Pohjolan Kurapyöräilijät

Matkaendurofoorumi kaikille enduron ystäville!
Tänään on Ti Kesä 25, 2019 6:59 am

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 438 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5 ... 30  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Ma Huhti 19, 2010 5:11 pm 

Liittynyt: To Heinä 30, 2009 5:30 pm
Viestit: 56
Paikkakunta: kotka
Pyörä: transu alpo
vaan eipäs korkannutkaan jengat vaan pultin perkuleet venyi... uusia odotellessa!!!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Huhti 29, 2010 1:04 pm 

Liittynyt: To Heinä 30, 2009 5:30 pm
Viestit: 56
Paikkakunta: kotka
Pyörä: transu alpo
ja vieläkin odotellaan.. olisko jollain myydä tuota uudempaa 650 moottoria minulle?
alkaa ihan oikeasti vituttamaan tämän kyseisen vuosimallin osien saatavuus.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Touko 07, 2010 9:47 pm 

Liittynyt: Su Tammi 17, 2010 9:16 pm
Viestit: 5
Pyörä: -
Mites helposti kaasun pitäisi palauttaa? joudun kiertämään tyhjäkäynnille.. vaijerit on säädössä ja tuppiputki voideltu.
Eipä tuo muuten mitään, mut pahas paikas voi tehdä lisävahinkoa?

Pleksin modaus olis myös mielessä, nyt pyörre tulee just kypärän kohdalle :roll:


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Touko 07, 2010 10:13 pm 
Avatar

Liittynyt: Su Tammi 06, 2008 5:59 pm
Viestit: 360
Paikkakunta: Oulu
Pyörä: Africa Twin
Tapex kirjoitti:
Mites helposti kaasun pitäisi palauttaa? joudun kiertämään tyhjäkäynnille.. vaijerit on säädössä ja tuppiputki voideltu.
Eipä tuo muuten mitään, mut pahas paikas voi tehdä lisävahinkoa?

Pleksin modaus olis myös mielessä, nyt pyörre tulee just kypärän kohdalle :roll:


Kyllä sen pitäis palauttaa ku otteen löysää... Oisko joku jousi hukassa jostain?

Tossa on jotain keskustelua plekseistä ja niiden modauksesta: viewtopic.php?f=10&t=5244

Itsellä melu asettui huomattavasti siedettävimpiin mittoihin kun korotutin/muotoilutin penkin uudelleen ja ostin hyvän kypärän.

_________________
Let us be a part of the cure, never part of the plague.
We'll only be remembered for what we create. (Mille Petrozza)


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Touko 07, 2010 10:17 pm 
Avatar

Liittynyt: Su Tammi 06, 2008 5:59 pm
Viestit: 360
Paikkakunta: Oulu
Pyörä: Africa Twin
Tämähän multa unohtui kysyä että kuinka tarkasti olette noudattaneet kaasuttimien synkronoinnin ohjetta eli 12.000km:n välein?
Yritin meinaan hiljattain synkkauttaa kaasarini yhdessä korjaamossa ja korjaaja sanoin korvakuulolta että ei näille tarvi mitään tehdä, hyvät on!
Käy ja kukkuu kunnolla, että siinä mielessä korjaamonsetä oli oikeassa. Tuli vaan mieleen että tuskin ne huolto-ohjelmat turhia on?
Oliko tämä nyt sitten asiakasystävällistä palvelua ettei veloitettu turhasta vai mitä?

_________________
Let us be a part of the cure, never part of the plague.
We'll only be remembered for what we create. (Mille Petrozza)


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Touko 07, 2010 11:05 pm 
Avatar

Liittynyt: La Elo 11, 2007 8:26 pm
Viestit: 673
Paikkakunta: Nokia
Pyörä: CRF1000DCT,DeepSnowGlider
No ei tarvi ja jos noin sulle on asia ilmaistu ,, Koskapa pikkukilsoilla noissa hondissa harvoin on mitään ja jos on sen huomaa. a ehkää kanaatta alkaa kattomaan noi 36 tkm huollossa. Tai opetella siihen mennessä itte.

Hieno kone tuo V2.

_________________
-ari


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Touko 07, 2010 11:11 pm 
Avatar

Liittynyt: Ti Touko 19, 2009 8:21 pm
Viestit: 751
Paikkakunta: Kauttua
Pyörä: Africa Twin RD07
Tapex kirjoitti:
Mites helposti kaasun pitäisi palauttaa? joudun kiertämään tyhjäkäynnille.. vaijerit on säädössä ja tuppiputki voideltu.
Eipä tuo muuten mitään, mut pahas paikas voi tehdä lisävahinkoa?


Jos tuossa on samanlainen rakenne kuin AT:ssä niin kahvassa oleva valkoinen muoviohjain on hankalahkoa saada paikalleen ilman että se jumittaa ainakin toista vaijeria. Jos on siitä kiinni niin siellä näkyy jonkinverran muovilastua koska kyllähän se hinkkaa ja järsii. UK -foorumilla sanovat suoraan että "heivaa se ohjain kuuseen"; mä päädyin vaan säätämään sen kanssa että meni kunnolla kiinni, palauttaa nyt ihan itekseen tyhjäkäynnille.


