Pohjolan Kurapyöräilijät

Matkaendurofoorumi kaikille enduron ystäville!
Tänään on Ke Loka 16, 2019 12:49 pm

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 31 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Ma Loka 02, 2006 10:30 pm 

Pyörä: Cube AMS100 LTD
Varaammeko tämän kämpän http://www.villipohjola.fi/item.asp?Section=10&Item=116 kevätretkeä varten? Voisimme ajella seudun lukuisia sorateitä pitkin ja pitää taukoja teiden lähistöltä löytyvillä nuotiopaikoilla (en ole niitä vielä tarkemmin selvittänyt).

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Loka 03, 2006 8:44 am 

Pyörä: BMW F650 GSD 2004
Mukana. Vaikka en vielä tiedä missä päin silloin asun ja mitä teen. Suomessa kuitenkin. Ehkä...

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Loka 03, 2006 9:02 am 

Pyörä: 125 GS, DR-Z 400 S, 950SM
" Alueen rauhallisten metsäautoteiden ansiosta retkeilyalueella on mukavaa liikkua...polkupyörällä"

:lol:

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Loka 03, 2006 9:10 am 

Kuullostaa mukavalta! Olen alustavasti messissä, vaikka onhan tuohon jonninverran vielä aikaa.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Loka 03, 2006 9:12 am 

MTRO kirjoitti:
" Alueen rauhallisten metsäautoteiden ansiosta retkeilyalueella on mukavaa liikkua...polkupyörällä"

:lol:

Niin tämä se minua mietyttäkin, tuleeko liian paljon "murhaavia katseita", jos menemme tuonne päristelemään. Saattaa olla parempi mennä ihan pienellä porukalla.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Loka 03, 2006 9:22 am 

Pyörä: none
Kyllä kiinnostaisi,

Tämän vuoden TA-kokoontuminen oli juuri EVO:lla ja hienoa uraa löytyi.

Riku

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Loka 03, 2006 11:09 am 

Pyörä: Surly Instigator, DMR Bolt Long
Jos mukaan voi tulla ajelemaan yhden päivän retkelle, niin mä olen melko varmasti mukana.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Loka 03, 2006 11:18 am 

Jos perjantaina 6.10. ei sada, niin menen tutustumaan alueeseen. Lähteekö joku seuraksi? Startti aamula klo 9.00 Kaukajärven Nesteeltä, paluu juuri ennen pimeää noin klo 19.30.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Loka 03, 2006 7:58 pm 

Pyörä: SE
Veijo kirjoitti:
Jos perjantaina 6.10. ei sada, niin menen tutustumaan alueeseen. Lähteekö joku seuraksi? Startti aamula klo 9.00 Kaukajärven Nesteeltä, paluu juuri ennen pimeää noin klo 19.30.

Örhm, viikolla en taida viitsiä lähteä koko päiväksi, viikonloppuna olisin kyllä voinut lähteä (ja ehkä lähdenkin jos ei ole ihan kauhea ilma).

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Loka 03, 2006 8:53 pm 

Hannu kirjoitti:
Veijo kirjoitti:

Örhm, viikolla en taida viitsiä lähteä koko päiväksi, viikonloppuna olisin kyllä voinut lähteä (ja ehkä lähdenkin jos ei ole ihan kauhea ilma).

Opiskelijana minulla on siihen mahdollisuus, perjantaina ei ole yhtään luentoa :twisted: Sää on niin epävakainen, että perjantaille näyttää poutaa. Kyllä minulle viikonloppukin käy, jos vain silloin ei sada. Katsotaan tilannetta loppuviikosta. Jos lauantaiksi tai sunnuntaiksi on tulossa poutaa, niin voimme mennä silloinkin. Tarkkaillaan tilannetta.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Loka 03, 2006 10:25 pm 

Pyörä: SE, EXC400, EXC250TPi 6D
Vuosi vuodelta olet aikaisemmassa näiden ajotapahtumien kanssa :wink: Nostan hattua innollesi! Kestäköön perheesi kärsivällisyys harrastuksesi.

