosturia ja mahdollisuutta irroittaa tuo eturengas vanteelta, jotta saan sen menemään takaisin?

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 22 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
POWERED_BY