Pohjolan Kurapyöräilijät

Matkaendurofoorumi kaikille enduron ystäville!
Tänään on To Touko 23, 2019 6:47 am

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 38 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Su Syys 27, 2015 7:45 pm 

Pyörä: 350EXCF & sähköhauskuutin
Josasu kirjoitti:
Itse päädyin tänään ostamaan Alpinestarssin tech 7 monot. Motonetissa oli -15%. Noi oli ainoot jotka tuntu hyviltä jalkaan!

Olimmeko samaan aikaan tänään Jyväskylän Motonetissä? Juteltiin mx-kengistä ja mä nappasin ennen sua samaiset popot kainaloon.

Profiili  

ViestiLähetetty: Su Syys 27, 2015 8:15 pm 

Pyörä: KTM 250 exc
villho kirjoitti:
Josasu kirjoitti:
Itse päädyin tänään ostamaan Alpinestarssin tech 7 monot. Motonetissa oli -15%. Noi oli ainoot jotka tuntu hyviltä jalkaan!

Olimmeko samaan aikaan tänään Jyväskylän Motonetissä? Juteltiin mx-kengistä ja mä nappasin ennen sua samaiset popot kainaloon.

Olit! Päädyin niihin tosiaan, koska ne oli ainoat oikeasti hyvät jalassa! Loistavasti ne toimikin kun kävin ankeriasjärven montulla tänään leikkimässä. Ei ollu vaihe- tai jarruvipu hukassa tai tunnoton! Ja noihan on suorastaan hyvät kävelläkkin :D Otin valkoiset.

Kawasaki Zx-6r 1999 (ex)

Profiili  

ViestiLähetetty: To Joulu 03, 2015 4:50 pm 

Pyörä: DL1000 V-strom, KLX250
Minä päädyin tänään TCX.n Track EVO:ihin. Eka kesä tuli ajeltua soratie ja polku surautuksia "katu"kengillä ja samalla tutkailtua jos löytyisi crossikengät käytettynä sopuhintaan, sopivia ei tullut vastaan.
Eilen tuli sattumalta bongattua Motonetin tarjous yllämainituista popoista (131,40€ - 10€ kanta-asiakas tarjous) Lähi Motonetista sattui vielä löytymään hyllystä itselle sopiva pari.
Ajossa ei vielä kokeiltu, mutta sattuu omaan jalkaan hyvin ja eivät ole niin jäykät kun kunnon crossisaappaat. Itsellä kun ajo on pääasiassa hiekkateitä ja polkuja uskoisin että näillä pärjää.

Profiili  

ViestiLähetetty: Su Joulu 13, 2015 11:44 pm 

Pyörä: TT600R
Noita Alpinestars Tech 7 -ronttosia Motonetissa sovittelin itsekin ja ei pahat olleet. Missähän Itä-Suomessa olisi myynnissä saman merkin Toucania tai Sidin Adventurea?

Profiili  

ViestiLähetetty: Ma Joulu 14, 2015 7:39 pm 

Pyörä: 701
Jyffe kirjoitti:
Missähän Itä-Suomessa olisi myynnissä Sidin Adventurea?

Jokikoneessa.

Profiili  

ViestiLähetetty: Ma Joulu 14, 2015 7:58 pm 

Pyörä: 701 E -17, R1200 CL -03
Jyffe kirjoitti:
Noita Alpinestars Tech 7 -ronttosia Motonetissa sovittelin itsekin ja ei pahat olleet. Missähän Itä-Suomessa olisi myynnissä saman merkin Toucania tai Sidin Adventurea?

Moto-Kuopio Kuopiossa.

Profiili  

ViestiLähetetty: La Joulu 26, 2015 1:12 am 

Pyörä: TT600R
Menin ostamaan Prahan reissulta Sidit. Mukavat ronttoset.

Profiili  

ViestiLähetetty: La Joulu 26, 2015 7:38 am 

Pyörä: kawasaakeli kle ja Suzuki DR 125
Mulla on motonetistä ostetut katu kengät, niillä lähinnä just ajot kun tietää ettei eksy mihkään muualle kuin hiekalle ja sitten saman talon crossi saappaat, jäykät nuo vielä ainakin on kun uutta vastaavat vaikka käytettynä ostin

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 38 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
POWERED_BY
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com