Pohjolan Kurapyöräilijät

Matkaendurofoorumi kaikille enduron ystäville!
Tänään on Ke Maalis 27, 2019 5:54 am

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 432 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 29  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Ma Touko 24, 2010 10:26 pm 

Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 10:52 pm
Viestit: 302
Paikkakunta: Littoinen
Pyörä: Harvinaisen rai*****u ransalppi
kovin on vähäistä toi laihdutus ja kuvat on huonot mutta itellä on tommonen


Liitteet:
Valokuva-0007.jpg
Valokuva-0007.jpg [ 318.95 KiB | Katsottu 2533 kertaa ]
Valokuva-0004.jpg
Valokuva-0004.jpg [ 313.69 KiB | Katsottu 2625 kertaa ]

_________________
-Ville-
Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Touko 25, 2010 1:45 pm 
Avatar

Liittynyt: Ma Heinä 02, 2007 7:46 pm
Viestit: 249
Paikkakunta: Ruasepori
Pyörä: bimmeri
ville.k kirjoitti:
kovin on vähäistä toi laihdutus ja kuvat on huonot mutta itellä on tommonen



Kuinkas tuo sivukate tuossa on toteutettu? kuvista ei ihan selkoa saa, koska meinasin parsia sivukatteet ens talven prokkiksena pois, kun ei niistä enää oikein ehjiäkään tule. :mrgreen: jotain suojaa syylarille tarvis.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Touko 25, 2010 7:23 pm 

Liittynyt: To Heinä 24, 2008 9:43 pm
Viestit: 223
Paikkakunta: Eura
Pyörä: 690
Jeps, vahvaltahan tuo tuntuu.
Vähän yli 50 tuhatta, ja jouduin vaihtamaan takapyörän laakerit. Kantsii katsoo että stefa on kunnossa, mulla oli päässyt vettä ja likaa jarrun puolelta. Osat: 3 laakerii ja 2 stefaa alle 15€.
Ja taas menoksi :mrgreen: :mrgreen:


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Touko 25, 2010 8:53 pm 

Liittynyt: Pe Tammi 22, 2010 3:07 pm
Viestit: 21
Pyörä: Transalp
Millaiset kahvasuojat löytäisi 89-alppiin. Ostin motonetistä polisportin yleismalliset, mutta vaikuttaa siltä ettei niitä ainakaan hyvin saa sopimaan.

Ja onko tietoa vapaavalon toiminnasta, ei meinaa välillä toimia. Missä katkaisin sijaitsee, sisällä laatikossako?

Oikein hyvältä pyörältä tuntuu näin aloittelijalle, mukava ajaa niin tiellä kuin metsäpoluilla :P


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Touko 26, 2010 8:53 am 
Avatar

Liittynyt: Ti Syys 28, 2004 7:42 am
Viestit: 2654
Paikkakunta: Pori
Pyörä: TR 650, 350EXC-F
juhabisti kirjoitti:
Ja onko tietoa vapaavalon toiminnasta, ei meinaa välillä toimia. Missä katkaisin sijaitsee, sisällä laatikossako?



Ei ole sisällä. Eturattaan likeltä löytyy. Helppo vaihtaa.
Liitteet:
neutral_switch.jpg
neutral_switch.jpg [ 58.22 KiB | Katsottu 2155 kertaa ]

http://www.storm-motor.fi/osat/moottori ... hdeanturi/

Happi


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Touko 29, 2010 9:03 pm 
Avatar

Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 10:33 am
Viestit: 978
Paikkakunta: Susiraja
Pyörä: LC8 Adv.
juhabisti kirjoitti:

Ja onko tietoa vapaavalon toiminnasta, ei meinaa välillä toimia. Missä katkaisin sijaitsee, sisällä laatikossako?



Kuten edellä, helppo vaihtaa.
Pyörä kyljelleen niin ei tarvitse öljyjäkään poistaa.
Suurin homma puhdistaa paikat.

_________________
-jarkko-


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Touko 30, 2010 9:24 am 
Avatar

Liittynyt: Ti Syys 28, 2004 7:42 am
Viestit: 2654
Paikkakunta: Pori
Pyörä: TR 650, 350EXC-F
Sori, unohdin mainita. Edellisen viestini kuva on lainattu tuolta:http://koti.mbnet.fi/jarla/ta/foto_tek.html

T:Happi, entinen TA-kuski.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Heinä 26, 2010 8:22 pm 
Avatar

Liittynyt: Su Tammi 06, 2008 5:59 pm
Viestit: 360
Paikkakunta: Oulu
Pyörä: Africa Twin
Vesipumppu porsimassa....vai onko?

