Pohjolan Kurapyöräilijät

Matkaendurofoorumi kaikille enduron ystäville!
Tänään on La Joulu 15, 2018 1:00 am

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 30 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: To Elo 04, 2016 1:10 am 

Pyörä: Paree ettei näy, ettei leimata
Feelmaxeilla olen jo useamman reissun tehnyt. Ostin 3-4 vuotta sitten. Yksi Manner-Euroopan reissu ja sitten useampia lähimaisemiin suuntautuneita, kuten esim. kesäisin kaikki työreissut pääkallopaikalle. Hyvin on pohjat kestäneet, ovat vilakat kuumille keleille ja jos nyt sattuvat kastumaan niin kuivuvat nopsaan. Kylmille keleille sitten olen pitänyt ajokenkiä vaan jalassa, on sitten kyseessä ollut rymyreissu (crossisaappaat) tai joku "sivistyneempi" reissu.

Profiili  

ViestiLähetetty: Pe Elo 05, 2016 8:12 pm 

Pyörä: KTM 250 exc
Reinot on mukavimmat jalkaan ajojen jälkeen :)

Kawasaki Zx-6r 1999 (ex)

Profiili  

ViestiLähetetty: La Elo 06, 2016 10:05 pm 

Pyörä: GS 12 Lc & Cbf 600 s abs , cbr 125r
[quote="jaa"]Feelmaxeilla olen jo useamman reissun tehnyt. Ostin 3-4 vuotta sitten. Yksi Manner-Euroopan reissu ja sitten useampia lähimaisemiin suuntautuneita, kuten esim. kesäisin kaikki työreissut pääkallopaikalle. Hyvin on pohjat kestäneet, ovat vilakat kuumille keleille ja jos nyt sattuvat kastumaan niin kuivuvat nopsaan. Kylmille keleille sitten olen pitänyt ajokenkiä vaan jalassa, on sitten kyseessä ollut rymyreissu (crossisaappaat) tai joku "sivistyneempi" reissu.[/quote]

Feelmaxit tuli hankittua. monia paljasjalka lenkkareita ja avantokenkiä tuli syynättyä ja hypisteltyä mut kyllä nää Feelmaxit oli ei ehkä huokeimmat mutta ominaisuuksiltaan vakuuttavimmat. Feelmaxpari näyttäis vievän likistettynä noin yhden normilenkkarin tilan. Ainakaan vielä ei ostokrapulaa havaittavissa. Saa nähdä kuinka asia on ens viikonlopun jälkeen , kun pääsevät neitsytmatkalle.

Profiili  

ViestiLähetetty: Ti Elo 16, 2016 5:31 pm 

Pyörä: KTM
Täältä ääni Feelmaxeille, monta kesää on menty. Ainoa mikä on pieni miinus noissa mun malleissa, on se että kastuvat melko herkästi kun seisoskelee mättäillä... mutta eipä se kesäkeleillä paljon haittaa.

Profiili  

ViestiLähetetty: Pe Elo 26, 2016 8:54 pm 

Pyörä: GS 12 Lc & Cbf 600 s abs , cbr 125r
Tuli poikettua viime maanantaina turun Kauppakeskus Skanssin Partioaitassa. Siellä oli näitä leirikenkiä 50 % alennuksessa. Hieman otti pattiin , kriisipullon avaaminen oli hyvin lähellä pari rumaa sanaakin pääsi.

Profiili  

ViestiLähetetty: Ke Loka 12, 2016 2:29 pm 

Pyörä: GSXR 750
Kenkien osalta suosittelen tarkistamaan ainakin kenkäkaupat.fi. Välillä löytänyt ihan näppäriä tarjouksia.

Profiili  

ViestiLähetetty: Ke Loka 12, 2016 3:30 pm 

Pyörä: 950 WC Adventure, 250 EXC-F
Ääni näille: http://www.kenkaevita.fi/thumb-41195/IM ... ?width=450
Menee pieneen tilaan ja todella hyvät kävellä pidempiäkin matkoja. Ei ihan mettäreissulle, mutta euroopan turneella tosi hyvät kun sukan kanssa menee ihan baarikengästä ja ilman sukkaa sandaaleista.

