Pohjolan Kurapyöräilijät

Matkaendurofoorumi kaikille enduron ystäville!
Tänään on Ma Joulu 11, 2017 12:30 pm

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 199 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 10, 11, 12, 13, 14
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Uusi Garmin zumo 590LM
ViestiLähetetty: To Heinä 06, 2017 9:29 am 

Pyörä: Ktm 690 EnduroR
Täytyy kokeilla, hyllystä löytyy ompelukoneöljyä aseöljyä hhs2000 ja 5000. Taidan rasvata aseöljyllä, liika pitää saada vaan pois kun nuo rasvat ja öljyt ei johda hyvin sähköä...
Suojaa itsekkin olen käyttänyt ulkona parkissa ollessa.
Samaan kulumisilmiöön oon törmännyt TomTomin navissa, joka tuli yhen Gessun mukana. Siitä juottelin kosketuspinnat ja toimi sen jälkeen minkä pyörä oli mulla.

Profiili  

ViestiLähetetty: To Heinä 06, 2017 5:05 pm 

Koeajolle lähdin pessimistinä jo valmiiks Kärkkäistä kohden ja tulihan loppumatkasta pari ilmoitusta, sitten ohjelmisto kaatui...
Parkissakin tuli ilmoitus vaikka ainoa tärinä oli tuulenvire! :D
Kotimatkalla taas pari ilmoitusta ja sit kunnon kippaus ohjelmistolta. Nyt hävitti osan asetuksista ja ruudun asentokin muuttui pystystä alkuperäiseen vaakaan.
Alkaa jo muistuttaa viime vuoden ohjelmiston kiukutteluja, ne loppui päivityksellä... No nyt odotellaan seuraavaa päivitystä ja ajankuluksi opetellaan käyttää Gpsmap64s kapulaa. Jos tuo toimis varmemmin, tän Zumon kanssa on ollut painia aikalailla...

Profiili  

ViestiLähetetty: Ke Heinä 12, 2017 10:38 pm 

Oireilu paheni vaan, teki jo itekseen master reboottia ja kadotteli asetuksia. Välil osa toiminnoista puuttui ja sammuili käsikäytölläkin. Kerran piti ottaa akku irti kun ei suostunut lähtee käyntiin ohjelmiston jumiutumisen jälkeen. :?
Onneks on viel takuuta jäljellä pari kuukautta!
No nyt zumo on postissa matkalla ehjäämölle, saas nähä saavatko tolkkua tuohon...

Profiili  

ViestiLähetetty: La Heinä 29, 2017 7:17 pm 

No nyt alkaa vähän helpottaa. Garminilta tuli viikossa kunnostettu laite tilalle, ilman sen kummempia selittelyjä. Viel kovassa tärinässä herjaa tuosta mototelineestä ja bensanmittauksesta. Eli telakassakin jotain sanomista. Putsailu/rasvailu ei auta... No se ei ole yllätys, onhan tuo saanut kyytiä jo kosolti. Mutta suurin ylläri oli piiloviat itse zumossa! Uudesta asti ollut ongelmia Basecamping:n kaatuilu ku laitto navin kii tietsikkaan. Pidin tota ohjelman vikana, kunnes sain uuden navi eikä ohjelmakaan ole enään kaatuillut! Alkaa tuntuu Volkkarilta tää laite, pientä laittoo ja välillä isompaa... ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 199 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 10, 11, 12, 13, 14

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
POWERED_BY
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com