Pohjolan Kurapyöräilijät

Matkaendurofoorumi kaikille enduron ystäville!
Tänään on Pe Joulu 13, 2019 2:48 pm

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 2139 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5 ... 143  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Kesä 22, 2005 11:50 am 

Pyörä: PELTOKYRPIÄINEN
Lakupilotti kirjoitti:
Pröö ... Miten saa kahvi- ja pullamössön siivottua näytöltä?

Make & Laku

Jos kyseessä on Hondan mittariston, rtippikoneen tai GPS-näytön puhdistustoimenpide, kuuluu sellaista kysellä T&N-osastolta.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Kesä 22, 2005 2:35 pm 

Pyörä: Laku
timo kirjoitti:
Lakupilotti kirjoitti:
Pröö ... Miten saa kahvi- ja pullamössön siivottua näytöltä?

Make & Laku

Jos kyseessä on Hondan mittariston, rtippikoneen tai GPS-näytön puhdistustoimenpide, kuuluu sellaista kysellä T&N-osastolta.

Äh, mun pitäisi varmaan opiskella netikettiä ennenkuin alan kirjoitella mitä sattuu mihin sattuu...

Pitäisikö perustaa oma osasto "näyttöjen siivous pullamössöstä" ja sinne alaryhmät kanelipulla, voipulla, rusinapulla, hillomunkki ja wieneri?

Onneksi kello on pian neljä...

Make & Laku

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Kesä 22, 2005 3:30 pm 

Pyörä: Cube AMS100 LTD
Lakupilotti kirjoitti:
Äh, mun pitäisi varmaan opiskella netikettiä ennenkuin alan kirjoitella mitä sattuu mihin sattuu...
Make & Laku

Mitä vielä, ei kannata :roll:

Koska kuitenkin seuraava päätelmäni puree tähänkin.

"Säännöistä hyötyvät eniten niitä rikkovat!"

-Veijo-

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Kesä 29, 2005 5:32 pm 

Jos kukaan jossai/missään helsingin lähistöllä törmää punaiseen Kawan KLX:ään (joka erehdyttävästi muistuttaa kevari KMX:ää) joka liikkuu täysin holtittoman näköisesti, niin ei muuta kuin kaasuttelee mukaan.. Tähän asti on ollut jos jonkin näköisiä kiireitä, työt/naiset, mutta nyt rupeaa hellittämään. 4vuoden suhde poikki "tilittää".. ja työtkin helpottavat pikkuhiljaa..
Itse olisin valmis lähtemään oikein suurellakin joukolla ajelemaa, ihan vaan vaikka hesan keskustaan.. Jonkun pitäisi vaan päättää, että missä ja milloin tavattaisiin, itse en kykene moisiin päätöksiin, ujo kun olen :wink: Mutta isolla porukalla olis kiva pöristellä pitkin katuja jne.
Jätän asian muhimaan.. joku jatkakoon, jos kiinnostusta löytyy..

Nim: joukossa pärinät tiivistyy 8)

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Heinä 01, 2005 11:46 pm 

Juhannuksen tienoolla Multian Kulhavuoren luonnonpuiston pohjoispuolella tuli oltua ajelemassa kaverin kanssa (650 pegaso) ja tulihan siellä joku tohtorilla vastaan, eipä kerinny jäädä jutskailemaan. Mulla punanen Domi alla.

Kesäkuun alkupuolella Väätäiskylän tiellä (asfaltti) kattelin pohjoisen suuntaan mennessäni jonkun täräyttäneen tieltä ilmasuojaan puimurilla, autoilijoita siinä oli auttamassa joten ei mahtunu tientukkeeksi (itsekin autolla) pysähtymään. Tuskin mitään vakavempaa kuitenkaan ?

Aika hiljaista siis on meilläpäin ;)

Yamaha YZ 490, YZ 80
CZ 175 Sport -71
Helkama Raisu CR

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Heinä 03, 2005 10:30 am 

Pyörä: Wee-Strom
kokeillaan nyt ihan tuurilla, että oliko joku foorumia seuraava, joka tuli eilen kuuden aikoihin iltapäivällä vastaan Laviantiellä, Lavian ja Harjakankaan välissä, Satakunnassa siis.

Pyörä oli keltainen BMW 1150GS (?) ja isot alumiinilaukut oli kiinni, muutenkin näytti vakavan harrastajan menopeliltä. Itse tulin vastaan valko-puna-sini-vihreällä Africa Twinillä.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Heinä 03, 2005 4:55 pm 

Pyörä: KTM990A -13
Kuka hän oli sillä uudella F650 Dakarilla matkassa joka tuli tarkasti ottaen 02.07.05 klo 17:50 kalajoen hiekkasärkillä vastaan :?:

oli meinaa aika harvinaista että 4kpl dakareita on yhtä aikaa paikalla
kun muuten ei näkynyt kuin asfaltilla katupyöriä ja soralla käärmeitä :roll:

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Heinä 06, 2005 8:31 am 

Kukahan se kurvaili eilen iltasella n. klo 20 Oulujoen kirkon kohdilla uudella F650 Dakarilla Sangintietä kääntyen Pappilantielle.

