Pohjolan Kurapyöräilijät

Matkaendurofoorumi kaikille enduron ystäville!
Tänään on Ke Heinä 18, 2018 5:24 pm

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 33 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: To Touko 17, 2018 8:23 pm 
Avatar

Liittynyt: Ma Tammi 28, 2008 12:08 pm
Viestit: 375
Pyörä: Ducati, Cube e-MTB
^ olen aina miettinyt, miten semmonen momenttitanko toimii?

_________________
"..kai tässä ny ryyppää ku koneet hajoo ja lunta sataa.."


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Touko 17, 2018 9:14 pm 
Avatar

Liittynyt: Ma Elo 22, 2011 10:28 pm
Viestit: 1000
Paikkakunta: Pori
Pyörä: KTM 990 Dakar 30th edition
Täällä on vanha ketju samasta aiheesta, joku mutteriväännin säie.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Touko 18, 2018 8:13 pm 
Avatar

Liittynyt: Ke Kesä 13, 2007 10:22 pm
Viestit: 2254
Paikkakunta: paimio
Pyörä: Pan European 1991
Patukka kirjoitti:

Sen momenttivarren toiminta perustuu värähtelytaajuuteen, kun oikea momentti on saavutettu alkaa varsi värähtelemään sotkien pulttipyssyn iskun. Siinä mielessä idioottivarma keksintö ettei momenttia tule koskaan enempää kuin mihin varsi on tehtaalla sovitettu mutta eivät ole kovin tarkkoja. Tuollainen + 10 - 20% on ihan mahdollinen. Liian löysälle, alle ilmoitetun nimellismomentin, noilla ei oikeastaan saa jäämään.
.

Normaalilla vääntövarrella tuon saa väännettyä solmuun.

_________________
Teemu Paimiosta
"epäonnistumisen vaara on olemassa kun kyvytön ohjaa halutonta tekeen viratonta hommaa...."
Mopo-/ajelukuvia:Onedrive ja vimeo


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 33 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
POWERED_BY
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com