Pohjolan Kurapyöräilijät

Matkaendurofoorumi kaikille enduron ystäville!
Tänään on Ma Syys 16, 2019 3:37 am

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 2133 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 143  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Syys 30, 2005 10:41 am 

Pyörä: Kaik' o mänt
Lake kirjoitti:
TomiKoo kirjoitti:
Eilen illalla Kaivarin lenkillä vastaan tuli kuvista tutun oloinen DL, hampailta ne teipit näytti...
Oliko HeikkiL ajelulla??
Tomi

Heikki myi omansa eli tod.näk näit Heikin entisen pyörän uuden omistajan.

Hammasrivin revin ennen myyntiä katteenkupeesta pois, joten taisi olla "Heikki-wannabe"... :D :wink:
Nythän tässä on olo melkein, kuin rocktähdellä!

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Syys 30, 2005 10:42 am 

Pyörä: Vespa
HeikkiL kirjoitti:
Lake kirjoitti:
TomiKoo kirjoitti:
Eilen illalla Kaivarin lenkillä vastaan tuli kuvista tutun oloinen DL, hampailta ne teipit näytti...
Oliko HeikkiL ajelulla??
Tomi

Heikki myi omansa eli tod.näk näit Heikin entisen pyörän uuden omistajan.

Hammasrivin revin ennen myyntiä katteenkupeesta pois, joten taisi olla "Heikki-wannabe"... :D :wink:
Nythän tässä on olo melkein, kuin rocktähdellä!
:lol: :roll:

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Loka 07, 2005 7:49 pm 

Pyörä: KTM lc4 640 Adventure
-Nappaan viestini tähän väliin kun en löytänyt parempaa paikkaa voi poistaa tai siirtää parempaan paikkaan-

Katselin noita allroadtour kuvia ja muotka 2003 löytyikin mielenkiintonen kuva.Tutun näköinen punainen dr 800 makaa ojassa http://www.allroadtour.fi/muotka2003/ontour/day3/imagepages/image7.htm, eli jos tunnistat entiseksi pyöräksesi niin sellaiset terveiset täältä nurmeksesta että ex-pyöräsi on hyvässä kodissa :P

Honda monkey Z50j>Suzuki PV50>Suzuki DR 800>KTM 640 adventure

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Loka 07, 2005 8:43 pm 

Pyörä: dominator
Kyseinen "kotisomali"kin nauttii värinsä arvoista syksyä täällä oulujoen pohjoispuolella. toivottavasti vielä monta viikkoa http://www.allroadtour.fi/evitamiini200 ... image3.htm

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Loka 07, 2005 8:48 pm 

Pyörä: 525 exc
Alkukesästä vastaani tuli mänty. Olen melko varma siitä, ettei kyseessä ollut Juha tai Marko... Olet minulle anteeksipyynnön ja noin 1500€ velkaa. Ilmoita itsesi minulle!

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Loka 07, 2005 9:36 pm 
Site Admin

Pyörä: KTM 350 EXC-F
Rajala kirjoitti:
Alkukesästä vastaani tuli mänty. Olen melko varma siitä, ettei kyseessä ollut Juha tai Marko... Olet minulle anteeksipyynnön ja noin 1500€ velkaa. Ilmoita itsesi minulle!

:D :D

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Marras 11, 2005 3:35 pm 

Pyörä: ex-Suzuki DR650R -93
Nyt harmittaa...Nimittäin kun itse joutuu auton ratin takaa seuraamaan kun ajetaan sumo KTM:llä Jyväskylässä Savelankadun ja Nisulankadun risteyksessä. Kovin tuntui eturengas kevyeltä... :wink:

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Huhti 24, 2006 8:30 am 

Pyörä: DR 650 SE
Havaittu eilen sunnuntai-iltana n. klo 20-21 Oulun torirannassa SASsin edessä savikurainen KTM ja savikurainen kuski :)

Itse ajelin hopeisella seat leonilla ohi ja hämmästelin tuota kaupunkiympäristössä yllättävää offroad-lookkia. Hauska nähdä, että kausi on alkamaisillaan. Joskos tuolla perukoilla pian alkaisi liikkumaan enemmältikin porukkaa.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Huhti 24, 2006 9:33 am 

Minäpä se taisin olla.

Ajelin Rukalta Ouluun ja tuli pakollinen stop and go tuossa kaupungilla takakumin puhjettua. Laiskuuttani olin jättänyt ehkäsyvaahdot sun muut paikkausvehkeet kotia ja siunailinkin siinä, että osas just oikeaan paikkaan puheta eikä esimerkiksi jonnnekkin Posion ja Rytingin välille.

Josko sitä seuraavaksi muusit hommais, niin ei tarttis murehtia nuista ilmavaivoista. Oli meinaan jo toinen kerta vaikka on norsun esinahkaiset sisuskumit.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Huhti 28, 2006 8:58 pm 

Jyrki-boy tuli vastaan tänään keskellä Erottajaa. Kottaristit erottaa väkijoukosta helposti, en tosin tiedä miksi.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Huhti 28, 2006 9:23 pm 

A&KTM kirjoitti:
Jyrki-boy tuli vastaan tänään keskellä Erottajaa. Kottaristit erottaa väkijoukosta helposti, en tosin tiedä miksi.

Ja mun kasvomuistini oli taas yhtä avuton kuin ajotaitoni, onneksi muut ovat tarkkaavaisia.

Työpäivän jälkeen ehti heittää parin tunnin ajolenkin, kovin paljon hyvää soraa ei noin nopeassa pyörähdyksessä täältä valitettavasti löydä. Tuli kuitenkin bongattua ajokauden ensimmäinen hirvi. Väliä jäi onneksi monta metriä ja otus pakeni Kotarin pörinöitä metsään.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Huhti 28, 2006 9:48 pm 

Pyörä: BMW F650 GS Dakar -01
A&KTM kirjoitti:

Kevyestä etupyörästä? Keväällä Kotarin etuskurraan tankataan Heliumia ainakin vappuun asti... 8)

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Huhti 28, 2006 9:57 pm 

Pyörä: none
jyrki kirjoitti:
Tuli kuitenkin bongattua ajokauden ensimmäinen hirvi. Väliä jäi onneksi monta metriä ja otus pakeni Kotarin pörinöitä metsään.

Pistänpä paremmaksi, näin tänään kaksi hirveä Korpilahdella Rommipohjassa. Havaitsin ne jo kaukaa ja pysähdyin n.70m päähän. Taisivat olla julkkiksia sillä kun yritin kaivaa kameran esiin lähti ne karkuun tai sitten hirvet eivät tosiaankaan pidä kotarin pörinästä.

Riku

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Huhti 28, 2006 11:03 pm 

Kettu meinasi jäädä minun alle, kun Långvikissä ajelin. Espoossa nähty pari kertaa viime viikolla 04-06 KTM 640 Adventure (eli oranssi), laukkuraudat ja joku ei-vakio putki (ehkä SXC:n putki). Ekan kerran Esport Centerin vieressä ja toisen kerran espoon keskuksen kehä 3:selle menevällä tiellä. Tunnustakaa!

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Huhti 29, 2006 10:39 am 

niffestone kirjoitti:
A&KTM kirjoitti:

Kevyestä etupyörästä? Keväällä Kotarin etuskurraan tankataan Heliumia ainakin vappuun asti... 8)

Sekin on mahdollista, mutta kun oltiin kumpikin jalkasin liikkeellä 8).

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 2133 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 143  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
POWERED_BY
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com