Pohjolan Kurapyöräilijät

Matkaendurofoorumi kaikille enduron ystäville!
Tänään on Su Joulu 16, 2018 9:10 am

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 88 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Honda CRF450L Dual Sport
ViestiLähetetty: La Syys 22, 2018 9:31 pm 

Liittynyt: Ke Elo 24, 2016 7:48 pm
Viestit: 42
Pyörä: TM RACING EN 250 FI, BETA RR 480
Tuolla hyviä kuvia:

https://www.upshiftonline.com/bikes-blo ... el-release

Peltinen polttoainetankki :-o

_________________
----------------------------------------------------------------------------------
Riittävän syvällä suossa kaikki enskat ovat samanvärisiä.
----------------------------------------------------------------------------------


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Honda CRF450L Dual Sport
ViestiLähetetty: La Syys 22, 2018 9:35 pm 

Liittynyt: Su Syys 30, 2007 8:28 pm
Viestit: 1273
Paikkakunta: Tampere
Pyörä: 690R -14 250 EXC-F -17 Gilera RC125 -90
Ei peltinen vaan titaaninen.

_________________
Eihän se olisi harrastus, jos siinä olisi jotain järkeä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Honda CRF450L Dual Sport
ViestiLähetetty: La Syys 22, 2018 11:19 pm 

Liittynyt: To Kesä 01, 2006 1:56 am
Viestit: 1193
Paikkakunta: hki
Pyörä: 610 "crate" exc
Tohtori_650 kirjoitti:
Laitoin eilen tiedustelun maahantuojalle asiasta. Vastaus tuli äsken :-)
Honda CRF450L tulossa - ensimmäiset mallit kauppiailla lokakuun lopussa. Hinta tulee olemaan 13 990 €.

Mitäs varusteita siinä tulee? Joskus vain näytti siltä että tuon (melko suolaisen) hinnan päälle saisi ostaa kasan varustetta, mm. vaimentimen, tankin ja ehkä koko putken. Laskin joskus että menee tonni jos toinenkin ennen kuin vehje on täysitehoinen ja ajokunnossa käyttökelpoisella tankilla. Eli jotta saa kotarin veroisen vehkeen saa sijoittaa noin 15 tuhatta rahaa ja tehdä monta tee-se-itse viritelmää päälle. Se rekisteröity redmoto olisi halvempi vehje kun se on paljon valmiimpi paketti.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Honda CRF450L Dual Sport
ViestiLähetetty: Su Syys 23, 2018 8:01 am 
Avatar

Liittynyt: Ma Joulu 20, 2004 9:46 pm
Viestit: 879
Paikkakunta: Muurame
Pyörä: KTM EXC 400 ja SE
Jos tavoitteena on suht hiljainen, kuitenkin kohtuu hyväkulkuinen, hyvä ajettava ja melko helposti huollettava peli, niin on kai toi nyt jonkinmoinen vaihtoehto? Itsellä ainakin olis toiveena mahdollisimman vähällä räpläyksellä selviävä pyörä, jonka päälle vois heittää pehmeet laukut reissuun ja ajella iman että koko kylä herää. Rotopaxit on keksitty polttoaineen tilapäiskuskausta varten, normi lenkeillä varmaan selviää vakiotankilla.
Voi kai sillä nyt ajaa ihan vakiokuntoisenakin ???

_________________
Tuomas

Life's a piece of shit,
When you look at it.
-Always Look on the Bright Side of Life (from Monty Python)-


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Honda CRF450L Dual Sport
ViestiLähetetty: Su Syys 23, 2018 8:33 am 

Liittynyt: Pe Loka 14, 2005 1:56 pm
Viestit: 79
Tohtori_650 kirjoitti:
Jos tavoitteena on suht hiljainen, kuitenkin kohtuu hyväkulkuinen, hyvä ajettava ja melko helposti huollettava peli, niin on kai toi nyt jonkinmoinen vaihtoehto? Itsellä ainakin olis toiveena mahdollisimman vähällä räpläyksellä selviävä pyörä,

