Pohjolan Kurapyöräilijät

Matkaendurofoorumi kaikille enduron ystäville!
Tänään on Su Loka 22, 2017 1:55 am

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1701 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 110, 111, 112, 113, 114
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: To Loka 12, 2017 8:27 pm 
Avatar

Liittynyt: Su Huhti 19, 2015 11:28 am
Viestit: 136
Paikkakunta: Lahti
Pyörä: DR650RSE
Totti kirjoitti:
Vaikein homma on saada tyttö uskomaan että vakioputki on parempi.


Onko se? Meillä Derbin piikki, jota ei saanut toimimaan vakiovaimentimella ollenkaan. Nyt on joku kiinalainen tarvikepönttö kiinni, ja sillä toimii. Killerin kanssa äänet ei ole edes kovat.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Loka 12, 2017 8:34 pm 
Avatar

Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
Viestit: 6373
Paikkakunta: Kehä III länsirajalla
Pyörä: XT660R
Derbi on ihan eri moottorilla eikä sitä voi verrata WR:ään koneen setuppien ja toimivuuden osalta.

_________________
Kylätason kurapyöräilijä.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Loka 12, 2017 8:40 pm 
Avatar

Liittynyt: Su Huhti 19, 2015 11:28 am
Viestit: 136
Paikkakunta: Lahti
Pyörä: DR650RSE
Niin on, mutta osaa kai muidenkin merkkien vaimentimet mennä tukkoon? Kyllähän Derbistäkin luulisi irtoavan enemmän kuin neljä heppaa täysin vakiona, mutta ei vaan löytynyt ennen kuin vaihdoin vaimentimen.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Loka 12, 2017 9:01 pm 
Avatar

Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
Viestit: 6373
Paikkakunta: Kehä III länsirajalla
Pyörä: XT660R
No, Derbi on edelleen ihan eri asia kun ruiskukoneella oleva WR eikä WR ole siinä poikkeus että vaatii putkiston jälkeen ruiskun säädön, kuten isommatkin koneet. Taisin jo mainita että WR käy jo vakiona laihalla, eikä tilanne parane jos siihen laitetaan hengittävämpi putkisto eli vaatii silloin ruiskun uudelleen säätämisen.

_________________
Kylätason kurapyöräilijä.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Loka 18, 2017 6:30 pm 
Avatar

Liittynyt: Pe Joulu 07, 2012 4:02 pm
Viestit: 650
Paikkakunta: Oulu
Pyörä: KTM 990 Adv
Seuraava kysymys koskee madaltamista. Jos ostan samaiseen WR:ään taakse madalluspalikan joka laskee perää kaksi senttiä niin kuinka paljon täytyy keulaputkia laskea että keula laskee samat kaksi senttiä? Onko tähän joku kaava vai pitääkö kaivaa mittanauha? Penkkiä en mielelläni lähtisi höyläyttämään.

_________________
"Eternally, unavoidably, eventually, all paths will lead to the cemetery." Sentenced

"Breathing doesn't keep the flame alive in us." Insomnium

”Älykäs pääsee pinteestä, johon viisas edes koskaan joudu ei.” Timo Rautiainen & Neljäs Sektori


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Loka 18, 2017 6:56 pm 
Avatar

Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
Viestit: 6373
Paikkakunta: Kehä III länsirajalla
Pyörä: XT660R
Katso ensin onko linkuston kolmio oikein päin, porukat hyvin usein kääntää kolmion toisinpäin saadakseen perää korkeammalle kun se on niin siiiistiiii... Kannattaa katsoa korjaamomanuaalista miten päin se kuuluu olla paikallaan. Mä olen ristinyt peräkorotetut piikit västäräkeiksi, samalla tavalla pyrstöt pystyssä :D

WR:ää on saanut tilauksen yhteydessä kahdella penkin korkeudella ja matala on ollut optiona.

_________________
Kylätason kurapyöräilijä.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1701 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 110, 111, 112, 113, 114

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
POWERED_BY
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com