Lämmettyään TA tiputtaa nestettä. Mitään lammikkoa ei synny (vielä?) mutta kuitenkin sen verran että häiritsee.
Aikaisemmin ei ole moista tehnyt. Neste näyttää tuleva tuolta "telltale holesta". Uudempi korjauskäsikirja käyttää samasta reijästä nimitystä "drain hole".
Manuaali (Haynes) sanoo että:
"If on inspection the drain shows signs of leakage, remove the pump and replace it with a new one - it somes as an assembly."

Eihän tässä muuta mutta että Oulussa oli alkuperäisellä vesipumpulla hintaa kolmesataa euroa....huh huh.
Saapikohan noita jostain edullisemmin tai sitten tarvikkeena jostain ?
Auttaako pelkkä akselin ja pumpun tiivisteiden vaihto? Vai onko järkevämpää uusia koko pumppu.
Ja osaako kukaan sanoa että paljonko pumpulla on vielä elinaikaa, kun KKKK:n ois tarkoitus mennä. Kilsoja mittarissa 60tkm.


Liitteet:
Tiedoston kommentti: Vanhempi Hayes manuaali
05_08_TransAlp_Manual_Cooling_System.jpg
05_08_TransAlp_Manual_Cooling_System.jpg [ 167.04 KiB | Katsottu 2217 kertaa ]

_________________
Let us be a part of the cure, never part of the plague.
We'll only be remembered for what we create. (Mille Petrozza)
Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Heinä 27, 2010 10:08 am 

Liittynyt: Pe Maalis 04, 2005 1:17 pm
Viestit: 966
Pyörä: 500EXC
Alkuperäisiä osia metsästäessä kannattaa aina tutustua Hollannin CMS:n tarjontaan http://cmsnl.com/


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Heinä 29, 2010 9:39 pm 
Avatar

Liittynyt: Ke Kesä 27, 2007 10:41 pm
Viestit: 387
Paikkakunta: Kurikka
Pyörä: Transalp Super Four version R -97
Tuosta pyörän laihduttamisesta ei ossa sivuunkirjoittanutkaan sanoa muuta, mutta kuvan mukaisella opereissönillä ajettavuus parani poluilla huimasti ynnä kypärään tulee enää vaimeaa suhinaa ajoviimasta ja eläimellistä mörinää perseen alta. 8)

Meikä toteutti sivukatteet leikkaamalla vanhasta rekan lokasuojasta, uunittamalla kaikaleet ja muotoilemalla tankkia vasteen. Siihen muovitartunnat, pakkelit ja maalit. Saa nähä kuinka maali pysyy....


Liitteet:
IMG_0197.JPG
IMG_0197.JPG [ 1.27 MiB | Katsottu 2571 kertaa ]
IMG_0192.JPG
IMG_0192.JPG [ 1.34 MiB | Katsottu 2389 kertaa ]

_________________
-Honda Super Four 600 version R by Tuubaxx offroad systems inc. = Hieno nimi raiskatulle PD10 Transalpille :D
Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Heinä 29, 2010 10:02 pm 

Liittynyt: Pe Elo 12, 2005 6:28 pm
Viestit: 2607
Paikkakunta: Oulu
Pyörä: KTM 1190 Adv R, HVA FE 450, BMW K100
Tuuballa on tyylikäs Transalp, tahtoo tuollaisen.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Heinä 30, 2010 8:26 am 
Avatar

Liittynyt: Ma Touko 09, 2005 10:20 am
Viestit: 303
Paikkakunta: Raahe
Tase mulla on melkeen yhtä tyylikäs. 8)

Tarjouksia otetetaan vastaan..

-Jori-


Liitteet:
transu.jpg
transu.jpg [ 1.41 MiB | Katsottu 2462 kertaa ]

_________________
-Jori-
Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Heinä 31, 2010 8:52 pm 

Liittynyt: To Heinä 30, 2009 5:30 pm
Viestit: 56
Paikkakunta: kotka
Pyörä: transu alpo
tietääkö kukaan paljonko klappia saa olla öljypumpun ketjussa? vm-88 alpista kysymys


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Elo 02, 2010 8:01 pm 

Liittynyt: Pe Tammi 22, 2010 3:07 pm
Viestit: 21
Pyörä: Transalp
Eikö mistään löydy vm-89 transuun sopivia kaatumarautoja?
Olen tuollaisia etsinyt mutta ei vielä ole tärpännyt.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Elo 06, 2010 1:16 pm 

Liittynyt: Ke Heinä 30, 2008 6:00 pm
Viestit: 497
Paikkakunta: Kannus
Pyörä: Transalp -99
mistähän löytäis TA:han etuvanteen tuplalevyillä!
onko jotain ulkomaan kauppoja tai jotain?
onko arvokkaita?


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 432 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 29  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
POWERED_BY
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com