Tuo on erinomainen vaihtoehto. Honda ei raakaversiota markkinoille tuo. Tuo on vakiokuntoisena testien mukaan todella hyvä sekä polulle että polun viereen. Ja Hondan laadun tuntien, pyörän sähköt, mekaniikka ja muut asiat ovat erinomaisella tasolla joka mahdollistaa täysimääräisen harrastuksen ihan vakiokuntoisena. Kaikilla merkeillähän näin ei ole, vaan jopa uusiakin pyöriä pitää parantaa ennen käyttöön ottoa. Honda ei tätä jumppaa tarvitse ja siitä olen valmis myös maksamaan


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Honda CRF450L Dual Sport
ViestiLähetetty: Su Syys 23, 2018 10:11 am 

Liittynyt: Su Syys 30, 2007 8:28 pm
Viestit: 1273
Paikkakunta: Tampere
Pyörä: 690R -14 250 EXC-F -17 Gilera RC125 -90
meikä kirjoitti:
Mitäs varusteita siinä tulee? Joskus vain näytti siltä että tuon (melko suolaisen) hinnan päälle saisi ostaa kasan varustetta, mm. vaimentimen, tankin ja ehkä koko putken. Laskin joskus että menee tonni jos toinenkin ennen kuin vehje on täysitehoinen ja ajokunnossa käyttökelpoisella tankilla. Eli jotta saa kotarin veroisen vehkeen saa sijoittaa noin 15 tuhatta rahaa ja tehdä monta tee-se-itse viritelmää päälle. Se rekisteröity redmoto olisi halvempi vehje kun se on paljon valmiimpi paketti.


Taitaa olla niin, että tämän potentiaalinen ostaja ei kaipaa niitä KTM:n tehoja eikä niitä tulisi myöskään käyttämään. Hondalla tuntuu olevan uskollinen käyttäjäkunta, joka hakee niitä Hondamaisia ominaisuuksia.

_________________
Eihän se olisi harrastus, jos siinä olisi jotain järkeä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Honda CRF450L Dual Sport
ViestiLähetetty: Su Syys 23, 2018 11:34 am 
Avatar

Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
Viestit: 6774
Paikkakunta: Kehä III länsirajalla
Pyörä: XT660R
Tohtori_650 kirjoitti:
Voi kai sillä nyt ajaa ihan vakiokuntoisenakin ???


Tuo on se järkevin vaihtoehto tuon pyörän kanssa ja kyllä noillakin tehoilla tekee sen mitä seikkailupyörällä yleensä tehdään, joskus jopa mukavampi ajella kun ei hyökkää niin pirusti varomattomassa kaasunkääytössä.

_________________
Kylätason kurapyöräilijä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Honda CRF450L Dual Sport
ViestiLähetetty: Ma Syys 24, 2018 1:07 pm 

Liittynyt: To Kesä 01, 2006 1:56 am
Viestit: 1193
Paikkakunta: hki
Pyörä: 610 "crate" exc
Jani M kirjoitti:
Taitaa olla niin, että tämän potentiaalinen ostaja ei kaipaa niitä KTM:n tehoja eikä niitä tulisi myöskään käyttämään. Hondalla tuntuu olevan uskollinen käyttäjäkunta, joka hakee niitä Hondamaisia ominaisuuksia.

En kyllä ole kuullut että kukaan olisi kuristetulla endurolla ajanut, enkä usko että tätäkään kukaan semmoisena käyttää. Meinasin vain että eurooppalaismerkit ovat vähän härskimpiä kuin honda kun eivät edes yritä olla enempää katulaillisia kuin on aivan pakko ja toimittavat mopot niin että mukana tulevilla osilla pärjää. Huonoa bisnestähän se on. Hondalla näkyy olevan vähän toisenlainen lähestymistapa kun hakemalla hakevat "hondamaisuutta", mutta se on ollut japanilaisilla tapana aina. Siksi niitä ei tässä kategoriassa ole näkynytkään tai myyty kuin nimellisiä määriä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Honda CRF450L Dual Sport
ViestiLähetetty: Ma Syys 24, 2018 5:27 pm 
Avatar

Liittynyt: Ma Elo 22, 2011 10:28 pm
Viestit: 1031
Paikkakunta: Pori
Pyörä: KTM 990 Dakar 30th edition
Tämän jos saisi vertailuun sen Yammun kanssa...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Honda CRF450L Dual Sport
ViestiLähetetty: Ma Syys 24, 2018 5:34 pm 