Profiili  

ViestiLähetetty: Ke Loka 12, 2016 4:46 pm 

Pyörä: BMW R1100GS
PantseK kirjoitti:
Ääni näille: http://www.kenkaevita.fi/thumb-41195/IM ... ?width=450
Menee pieneen tilaan ja todella hyvät kävellä pidempiäkin matkoja. Ei ihan mettäreissulle, mutta euroopan turneella tosi hyvät kun sukan kanssa menee ihan baarikengästä ja ilman sukkaa sandaaleista.

Missä noita voisi kokeilla ja ostaa?
Verkkokaupasta on hankala ostaa kenkiä, kun koot ovat mitä sattuu.
Siis tuollaisia, linkki

Pekka
:shock: :shock: :shock:

Profiili  

ViestiLähetetty: Ke Loka 12, 2016 5:49 pm 

Pyörä: 950 WC Adventure, 250 EXC-F
Koo kengästä olen kaksi paria noita ostanut. Toki Riekeriä myy muutkin kenkäkaupat. Tähän aikaan vuodesta voi tosin olla vaikea löytää tuon mallisia kenkiä. Koot ovat suoraan sen mitä jalkakin. Lesti suht leveä suomalaiselle lättäjalalle

Profiili  

ViestiLähetetty: Ke Loka 12, 2016 8:29 pm 

Pyörä: KTM 1190 Adv R, HVA FE 450, BMW K100
Yhdellä tutulla oli crocsit taikka jäljitelmät remmillä pyörässä kiinni. Siinä oli minusta oivallus, halvat kengät jotka voivat huoletta kastua ja joilla kumminkin on ihan kohtuullista kävellä.

Profiili  

ViestiLähetetty: Ma Marras 21, 2016 3:53 pm 

Pyörä: AT
Tase kirjoitti:
Yhdellä tutulla oli crocsit taikka jäljitelmät remmillä pyörässä kiinni. Siinä oli minusta oivallus, halvat kengät jotka voivat huoletta kastua ja joilla kumminkin on ihan kohtuullista kävellä.

Joo kokeiltu on on ja helvetin huono idea. Mistäkö tiedän. No siitä kun se crosi sieltä jossain välissä jonnekin arolle tippuu niin yhdellä kengällä on aika epämukavaa talsia. Nykyään laitan kaikki tavarat joita kuvittelen jossakin vaiheessa tarvitsena säkkien/laukkujen sisäpuolelle.

Profiili  

ViestiLähetetty: Ma Joulu 05, 2016 8:41 pm 

Pyörä: Ducati MTS 1200Tour ja Streetfighter S
Feelmaxeja olen kokeillut mutta ei käy mun jaloille. Kuin muovipussit olis vetäny jalkaan. Löysin sitten hieman lenkkarin oloiset kengät joissa päällipuoli on ohutta materiaalia (pohjakin ohuempi kuin lenkkareissa). Vievät vähän tilaa irtohihnalla niputettuna ja noilla käy vaikka lenkillä. Merkkiä en tähän hätään muista. Tarkistaisin ainakin intersportin ja partioaitan valikoimat.

Profiili  

ViestiLähetetty: Ke Joulu 07, 2016 4:55 pm 

Pyörä: R1150GS
Pekkavee: noissa Riekereissä koot pitävät hyvin paikkansa; mulla on suomalaisen leveä kanttura ja käytössä on kahdet kesäiset nahka-Riekerit, kokoa 43 joka vastaa kotimaisia 43:sia.

Profiili  

ViestiLähetetty: Ke Joulu 07, 2016 5:30 pm 

Pyörä: BMW R1100GS
mstmpkulj kirjoitti:
Pekkavee: noissa Riekereissä koot pitävät hyvin paikkansa; mulla on suomalaisen leveä kanttura ja käytössä on kahdet kesäiset nahka-Riekerit, kokoa 43 joka vastaa kotimaisia 43:sia.

Kiitos tiedosta.

Profiili  

ViestiLähetetty: La Syys 15, 2018 11:23 pm 

Pyörä: SE
Feelmaxit on parantuneet mutta en olisi pahastunut vaikka olisivat parantuneet enemmän. 400km aika tarkkaan juostu Feelmax Osmilla ja eilen meni puhki. Ei kulunut vaan repesi kuvion pohjasta.

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 30 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
POWERED_BY