Pohjolan Kurapyöräilijät

Matkaendurofoorumi kaikille enduron ystäville!
Tänään on Ke Touko 27, 2020 6:25 pm

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Su Huhti 28, 2019 6:32 pm 

Liittynyt: Su Syys 06, 2009 9:03 pm
Viestit: 4
Paikkakunta: Helsinki
Pyörä: Honda CRF1000L
Terve

Yhteisön apua kaivataan !! ......
Olen päivittämässä itseni 2000-luvulle 51 ikävuosipäivien kunniaksia (vain mopossa) ja sen tiimoilta kävin liikkeessä koejamassa 2016 CRF1000 L
Ja kas kun oli nappeja ja hallintalaite ominaisuuksia tullut lisää tuohon jo pihassa olevaan 1994 malliinni verraten... ja vähän toki muutakin.
Ja tietenkään siinä sitten heti ei löytynyt mistään oikein kirjasta mistä olisi voinut opiskella mitä mistäkin tapahtuu.
- 10 km tuli ajettu kahvalämmötkin päälle ennen kuin huomasin ilman lukulaseja että lämmöt oli päällä..

No,koeajo ajettiin ja rahasta nyt jatketaan kirjeenvaihtoa
- pitäisi hukata samalla kertaa pihasta Xc60 Volvo työsuhdeauton alta pois ...Huomioikaa jos joku tällaista kaipaa ja uudehkoon yli 700 cc seikkailupyörään haluaa vaihtoa ehdottaa.

Joten onkos jollakulla laittaa jakoon tai tietoa mistä saan käyttäjämanuaalista sen osan josta voin lukea mitä kaikkea sai säädetty ja mistäkin ?
- on sitten helpompi uudella koeajokierroksella kokeilla tietoon eikä arvauksen perustuen namiskat ja nippelit

T:Vm..... ajoittain Tanniininen

_________________
Tunturi Sport-76->Honda Monkey->Honda CB125->Suzuki Ts125->Honda CB750->Kawazaki Z1100->HondaVFR750->Kawazaki Z1300->Honda XRV RDo7->Honda CRF1000L


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Huhti 28, 2019 9:21 pm 
Avatar

Liittynyt: Ma Huhti 13, 2015 4:27 pm
Viestit: 736
Paikkakunta: Mikkeli
Pyörä: CRF1000L
Englanninkielisen 2017 mallin skannatun manuaalin saa imuroitua TÄÄLTÄ. Sivulta 24 eteenpäin...


Tästä tärkeimmät:

Vasemman kahvan takana, mustasta etusormivivusta saa säädettyä luistoneston herkkyyttä. Lyhyellä painalluksella se vaihtaa kolmen eri herkkyyden välillä (herkin = 3 tolppaa näytössä) ja pitkällä painalluksella saa poistettua luistoneston kokonaan käytöstä, OFF-tilalle on oma oranssi merkkivalonsa mittaristossa. Luistoneston asetus nollaantuu eli palautuu herkimmälle jos pyörästä katkaistaan virta.
Harmaa keinuvipu ja SET-nappi on mittariston säätöä varten. Tarkemmat ohjeet löytyy manuaalista.

Kojelaudan oikeanpuoleisesta napista pitkään painamalla (3 sek) saa taka-absit pois päältä. Pyörän pitää olla pysähdyksissä. Tällekin on oma oranssi merkkivalonsa mittaristossa. Tämäkin nollaantuu katkaistaessa pyörästä virrat.

Muut nappulat lienee tuttuja, ellei kyseessä ollut DCT-malli?

_________________
Solifer SM-82 >>> 28 vuotta taukoa >>> Yamaha XT660Z Ténéré >>> Honda CRF1000L Africa Twin DCT


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Huhti 29, 2019 8:37 am 

Liittynyt: Su Syys 06, 2009 9:03 pm
Viestit: 4
Paikkakunta: Helsinki
Pyörä: Honda CRF1000L
Kiitokset :)
Tuota luistonestoa eniten kummastelinkin

T:Vm

_________________
Tunturi Sport-76->Honda Monkey->Honda CB125->Suzuki Ts125->Honda CB750->Kawazaki Z1100->HondaVFR750->Kawazaki Z1300->Honda XRV RDo7->Honda CRF1000L


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
POWERED_BY
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com