Liittynyt: Su Syys 30, 2007 8:28 pm
Viestit: 1273
Paikkakunta: Tampere
Pyörä: 690R -14 250 EXC-F -17 Gilera RC125 -90
Tämän tehojahan ei ole vielä missään kai virallisesti julkistettu, mutta parhaan tiedon mukaan se olisi vähän päälle 40 hp eikä siis ECX:mäisesti kuristettuna johonkin 10 kW, ja siten ei olisi mitään kuristuksiakaan, joita tarvisi poistaa päästäkseen ajamaan. Eli vähän niin kuin 690 Kotarilla, joka myös myydään niillä tehoilla, joilla sillä voi myös ajaa. Vähän niin kuin valmiksi safarointiin miedonnettu kisaenska.

_________________
Eihän se olisi harrastus, jos siinä olisi jotain järkeä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Honda CRF450L Dual Sport
ViestiLähetetty: Ma Syys 24, 2018 11:00 pm 

Liittynyt: To Kesä 01, 2006 1:56 am
Viestit: 1193
Paikkakunta: hki
Pyörä: 610 "crate" exc
Jani M kirjoitti:
Tämän tehojahan ei ole vielä missään kai virallisesti julkistettu, mutta parhaan tiedon mukaan se olisi vähän päälle 40 hp eikä siis ECX:mäisesti kuristettuna johonkin 10 kW, ja siten ei olisi mitään kuristuksiakaan, joita tarvisi poistaa päästäkseen ajamaan. Eli vähän niin kuin 690 Kotarilla, joka myös myydään niillä tehoilla, joilla sillä voi myös ajaa. Vähän niin kuin valmiksi safarointiin miedonnettu kisaenska.
Eiköhän se A2 luokkaan mene eli 0.2kg/kw max ja päästöjärjestelmän kestävyystestin vuoksi kuristettu reippaasti sitäkin alemmaksi ja uutinen olisi jos se ei ole A2E vaan ihan tavallinen A2. 690 on ihan eri luokan pyörä kun se painaa ajokunnossa jo yli AxE luokan rajojen. Tietenkin honda voi tehdä A1/A2 version tuosta, mutta ei siinä kauheasti järkeä olisi eikä mikään viittaa siihen. Koko pointti on että euroopassa japanilaiset ovat ottaneet turpaan kun heillä ei ole ollut riittävän kevyttä aihiota katulailliseksi mopoksi enskaluokkaan. CRF sellainen on, mutta sittenkin honda onnistui lihottamaan sen niin että rimaa hipoen menee kilpiin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Honda CRF450L Dual Sport
ViestiLähetetty: Ma Loka 01, 2018 6:21 pm 
Avatar

Liittynyt: La Touko 10, 2014 9:10 am
Viestit: 204
Paikkakunta: Kemi
Pyörä: Honda XL650V -06
https://www.hondabikes.fi/mallisto/2019 ... et/crf450l


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Honda CRF450L Dual Sport
ViestiLähetetty: Ma Loka 01, 2018 8:04 pm 

Liittynyt: To Maalis 29, 2018 7:32 am
Viestit: 158
Paikkakunta: Savonlinna
Pyörä: 690 Enduro R -15
25hv näkyy olevan kuristettuna myytävä

_________________
KTM 690 Enduro R -15
Ducati Streetfighter 1098 -10


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Honda CRF450L Dual Sport
ViestiLähetetty: Ma Loka 01, 2018 8:38 pm 
Avatar

Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
Viestit: 6774
Paikkakunta: Kehä III länsirajalla
Pyörä: XT660R
Onko joku löytänyt speksejä moottorista, puristussuhde on matalampi kun kisakoneessa joten eri männällä, mutta onko yksi vai kaksirenkainen mäntä?

_________________
Kylätason kurapyöräilijä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Honda CRF450L Dual Sport
ViestiLähetetty: Ma Loka 01, 2018 8:41 pm 

Liittynyt: Pe Maalis 04, 2005 1:17 pm
Viestit: 951
Pyörä: 500EXC
One engineer said, “around 50” and another representative said “mid 40s.” The official response I got from Colin Miller, Honda's On-Road Media Coordinator, was that while Honda doesn't publish horsepower numbers, "around 45 horsepower"

Koeajosta https://www.revzilla.com/common-tread/2 ... cle-review


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 88 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
POWERED_BY
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com