Oli meinaan aikasta harvinainen näky(kaikkien XX hondien seassa...) ja ittelle ku huomenna tulee juuri samanlainen peli niin kyllähän pää kääntyi kotilon ratissa... 8)

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Heinä 07, 2005 5:59 pm 

Pyörä: CRF450X
Mitenkäs nämä Rovaniemen suhaajat? Milloin liikutte ja missä koska olisi mukava saada pärinä seuraa alan harrastajista :D Itse yritän pysyä pystyssä punaisella Honda XL125R joka joskus hiukan rytisee ja paukkuu ja saattaa naukaista hiukan kierroksiakin kun on opetteleminen nuilla Crossikengillä ajamiseen :lol:

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Heinä 09, 2005 4:59 pm 

Pyörä: KTM690R/SM
Lauantaina 9.7 klo 15.12 bongasin Taivalkosken kirkonkylän kohdalla VT20:llä ART team 14 partion ja varttia myöhemmin Taivalkosken nykyisen kaatopaikan likellä taisteluparin teamistä 11 (luulisin). Liekö ollut matkassa tämän foorumin jäseniä.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Heinä 11, 2005 12:35 am 

Pyörä: KTM 1190 Adventure
Alsu kirjoitti:
Juhannuksen tienoolla Multian Kulhavuoren luonnonpuiston pohjoispuolella tuli oltua ajelemassa kaverin kanssa (650 pegaso) ja tulihan siellä joku tohtorilla vastaan, eipä kerinny jäädä jutskailemaan. Mulla punanen Domi alla.

Ilmoittaudutaan nyt, kun minut on nähty. Gepsin lokin mukaan tuolla oltiin 25.6. n. klo 14:40. Pari pyörää tuli vastaan ja tuntomerkit täsmäävät. Mukavia teitä olivat. Olin menossa juhannuksen viettoon pohojanmmaalle ja muutenkin jo myöhässä, joten enpä ehtinyt (s)toppailemaan. Ei tosin niin kiire, että olisi viitsinyt ajaa pikitietä :D. Seuraavalla kerralla lupaan pysähtyä.

Jyväskylän DR650-kanta on siis taas kasvanut yhdellä..

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Heinä 12, 2005 1:47 pm 

3 Afrikkalaasta twinimiästä Kauhajoella männäviikon lauantaina, eli 9.8. Tais olla näitä pullamössöpoikia? Nummijärven suunnalle matkalla?

Ehe ehe eekkeke.

Terveisiä vaan kotiseudulle pohojam'maan!

8)

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Heinä 15, 2005 12:26 pm 

Pyörä: Töminätör
Eilen Torstaina 14.07. vähän ennen kuutta 'Allrightin' kadulla Pasilassa kakspäällä musta gs bemu havaittu. Liekö ollut TomiKoo, mikäli olen ihan hakoteillä ni ei sit mitään. Mutta etkö TomiKoo tuossa hetki sitten kysellyt sen MP-Asun panssaripaidan perään, joten ehkä kävit kokeilemassa...?

Meinasi tassu nousta silloin, mut sit muistinkin istuvani bussipysäkillä enkä Domin päällä, joten pidin käden alhaalla... :)

siinä kävi aika suhina kaks pyöräsillä, mut lähinnä k**kkyjä ja c*stomeja...

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Heinä 16, 2005 12:35 am 

Pyörä: R1200GS
Olin tämän viikon (ma-pe) Hesassa, mopolla tietty, enkä nähny ku yhen enskan. Afrikkalainen kurvaili Rastilan suunnalla. Paljo muita, toinen toistaan komeempia katuohjuksia oli kyllä paljo. 8)
Huonoa tuuriako, vai onko niitä enskoja siellä niin vähä?? :shock:

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Elo 02, 2005 10:56 am 

Pyörä: KTM 625SXC
Pasi kirjoitti:
Lauantaina 9.7 klo 15.12 bongasin Taivalkosken kirkonkylän kohdalla VT20:llä ART team 14 partion ja varttia myöhemmin Taivalkosken nykyisen kaatopaikan likellä taisteluparin teamistä 11 (luulisin). Liekö ollut matkassa tämän foorumin jäseniä.

Team 11 kyllä kurvas Taivalkosken Shellille kaffille. Isänkin sain sinne houkuteltua juttusille. (Kaatopaikan sijaintia en kyll tiedä)
Kurafoorumilaisia olivat A&KTM-mustalla kotarilla, Ylimatti-pääosin valkoisella DR650, Kymppivalve-valkosinisellä STenerellä, minä oranssilla mopolla. Lisäksi tiimiin kuului Paavo ja Teukka-AT:llä, joiden en tiedä olevan foorumilaisia.

Jaa, sielläkös oli ihan taistelu menossa :shock: ketkähän :D

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 2139 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5 ... 143  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
POWERED_BY
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com