Kaasareita ei ymmärtääkseni kannatakaan tasapainottaa ellei ole myös varmistanut venttiilivälykset. TAT:n moottorista sanotaan että kummatkin(välykset+synkka) ovat vakaita kunhan tehtaalla ei ole ollut maanantain aamuvuoro.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Touko 08, 2010 8:11 am 
Avatar

Liittynyt: Ti Syys 28, 2004 7:42 am
Viestit: 2672
Paikkakunta: Pori
Pyörä: TR 650, 350EXC-F
Mä suosittelen kaasareiden synkan tarkastusta aina huoltojen yhteydessä. Ei se vie kuin vartin. Viisarimittarit hylkäsin synkkauksessa, U-putki toimii varmasti.

Happi


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Touko 10, 2010 12:31 pm 
Avatar

Liittynyt: Ti Helmi 19, 2008 2:23 pm
Viestit: 326
Paikkakunta: Nousiainen
Pyörä: CRF1000 DCT
Tapex kirjoitti:
Mites helposti kaasun pitäisi palauttaa? joudun kiertämään tyhjäkäynnille.. vaijerit on säädössä ja tuppiputki voideltu.
Eipä tuo muuten mitään, mut pahas paikas voi tehdä lisävahinkoa?

Nyt kun tuli jutuksi, Itellä kun on toisinpäin, eli kaasarin vivuston palauttava jousi on hiukan turhan voimakas eli joutuu turhan kovin puristamaan kahvaa varsinkin ihan vaan matkaa ajaessa. Tuskinpa siinä jousessa mitään säätöä kuitenkaan ole vai kui? En ainakaan ollut näkevinäni. Mikä olis hyvä jippo? kumilenkki kevittämään? :mrgreen:
Vaikka tähän hätään ei enää ehdi mitään tehdä, huomenna "pitää" lähteä reisuun et täytyy pistää kahvaan semmone lisälärpäke. :P


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Touko 11, 2010 10:07 pm 
Avatar

Liittynyt: Ma Touko 09, 2005 10:20 am
Viestit: 303
Paikkakunta: Raahe
Maailman tylsin?! http://www.mpmaailma.fi/index.php?blog=2&id=203&type=0 8)

_________________
-Jori-


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Touko 12, 2010 1:09 pm 
Avatar

Liittynyt: Ma Heinä 02, 2007 7:46 pm
Viestit: 249
Paikkakunta: Ruasepori
Pyörä: bimmeri
jor kirjoitti:


Däm, tiedän että kolmenkympin kriisi on lähellä Eli suomeksi juurikin kolkuttaa ovea tuo NELJÄS vuosikymmen..
mutta kaipa se on nieltävä tappio ja tunnustettava vanhuutensa...
syksyllä vaihtu auto Carinaksi, ja nyt selvis että mopokin on Corolla...
ja kun olen jotenki pitäny että tojootilla ajelee vaan harmaantuvat immeiset, joille se ego ei ole ihan tärkein.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Touko 12, 2010 1:31 pm 

Liittynyt: La Syys 25, 2004 2:13 pm
Viestit: 634
Pyörä: -
Semmoinen yhtäläisyys näistä löytyy että vanhat takapotku Corollatkin tuntuvat jatkavan nakkikioskin kiertämistä loputtomiin. Transalppi kyllä tuntuu peliltä jolla vois lähteä maan ääriiin.

Saako sivujalan katkaisimen huollettua kun pätkii ajossa vai pitääkö se vaihtaa kokonaan ?


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Touko 12, 2010 5:53 pm 

Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 10:52 pm
Viestit: 302
Paikkakunta: Littoinen
Pyörä: Harvinaisen rai*****u ransalppi
saa sen katkaisijan huollettua helposti, vähän heiluttelee ja uittaa crc:ssä ni taas pelaa hianosti :lol:

_________________
-Ville-


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Touko 18, 2010 8:46 pm 

Liittynyt: To Heinä 30, 2009 5:30 pm
Viestit: 56
Paikkakunta: kotka
Pyörä: transu alpo
mahtaakohan keneltäkään löytyä pinnapultteja alpin moottoriin? mitat 195x10 1.25nousulla.
uudet tai vanhat kunhan ei ole venyneet.tai edes vinkkiä mistä voisi saada kyseiset murheenkryynit. uusia ei näköjään saa vaikka kuinka odottaa ja koneistamolla ehdin jo uudet teettää mutta nekin venähtivät.
alkaa epätoivo kalvamaan ihan oikeasti ja vitutuskäyrä on huipussaan

jos löytyy niin saa soittaa tai laittaa viestiä. puh:nollaviisnolla5553298


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Touko 24, 2010 1:25 pm 
Avatar

Liittynyt: Ma Heinä 02, 2007 7:46 pm
Viestit: 249
Paikkakunta: Ruasepori
Pyörä: bimmeri
Onko kukaan (no varmasti joku, mutta täälä) laihduttanu alppia? eli paljonkohan sitä käytännössä sais laihdutettua?
tuntuu tuolla mudassa välillä vähän painavalta pyörältä, joten jos asialle tekis jotain. :mrgreen:


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 438 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5 ... 30  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
POWERED_BY
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com