Ajankohta on vähän myöhäinen perinteiselle kevätajelulle, mutta jos muuta ei keksitä niin liitytään joukkoon! Ko. kämppäähän voisi pitää parinkin eri ajeluporukan kokoontumisajokohteena, jossa illan källykässä keskusteltaisiin KTM-teologisista aiheista makkaranpaiston ja saunaoluen juonnin ohessa. Voin itse saarnata aiheesta Itävaltalaisen insinööritaidon ylivertaisuus Nipponin saavutuksiin verrattuna. Vai olisiko kiinnostavampi aihe crossisaappaiden käytön ja jalkasilsan esinneisyyden yhteys vuosina 1982-2006?

T. Sepi

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Loka 03, 2006 10:36 pm 

Seppo Honkanen kirjoitti:
Vuosi vuodelta olet aikaisemmassa näiden ajotapahtumien kanssa :wink: Nostan hattua innollesi! Kestäköön perheesi kärsivällisyys harrastuksesi.

Ajankohta on vähän myöhäinen perinteiselle kevätajelulle, mutta jos muuta ei keksitä niin liitytään joukkoon! Ko. kämppäähän voisi pitää parinkin eri ajeluporukan kokoontumisajokohteena, jossa illan källykässä keskusteltaisiin KTM-teologisista aiheista makkaranpaiston ja saunaoluen juonnin ohessa. Voin itse saarnata aiheesta Itävaltalaisen insinööritaidon ylivertaisuus Nipponin saavutuksiin verrattuna. Vai olisiko kiinnostavampi aihe crossisaappaiden käytön ja jalkasilsan esinneisyyden yhteys vuosina 1982-2006?

T. Sepi

Olisiko sitten huhtikuun alku 4.-6.4. parempi? Seuraava viikonloppu onkin sitten äitienpäivä, jolloin ei passaa olla ajelemassa tai tulee naapurissa sanomista, ja ehkä meilläkin :D Mulla on taipumusta järjestää kevätajelu, jolle en kuitenkaan itse osallistu. Nyt kuitenkin aion olla mukana. Tehdään useampi ryhmä, joilla ajatetaan eri reitit, kunhan ei vaan ajeta toisiamme vastaan. Japanilaista sorapyörää minulla ei ole aikaisemmin ollut, joten joskushan sekin harmi täytyy kokeilla, jotta voi sitten myöhemmin palata esim. 690:n muodossa takaisin :twisted: Huomaatteko mikä pyörä on avatarissani?

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Loka 03, 2006 11:00 pm 

Pyörä: SE, EXC400, EXC250TPi 6D
Huhtikuun alku on vähän riskaabeli, koska hiekkatiet ovat monin paikoin jäässä. Toukokuun loppu saa luvan kelvata. Tosin silloisia muita menoja on vähän vaikea ennustaa, mutta ainakin on ajoissa kalenterissa :)

Mitä 690:seen tulee, niin Messiaasta syytä puhua vielä kuiskaten ja kerettiläisten korvia varoen! Epäilen, että useampikin ison Adventuren kuski saattaa ryhtyä vielä "yksimuki" käännynnäiseksi, jos kaikki ennusteet 690:sestä pitävät paikkaansa.

T. Sepi

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Loka 04, 2006 8:03 am 

Pyörä: KTM
Kerrohan lisää tuosta 690 koneesta? Onko mitään speksejä esim. 690SMC:stä tai muusta uudella 690 koneella varustetusta KTM:stä? Pitäisiköhän tästä avata oma threadi?

Veijo:

Muuten olisin lähtenyt mukaan, mutta työnantajan kärsivällisyys ei kestä tuota <16.00 ja perheen kärsivällisyys ei kestä >16.00 ajeluita. Ensi viikolla voisi laskurit olla taas nollilla ja pääsisin osallistumaan.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Loka 04, 2006 9:03 am 

Seppo Honkanen kirjoitti:
keskusteltaisiin KTM-teologisista aiheista makkaranpaiston ja saunaoluen juonnin ohessa. Voin itse saarnata aiheesta Itävaltalaisen insinööritaidon ylivertaisuus Nipponin saavutuksiin verrattuna.

Taitaa tulla niin tylsät ja kuivat kinkerit, että pitää harkita osallistumista uudelleen... :wink:
Sepi kirjoitti:
Vai olisiko kiinnostavampi aihe crossisaappaiden käytön ja jalkasilsan esinneisyyden yhteys vuosina 1982-2006?

Toinen aihe kuullosti jo elävämmältä! :)

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 31 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
POWERED_BY
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com