Pohjolan Kurapyöräilijät

Matkaendurofoorumi kaikille enduron ystäville!
Tänään on Ke Touko 27, 2020 6:57 pm

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 16 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Ti Elo 28, 2018 9:56 am 
Avatar

Liittynyt: To Marras 30, 2017 8:18 pm
Viestit: 4
Paikkakunta: Pori
Pyörä: DR800S -92
Jatketaan nyt tähän ketjuun, niin ei uutta tarvi avata...

Eli tuossa edellä vakiokaasareista. Entä miten tuo Topham Mikuni TM36 suoravetokaasari? Millaisilla säädöillä/suuttimilla olette saaneet sen parhaaseen iskuun? Lähinnä kiinnostaa tyhjäkäntisuuttimien koko.

Oma isolohko-PV kävi putki punaisena jo 15sek käynnin jälkeen. Avasin kaasarin ja tyhjäkäyntisuuttimet oli kokoa 20 ja pääsuuttimet kokoa 125. Vaihdoin heti tyhjäkäynnin osalta kokoon 30+32,5 (ei ollut kahta samaa kokoa jemmassa). Putki lakkasi hehkumasta vaikka vielä melko lämpöisenä käykin. Tulppia en kurkannut että kuinka valkoiset olivat. Putki on avarrettu ja pönttönä Lazer Produro mallia "not for road use", mutta jälkiasennetulla DB-killerillä varustettu. Ilmanputsareina toimii öljytyt vaahtomuovisuodattimet.


Liitteet:
Tiedoston kommentti: TM36
Mikuni TM36.jpg
Mikuni TM36.jpg [ 80.78 KiB | Katsottu 1618 kertaa ]

_________________
* Ei tiedolla, ei taidolla, vaan tuurilla! *
Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 16 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
POWERED_BY
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com