Pohjolan Kurapyöräilijät

Matkaendurofoorumi kaikille enduron ystäville!
Tänään on Ke Touko 27, 2020 1:13 pm

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1 viesti ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Ma Marras 23, 2009 12:28 am 
Avatar

Liittynyt: Ti Kesä 30, 2009 9:40 am
Viestit: 2639
Paikkakunta: Uleåborg
Pyörä: AT RD07a IBA
Onko tietoa, että onko -87 Dr 600:sta myyty maailmalla usealla eri kaasarilla? Purin nimittäin tänään kaasaria pois tieltä. Huomasin siinä leikkiessäni, että siinä on kihdytyspumppu. Olin todella - jenkkifoorumeita luettuani - ollut siinä uskossa, että siellä on joku aika vaatimaton kaasari, ilma kiihdytyspumppua. Sen sijaanhan sieltä löytyi Mikunin litteäluistinen kaasari, jossa on kiihdytyspumppu! Meinasi nimittäin mokoma "pojankoltiainen" ruikkasta minua silmään! :lol: Oli muuten runsaan likainen/karstainen impuolelta - ei tiedä ihan hyvää männän ja sylinterin kunnolle. Ainakin kaasari pitää avata ja tarkistaa.

Kaasari on kyllä ilmeisesti sama, kuin se, joka on maailmaa kiertävässä Hampurin-kielisessä korjausoppaassa. Löytyy minulta huonohkona skannauksena.

Taustahan tälle kysymykselle on se, että jos kaasari olisi kovin vaatimaton, niin olin ajatellut sovittaa Keihinin FCR-MX:n paikalle. Joskus.


EDIT: tutkittuani aikani Germaaninkielistä korjausopasta, onnistuin paikantamaan Mikunin tyyppikoodin paikan. Ja kyllä se ihan varmasti on Mikuni VM38SS - flat-slide + kiihdytyspumppu.

_________________
Follow your front wheel, keep the rubber stuff down and the shiny parts up.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1 viesti ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
POWERED_BY
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com