Pohjolan Kurapyöräilijät

Matkaendurofoorumi kaikille enduron ystäville!
Tänään on Ke Touko 27, 2020 6:30 pm

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Su Syys 09, 2018 12:33 pm 

Liittynyt: Ke Syys 11, 2013 9:49 am
Viestit: 2
Pyörä: yamaha 660 tenere
Moi
Olin aikeissa varustaa teneren O2-optimizerillä muuttaakseni A/F suhdetta rikkaammalle cloced loopissa.

Mutta aluksi mittasin voltit lambdalta. Hämmästyksekseni lambdan voltit pysyivät tasaisina (n. 0.9 V) millä tahansa tasaisella kaasulla.

Lisäksi lambdan yhteyden katkaiseminen ei sytytyttänyt varoitusvaloa.

Eihän siinä mitään, sillä 0.9 V tarkoittanee ok seosta ja pyörä toimiikin ihan ok.

Mutta laite ei toimi manuaalin mukaisesti ja se ihmetyttää.

Olisiko tietoa, mistä johtuu ettei closed loop näytä toimivan?

t. Harri


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Syys 09, 2018 7:44 pm 
Avatar

Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 9:21 pm
Viestit: 1337
Pyörä: T7, DR8, DR-Z4
Teneressä ei syty häiriövalo vaikka lambdan poistaisi. Closed loop toiminto on voitu poistaa käytöstä myös ecua ohjelmoimalla.

_________________
RikuRoiske


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Syys 10, 2018 8:29 am 

Liittynyt: Ke Syys 11, 2013 9:49 am
Viestit: 2
Pyörä: yamaha 660 tenere
Kiitos Riku asiaa selventävästä vastauksestasi.

Tähän ecun uudelleenohjelmointiin voisi viitata sekin, ettei pyörä ole koskaan, tasakaasulla ajettaessa,
nykinyt, kuten monet teneret kaupasta ostettaessa.

Jatketaan pappa-mopoilua näillä säädöillä ehkä vielä toiset 100 000 km!

Hyviä syksyn ajoja.

Harri


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
POWERED_BY
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com