Pohjolan Kurapyöräilijät

Matkaendurofoorumi kaikille enduron ystäville!
Tänään on To Elo 22, 2019 11:13 pm

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Alueen säännöt


3kk koskemattomana olleet viestit siivotaan pois



Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1 viesti ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Su Elo 04, 2019 6:54 pm 

Liittynyt: Pe Joulu 13, 2013 2:50 pm
Viestit: 351
Paikkakunta: Siuntio
Pyörä: 350EXCF & sähköhauskuutin
Tämä ilmoitus on aluksi vain täällä Kurapyöräfoorumilla. Toivomus on, että ostaja löytyisi täältä ja pyörä jäisi "perheeseen", eikä myynti-ilmoa tarvitsisi laittaa avoimeksi kaikille renkaanpotkijoille. Jos ei lennä, niin laitan jonkin ajan päästä tämän avoimeksi Nettimotoonkin.

***

Myydään valkokilpinen KTM 350 EXC-F, vm. 2015.

- Hieman ristiriitaisin tuntein laitan Kotarin myyntiin. Aikoinaan mopot pieneni ja päädyin lopulta 350-kuutioiseen Kotariin ja varustelin sen loppuun saakka. Sittemmin hommasin sähköfillarin ja lopputulemana EXC jäi pölyttymään talliin: edellisen kunnon ajokerran tämä näki toukokuussa 2018, kun olin Viron ruosteenpoistoreissulla mukana. Siitä lähtien tämä on ollut seisonnassa ja ehkä tätä ei kannata pitää pölyä keräämässä, joten ihan vain sen vuoksi myyntiin.
- Olen 2. omistaja. Ensimmäinen ajoi tällä enskaa ja spooria ja isoin osa käytönjäljistä on tältä ajalta. Minulle pyörä tuli n. 120 tuntia ajettuna, mäntä juuri vaihdettuna. Nyt tuntimittarissa 220 tuntia. Öljyt olen vaihtanut n. 15 tunnin välein ja suodatin joka toisella kerralla. Ilmansuodattimia olen pessyt ja vaihtanut ahkerasti. Venttiilinvälykset tarkistin talvella 2018 (ei tarvetta säätää) ja samassa yhteydessä vaihdoin pyöränlaakerit muistaakseni sekä eteen että taakse. Pyörä on toiminut minun omistuksessa täysin ongelmitta.
- Takaiskari on edellisen omistajan Topi-servicellä tuunauttama. Minun aikana iskari ja pamput ovat käyneet kertaalleen Skog racingilla huollatettavana. Vakiojouset on vaihdettu jäykempiin. Itsellä nakupainoa n. 83 kiloa. Vakiojouset mukaan.
- Rekisterissä 15 kW, persdynossa jotain hieman muuta: edellisen omistajan mukaan kansi on portattu ja kartat on säädetty sen jälkeen. Minulla ei ole vertailukohtaa, mutta kyllä tämä perhanan hyvin kiskoo menemään.

Plussat:
- Iso 15 litran Acerbis-tankki (vakiotankki mukaan). Tällä ajaa helposti +400 km tankillisella.
- Enduro-techin Dual-5 -ledivalo. Et todellakaan tarvitse lisävaloa tämän kanssa. Vakioumpio mukaan.
- Scotts-ohjausiskari
- Rekluse EXP (huollettu 1,5 vuotta sitten talvella, jolloin vaihdoin teflonit). Vakiokytkin (eli ylijääneet levyt) mukaan.
- Hyväkuntoiset renkaat, jotka on muutettu tubelesseiksi Tubliss-sarjoilla
- Jarruina piparkakkulevyt ja hyväkuntoiset sintteripalat
- Hyväkuntoiset ketjut ja rattaat (vaihdoin nämä talvella 2018, eli näillä ajettu vain tuo yksi reissu)
- Penkki tehty perseystävälliseksi Seat Conceptsin kitillä
- Syylärin avuksi on asennettu flekti
- Midwest Mountain Engineering -kahvat, eli kytkimen ja etujarrun käyttö onnistuu helposti kahdella sormella
- Sytytyskartan vaihtokytkin
- Vilkut edessä ja takana
- Tangonaluspeilit
- Cobrra-manuaalinen ketjurasvari. Kyllä, luit oikein: tässä EXC:ssä on ketjurasvari :)
- Stegpegzit, eli tapeilta ajaessa kädet säästyy, kun saappailla voi nojata näihin
- AGM-akku ulkoisella volttimittarilla ja latauspistokkeella. Volttimittarista voi tarkistaa akun lepojännitteen, sekä pyörän käydessä latausjännitteen.
- Giant Loopin satulalaukut, joissa kulkee tulisteluvehkeet ja pieni setti työkaluja helposti
- Garminin mp-navi (ottaa virran pyörästä sen käydessä)
- Talveksi hyväkuntoiset piikkirenkaat mukaan
- Pahvilaatikollinen sekalaista (mm. useampi ilmansuodatin) osaa mukaan

Miinukset:
- Käytönjälkiä löytyy ympäri pyörää. Tätä ei valitettavasti ole vahattu jokaisen ajokerran jälkeen :lol:
- Tööttö ei toimi. Muistelen, että miljoonalaatikon pohjalta tähän kuitenkin tööttö löytyy, eli halutessaan ostaja voi sen asentaa
- Pyörä merkitsee lepopaikkansa, eli se tiputtaa öljyä. Ei todellakaan paljoa eikä todellakaan niin, että öljynvaihtovälin aikana pitäisi öljyä edes lisätä. Syynä vuodolle on lohkon pohjassa oleva hiusmurtuma. Tämä on ollut pyörässä koko minun omistusaikanani, enkä ole kokenut haittaa niin suureksi, että jaksaisin sille tehdä isompia. Yritin kyllä kemiallista metallia, mutta eihän se tuollaisessa kohdassa toimi, kun alla alumiini laajenee lämmetessään.
- Pyörä on varsin korkea, eli persjalkaiselle tätä en suosittele.

Tämän hinnoittelu on vaikeaa - jo pelkästään noiden mukaan tulevien lisäkilkkeiden arvo on huomattava. En kuitenkaan haluaisi palauttaa pyörää karvalakkimalliseksi, joten asetin hinnan sellaiseksi, että ostaja taatusti tekee hyvät kaupat. Hinta on jo valmiiksi tingitty. Mikäli se kuitenkin ylittää ostajan budjetin, saadaan sitä alas osia irroittamalla ja/tai vakioihin vaihtamalla, mutta katsotaan se tapauskohtaisesti.

Hinta: 6500 e
Paikkakunta: Siuntio
Yhteydet: nolnelnol-8018113 (soita, älä tekstaa) TAI ville piste honkamaki ät gmail piste com (soittaja on kuitenkin yleensä voittaja)

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

_________________
"Homman nimi on se, että ajellaan päivä ympäri, etsitään hyvä lätäkkö, kaadetaan pyörät siihen, paskotaan kamppeet, otetaan valokuva ja sit voidaan paiskata yläfemmat." -S.K.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1 viesti ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
POWERED_BY
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com