Pohjolan Kurapyöräilijät

Matkaendurofoorumi kaikille enduron ystäville!
Tänään on Ke Heinä 18, 2018 5:07 pm

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 12 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Pe Marras 17, 2017 5:06 pm 

Palloa kiertämässä, 5kk / 35tkm takana. RAM mounttia kuvitellut kestäväksi, mutta totuus on jotain muuta. Eilen paukahti jo kolmas x-grip ( lue x-drop ), ja taas tuurilla pysyi kännykkä piuhan päässä eikä tippunut tielle. Tässä viimeisessä telineessä en ole puhelinta pitänyt paikoilaan hiekkatiellä, silti taas pallon juuresta poikki koko paska. Ilmeisesti tuuli liikaa? :) Puhelin samsung s8, onko tuohon muita vaihtoehtoja?
Sama laatu myös ram mountin spot trackerin telineessä, kiinnitys salpa katkesi viime viikolla ja nyt on spotti komeasti teipillä kiinni..

Profiili  

ViestiLähetetty: Pe Marras 17, 2017 7:28 pm 

Pyörä: Ktm 690 EnduroR
Ei tuo äksä hirveesti luottamusta herättänyt, maantiellä uskals pitää iPhone 6:sta LifeProofin kotelossa ja pientä Samusungia. Söi Lifen reunat paskaksi, Samsungin takakansi hierty sileäksi (xcover) keskeltä ja kumit haluu karata. Tuohon juuresta katkeamiseen kai ainut lääke on kasvattaa pallokokoa, ne pitäis kestää tabletit venekäytössäkin, hetken... :lol:

Ite nykyään kyl täl Kotaril pidän rojut joko tankkilaukun karttataskussa tai takin povarissa mut saas nähä miten Garminin kapulan ram-teline kestää...

Profiili  

ViestiLähetetty: Pe Marras 17, 2017 8:23 pm 

Pyörä: Yamaha RD
Just tuli parit pallot takuuseen, kun kumi hapertuu. 4 ostetusta 4 on nyt vaihdettu uusiin.

Profiili  

ViestiLähetetty: Ma Marras 20, 2017 1:09 am 

Pyörä: 610 "crate" exc
Tärinäkö sen rikkoo, siis pallon juuresta irti? Mulla on ollut x-grippi jonkun kymmenen tuhatta ja kaikki mahdolliset spoorit ja patikot kierrellen eikä ole ongelmia ollut, paras teline mitä olen löytänyt, mutta pitääpä tarkastaa se jos tuppaa hajoamaan? Pieniä puhelimia siinä olen pitänyt, samsungin s-sarjaa. On se sakaroineen ollut joskus aivan solmussa mällin jälkeen, mutta sen kun oikonut takaisin.

Kai se pitäisi veistellä puhelimen kokoinen muovikimpale ontoksi langattomalla latauksella jne. jotta saisi pysyvämmän ratkaisun.

Profiili  

ViestiLähetetty: Ti Marras 21, 2017 11:45 pm 

Pyörä: 701 E -17, 1190 R -15, R1200 CL -03
Minulla on pelkkää hyvää sanottavaa RAM-vermeistä. Paitsi puhelin niin myös navigaattori useammassa pyörässä ollut kiinni eikä tähän mennessä minkäänlaista ongelmaa ole ollut muutaman kymmenen tuhannen kilsan aikana hyvillä ja huonoilla teillä ja välillä tiettömillä reiteilläkin.

Profiili  

ViestiLähetetty: Ti Marras 28, 2017 2:26 pm 

Pyörä: 250 Rally
Tollasta http://www.hondogarage.com/index.php/pr ... hone-mount olen harkinnut, mutta nyt käytössä kiinalainen räpellys. (https://honda250rally.com/2017/07/05/ye ... ne-holder/) joka tosin on toiminut toistaiseksi.

Profiili  

ViestiLähetetty: Pe Joulu 01, 2017 4:33 pm 

Pyörä: Pegaso ja Stelvio ym.
Ram mountin kuulia, varsia ja muuta ollut nyt käytössä 10 vuotta eikä mitään ole hajonnut. Laatuko heikentynyt, Kiina-ilmiö?

Profiili  

ViestiLähetetty: Ti Touko 29, 2018 7:30 pm 

Quad lockin löysin Perthistä yamaha centeristä. Puhelimen ympärille tilee suojakotelo, jonka pohjassa liitinosa telineeseen. Kun oppii käyttämään , niin lukittuu 2sek. Sama irroituksessa. Kestää minkä vaan rynkytyksen! Sen verran paukutti Namibiassa, että etupleksin telinekin hajosi, tuolle ei käynyt mitenkään..

Profiili  

ViestiLähetetty: Su Kesä 10, 2018 7:17 pm 

Pyörä: 500 EXC F
Moro.

Oon tässä kattellut puhelintelineitä kun garmini antautui.. X-gripistä tuntuu olevan paljon huonoa sanottavaa niin täälä kuin muualla mualimassa.

Onko kellään kokemusta Hondo garagen vastaavasta palikasta?

http://www.hondogarage.com/index.php/pr ... hone-mount

Muoks.. ja JMN olikin jo maininnut tuotteen, mutta ei vissiin semmosta hankkinut?

Profiili  

ViestiLähetetty: Ke Heinä 11, 2018 10:07 am 

Pyörä: 500 EXC F
Pistin tilaten Hondo garagen perfect squeezen. Vaikuttaa hyvältä palikalta ja puhelin on tiukasti kiinni.
Käyttökokemusta ei vielä ole mutta raportoin jos ei oo hyvä..

Liitteet:
X1.jpg
X1.jpg [ 392.85 KiB | Katsottu 475 kertaa ]

Liitteet:
X2.jpg
X2.jpg [ 338.53 KiB | Katsottu 475 kertaa ]

Profiili  

ViestiLähetetty: To Heinä 12, 2018 6:24 am 

Pyörä: kawasaakeli kle
Mulla on ollut Bilteman navikotelo joka makso aikoinaan 11 euroo, nyt alkaa olla vaan muovi kulunut ja aurinkoisella kelillä vaikee nähä , Motonetissä vastaava uus 24 euroo :shock:

Profiili  

ViestiLähetetty: To Heinä 12, 2018 9:13 am 

Pyörä: Kawasaki kle 500
Viime kesänä ostin tuon Ramin X-gripin ja vielä täysin tyytyväinen. Älypuhelin pysynyt hyvin eikä valu tai tippunut mihinkään. Eipä voi moittia.

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 12 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
POWERED_BY