Pohjolan Kurapyöräilijät

Matkaendurofoorumi kaikille enduron ystäville!
Tänään on Ma Marras 19, 2018 4:07 am

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 322 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 18, 19, 20, 21, 22
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: To Huhti 26, 2018 10:16 pm 
Avatar

Liittynyt: Ke Helmi 10, 2010 9:16 pm
Viestit: 257
Paikkakunta: Laukaa
Pyörä: BMW F650GS Dakar
Mistä mittasit tuon jännitteen?

Lähetetty minun SM-A320FL laitteesta Tapatalkilla


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Huhti 26, 2018 10:21 pm 

Liittynyt: Pe Maalis 28, 2014 9:48 pm
Viestit: 45
Paikkakunta: Kärkölä
Pyörä: bmw f 650 dakar + honda cb 500
Laitetaan sen verran päivitystä että löysin yhden todennäköisen vikapaikan. Startin releelle tuleva herätevirtajohto on yhtä puuta rungon kanssa eli se on maissa jostain. Otin sen irti startin releeltä ja kas suoraan akulta tuleva virtajohto naksauttaa releen joka kerta.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Touko 01, 2018 9:28 pm 
Avatar

Liittynyt: La Loka 01, 2005 5:32 pm
Viestit: 406
Paikkakunta: Joensuu
Pyörä: BMW F650 GS Dakar
Tuollainen juttu tuli nyt esiin.Menossa on kolmas bemarin 650:n.Tämä nykyinen käy mielestäni liian kuumana ja haluaisin tarkistaa tuon polttoaineen seoksen.
Kun pyörän sammuttaa niin tuo punainen valo vilkuttaa muutamia kertoja ennen kun virta katkeaa.Tuossa ohessa kytkentäkaaviota kieni pala jossa näkyy tuo
oxygen sensorilta lähtevä johto joka näyttää olevan löydettävissä pisteestä w9690.
Onko joku tutkinut missä tuo liitäntäpite sijaitsee.Laittaisin siihen seosmittarin ja siitä sitte näkis jo jotakin.
Katalysaattorista poistettu jotakin ennen pyörän minulle tuloa joten on oletettavissa että seos on laihalla.


Liitteet:
IMG_3601.JPG
IMG_3601.JPG [ 470.22 KiB | Katsottu 3323 kertaa ]
Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Kesä 02, 2018 7:18 pm 
Avatar

Liittynyt: La Loka 01, 2005 5:32 pm
Viestit: 406
Paikkakunta: Joensuu
Pyörä: BMW F650 GS Dakar
Itse itselleni vastaan.Survoin seosmittarinneulan moottorin alla olevan liittimen mustaan johtoon kun parempaakaan ei löytynyt.
Seokset on paikallaan.ei juurikaan muutu nopeuden ja kierrosten muuttuessa.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Heinä 15, 2018 10:22 pm 

Liittynyt: Ti Loka 02, 2012 9:49 pm
Viestit: 5
Paikkakunta: Etelä-Savo
Pyörä: F650GS + K1200RS
Mistähän voisin hankkia F650GS -02 etupyörän pinnoja ja nippeleitä? Muutama on löysällä, eivätkä ne kiristy. Guuglasin, että pinnojen pituus riippuu, kummalle puolelle ne tulevat. Ilmeisesti näin on. Kiitokset etukäteen asiasta tietäville.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Syys 15, 2018 6:48 pm 
Avatar

Liittynyt: Ke Helmi 10, 2010 9:16 pm
Viestit: 257
Paikkakunta: Laukaa
Pyörä: BMW F650GS Dakar
Hmm... konepyörä ollu vuoden katoksessa oottamassa aikaa parempaa. Tänään hain huvikseni siihen uuden akun. Pari kertaa pyöräytin pensapumppua ja laakista käymään. Ei huono. N. 70000 ajettu kapistus.

Josko kävis joku päivä ihan ajamassa...

Lähetetty minun SM-A320FL laitteesta Tapatalkilla


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Syys 16, 2018 11:05 am 

Liittynyt: La Heinä 15, 2006 10:28 pm
Viestit: 414
Paikkakunta: JKL
Pyörä: 1/3 Beta 250 Techno
Eikös siihen ostamiseenkin riittänyt pelkkä käynnistys silloin aikoinaan :-)

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

_________________
Kari

"Try not. Do or do not. There is no try." --Yoda


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 322 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 18, 19, 20, 21, 22

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
POWERED_BY
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com