Pohjolan Kurapyöräilijät

Matkaendurofoorumi kaikille enduron ystäville!
Tänään on Ke Touko 27, 2020 7:30 pm

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 326 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: To Heinä 30, 2015 6:23 pm 
Avatar

Liittynyt: La Touko 10, 2014 9:10 am
Viestit: 256
Paikkakunta: Kemi
Pyörä: Gessu -09 + XT660R -07
Mulla hajosi vime syksynä abs-anturi. Mittasin yleismittarilla ohmit, lukema juoksi koko ajan. Toisesta anturista mitattaessa lukema tuli heti. Etsin vaikka mistä, mutta ainoaksi vaihtoehdoksi jäi merkkiliikkeen 105 € anturi :(


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Elo 02, 2015 10:30 pm 

Liittynyt: La Heinä 30, 2011 9:18 pm
Viestit: 5
Paikkakunta: Kuusamo
Pyörä: BMW F650GS
Minulla taas kakkonen juonittelee päälle menon kanssa. Ilmeni Venäjän reissulla alkuviikosta. Samoin pyörä pari kertaa sammui nopeassa jarrutuksessa samalla alaspäin vaihtaessa. Lähti kyllä heti käyntiin, kun sai haettua vapaan esille. Eivät varmaan liity mitenkään toisiinsa. Öljyillä, taitaa olla castrolia, on ajettu jotain 5 tkm.[/quote]
Kakkosvaihteen ongelma on edelleen olemassa, ölynvaihto ja kytkimen säätö ei auttaneet asiaan :?: Onko muilla ilmennyt vastaavaa? Pyörä on siis F650GS -02.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Elo 02, 2015 10:53 pm 

Liittynyt: Ke Elo 01, 2007 11:10 pm
Viestit: 494
Pyörä: FZ1-S
Tuohon sammuiluun. Amerikan foorumille ovat kohdanneet saman asian yksitulppaisessa.
http://faq.f650.com/GSFAQs/custom_fixes_for_s_and_s.htm


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Elo 04, 2015 10:54 am 

Liittynyt: La Marras 09, 2013 9:30 am
Viestit: 177
Pyörä: f650gs Dakar, yz450f, s2r
Dakarin pohjassa kulkevat sähköjohdot ovat riskialttiissa paikassa. Itse sain eilen revittyä poikki piuhan pohjapanssarin takana kulkevan poikkiputken päältä. Ei osannut alkuun edes etsiä vikaa, kun aiemmin oli pomppuuttanut ja röykkyyttänyt oikein kunnolla ja sitten pyörä hajoaa hitaassa vauhdissa, kun katselee maisemia ja on siirtymässä tielle. Hyvin pieni risu löytyi johtosarjaan uponneena. Piuhan katkettua bensapumpulle ei tullut enää virtaa.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Elo 27, 2015 9:30 pm 

Liittynyt: Pe Heinä 17, 2009 10:01 am
Viestit: 16
Paikkakunta: Tampere
Pyörä: BMW F 650 Dakar BMW R 1200 gs
Moro mulla on semmonen ongelma ilmanputsari koteloon kertyy öljyä niin paljon että suodatin ui öljyssä.pyörällä ojettu joku 45000t öljyä joutuu lisäileen öljyn vaihtovälillä joku litranverran aina kun tarkistaa ihan ala rajalla. Onko näissä jotain ohjetta pitääkö öljyt kattoo kylmänä vai lämpimänä.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Elo 27, 2015 9:32 pm 

Liittynyt: Ke Elo 01, 2007 11:10 pm
Viestit: 494
Pyörä: FZ1-S
Aja lämpimäksi ja anna seisoa pari minuuttia sammuksissa keskiseisontatuella. Tarkasta sitten.
Ilmansuodatinkoteloon kertyy öljyä, mikäli sitä on liikaa moottorissa.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Elo 28, 2015 8:01 pm 
Avatar

Liittynyt: La Touko 10, 2014 9:10 am
Viestit: 256
Paikkakunta: Kemi
Pyörä: Gessu -09 + XT660R -07
vm. 2001 GS heitti takaiskarin esijännitys toimimasta, ei vaikuta vaikka miten pyörittäis. Onko kokemusta onnistuuko korjata itse?


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Elo 28, 2015 10:27 pm 
Avatar

Liittynyt: Pe Loka 09, 2009 9:22 pm
Viestit: 1166
Paikkakunta: Rauma
Pyörä: Tiger 800
Iskaria ei voi avata ei korjata :wink:

_________________
"Sataa saatana niin vitusti, koko ajan... menään vaan"


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Elo 29, 2015 8:53 am 

Liittynyt: Pe Heinä 17, 2009 10:01 am
Viestit: 16
Paikkakunta: Tampere
Pyörä: BMW F 650 Dakar BMW R 1200 gs
Tarkastan öljyt tästä lähin lämpimänä kiitos.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Elo 29, 2015 10:44 am 

Liittynyt: Su Maalis 18, 2007 4:47 pm
Viestit: 159
Paikkakunta: Suolahti
Pyörä: T7
Scottoilerin ajattelin laittaa dakariin, mutta tilat aika rajalliset. Jos joku asentanut niin vinkkejä sijoituksesta otetaan vastaan.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Elo 29, 2015 10:44 am 

Liittynyt: Su Maalis 18, 2007 4:47 pm
Viestit: 159
Paikkakunta: Suolahti
Pyörä: T7
Scottoilerin ajattelin laittaa dakariin, mutta tilat aika rajalliset. Jos joku asentanut niin vinkkejä sijoituksesta otetaan vastaan.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Elo 31, 2015 5:05 pm 

Liittynyt: Ke Heinä 22, 2009 9:49 pm
Viestit: 538
Paikkakunta: Joensuu
Pyörä: Pyörätön
Ootteko käyttäny 20w-50 ölppää? Ei löytyny bel ray EXLää muuta laatua koko kaupungista. Ei tuokaan mitään vaseliinia ole.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Elo 31, 2015 5:39 pm 

Liittynyt: Ke Elo 01, 2007 11:10 pm
Viestit: 494
Pyörä: FZ1-S
Miksei tuo öljy kesällä kävisi. Talvella taitaa olla turhan jäykkää.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Syys 01, 2015 11:27 am 

Liittynyt: Ke Heinä 22, 2009 9:49 pm
Viestit: 538
Paikkakunta: Joensuu
Pyörä: Pyörätön
-10 on alin suositeltava lämpötila, joten eiköhän se yhden vaihtovälin näin syksylläkin mene. Kesähelteillä tuo vois olla jopa parempaa ku 10w-40. Nyt näkee samalla onko mitään vaikutusta kytkimen toimintaan.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Syys 19, 2015 3:44 pm 

Liittynyt: Pe Heinä 17, 2009 10:01 am
Viestit: 16
Paikkakunta: Tampere
Pyörä: BMW F 650 Dakar BMW R 1200 gs
Moro onko kellään alkanu pätkiin ja ampuun putkeen kurarännissä rypemisen aikana ja loppujen lopuksi tyhjäkäynti hävis. No kierroksilla pelaskyllä kun vaan sai kaasulla kikkailemalla käymään. No alko toimiin normaalisti kun annoin olla joku 10 min. Johonkin varmaan meni vettä olisko jollain kokemusta et mikä paikka kannattais suojata lisää.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 326 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
POWERED_BY
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com