Pohjolan Kurapyöräilijät

Matkaendurofoorumi kaikille enduron ystäville!
Tänään on Ma Syys 25, 2017 2:04 am

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 7 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Ti Syys 12, 2017 10:38 pm 

Liittynyt: Ma Syys 04, 2017 4:49 pm
Viestit: 3
Pyörä: Honda XL 1000v varadero
Moi. Onko kellään tietoa missä järjestyksessä nuo dual- jarrut tulisi ilmata? Jouduin ottamaan takasatulan irti liukutappien huollon ja palojen vaihdon yhteydessä. Nyt sieltä ei tahdo saada ilmoja ulos. Olisin kiitollinen neuvosta.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Syys 13, 2017 10:03 am 
Avatar

Liittynyt: To Touko 06, 2010 3:03 pm
Viestit: 1600
Paikkakunta: Manse
Pyörä: Hondat:CR250R, XR650L, XL1000V
Hieman kinkkisempi juttu toi Varren (Dual brake) jarrujen ilmaus :? Hondan korjausoppaassahan tuo on selitetty.. https://www.slideshare.net/flashshare/x ... -manual-en

Ilmaus tapahtuu Haynesin korjausoppaan mukaan seuraavassa järjestyksessä

1. vasen etusatula, ylempi ilmausruuvi, etujarrukahva
2. oikea etusatula, ylempi ilmausruuvi, etujarrukahva
3. vasen etusatula, alempi ilmausruuvi, takajarrupoljin
4. oikea etusatula, alempi ilmausruuvi, takajarrupoljin
5. takasatula, etummainen ilmausruuvi, takajarrupoljin
6. takasatula, taempi ilmausruuvi, takajarrupoljin

_________________
"Amerikanherkku" Honda XR650L
XR720L BIG BORE -> viewtopic.php?f=8&t=24560&p=327585#p327585


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Syys 13, 2017 4:55 pm 

Liittynyt: Ma Syys 04, 2017 4:49 pm
Viestit: 3
Pyörä: Honda XL 1000v varadero
Paljon kiitoksia, nyt pitäisi onnistua.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Syys 13, 2017 7:01 pm 
Avatar

Liittynyt: Su Maalis 12, 2006 11:15 am
Viestit: 791
Paikkakunta: Kokkola
Pyörä: Xchallenge/K100rs/GSF1200
Tere.

Tuolla ketjussa on puhetta erilaisista ilmauslaitteista.

viewtopic.php?f=6&t=32704

-I-


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Syys 14, 2017 9:37 am 
Avatar

Liittynyt: To Touko 06, 2010 3:03 pm
Viestit: 1600
Paikkakunta: Manse
Pyörä: Hondat:CR250R, XR650L, XL1000V
Mä oon ilmaillu käsikäyttöisellä alipainepumpulla mopojen jarrut.

Motonetista, http://www.motonet.fi/fi/tuote/765151/M ... laitesarja

eBaystä (Kiinasta) halvemmalla, https://www.ebay.de/sch/i.html?_sop=15& ... =nc&_dmd=2

Näyttäää ja tuntuu muuten erehdyttävästi samalta toi Motonetin malli vs. Kiinalainen, itsellä se jälkimmäinen..

_________________
"Amerikanherkku" Honda XR650L
XR720L BIG BORE -> viewtopic.php?f=8&t=24560&p=327585#p327585


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Syys 14, 2017 11:44 am 
Avatar

Liittynyt: La Elo 11, 2007 8:26 pm
Viestit: 654
Paikkakunta: Nokia
Pyörä: CRF1000DCT,DeepSnowGlider
09 nt 700 ei abs deauvillessä on samanlainen systeemi. Tälläisen neuvon sain aikoinaan ja se toimi vastaavanlaisen ongelman poistossa.

Eli tarpeeksi pitkä letku nippaan joka yltää säiliöön takaisin. Järjestää ns suljetun kierron ja sitten pumputtelee reilusti eikä nippaa tartte sulkea välillä. Tarkoituksena ajaa kuplat ulos virtauksella.

Allek toimi, parissa muussakin pyörässä.

_________________
-ari


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Syys 16, 2017 6:11 pm 

Liittynyt: Ma Syys 04, 2017 4:49 pm
Viestit: 3
Pyörä: Honda XL 1000v varadero
Moi. Ei tuossa ollut mitään ongelmaa noilla hyvillä ohjeilla. Letku paikalleen ja toinen pää pulloon. Pullon on oltava ilmaruuvia korkeammalla, niin ilma ja neste virtaa hyvin ja on helppo seurata milloin ilman tulo loppuu ja pelkkä neste virtaa. Nyt jarrut toimii loistavasti, palat uusin myös ja voitelin liukutapit kuparirasvalla.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 7 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
POWERED_BY
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com