Pohjolan Kurapyöräilijät

Matkaendurofoorumi kaikille enduron ystäville!
Tänään on Pe Kesä 05, 2020 6:07 am

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 127 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: KKKK2015 (24.-26.7)
ViestiLähetetty: Ti Heinä 28, 2015 1:18 pm 

Pyörä: pyörätön
Tässäpä hiukan rauhallisempi vauhtista pätkää, ei ihan samanlaisia ojan ylityksiä kuin yllä olevalla videolla :oops:

KKKK-15

Profiili  

ViestiLähetetty: Ti Heinä 28, 2015 7:51 pm 

Pyörä: KTM 690R evo2
Eilen illalla kotiuduttu Saloon 2148 km mittaisen reissun jäljiltä. Muutama epäili Bilteman renkaan kestävyyttä. Kyllä se ja jäi jopa mittaustavasta riippuen pari milliä pintaakin vielä.

Kiitos reiteist ja terveiset tutuil.

Profiili  

ViestiLähetetty: Ti Heinä 28, 2015 9:34 pm 

Pyörä: KTM 1190 Adv R, HVA FE 450, BMW K100
tokor kirjoitti:
Tässäpä hiukan rauhallisempi vauhtista pätkää, ei ihan samanlaisia ojan ylityksiä kuin yllä olevalla videolla :oops:

KKKK-15

Voi pojat teidän touhuja :roll:

Vaan nyt minä ymmärrän kaatumarautojen merkityksen. Tuollainen pieni vetoliina on näppärä, avustajalla saattaa pysyä jopa sukat kuivana.

Profiili  

ViestiLähetetty: Ti Heinä 28, 2015 10:19 pm 

Pyörä: T7, DR8, DR-Z4
tokor kirjoitti:

KKKK-15

Onhan tässä ihan erilailla matkaenduro henkeä ja muutenkin mukava katsoa. :mrgreen:
Tuo minun video on enempi sellaista pikkumopoilla räppäilyä. Kaiken lisäksi kamerasta kuuluu joku ihme morsetus taustalla, joten uusissa lienee sekin.

Profiili  

ViestiLähetetty: Ti Heinä 28, 2015 10:31 pm 

Pyörä: Ready To Push
No nyt minä ymmärrän miten ne Ransalpit tuli sieltä, vaan tuohon ojaan verrattuna TeeVee ajatti meirät johonkin järven rantaan ja hurautti jopa oman moponsa sinne jorpakkoon.. Ei ollu sama paikka ei, mutta harmi että missattiin noin kiva paikka ;)

Virallinen reitti oli ehdottomasti kkkk:n parhaimmistoa, ei tarvinnu soveltaa - senku ajo vaan niin tuli kaikkea hienoa vastaan. Tämä oli mulle 6. tai 7. kerta kkkk:lla ja samalla eka kerta 'virallisella' reitillä. Katkoviivat on paljon helpompi kiertää navin kanssa, kuin yrittää itse etsiä läpiajettavia pehmoisia paikkoja kaukana kotoa.

Kotimatkalla satoi reilu 400km eli puhtaalla mopolla sai hurauttaa talliin. Hieno reissu taas kerran!

Kiitoksia paljon järjestäneelle ja osallistuneille seurakunnille, pitääpä laittaa ens vuodelle jo kalenterimerkintää..

Profiili  

ViestiLähetetty: Ke Heinä 29, 2015 7:04 am 

Pyörä: pyörätön
Tase kirjoitti:
Voi pojat teidän touhuja :roll:
Vaan nyt minä ymmärrän kaatumarautojen merkityksen. Tuollainen pieni vetoliina on näppärä, avustajalla saattaa pysyä jopa sukat kuivana.

Lähdeppä Tase joskus advella mukaan :lol:
Tuo liina auttaa tosi paljon ja mahtuu enemmän ukkoja auttamaan :wink:

ramirin kirjoitti:
No nyt minä ymmärrän miten ne Ransalpit tuli sieltä, vaan tuohon ojaan verrattuna TeeVee ajatti meirät johonkin järven rantaan ja hurautti jopa oman moponsa sinne jorpakkoon.. Ei ollu sama paikka ei, mutta harmi että missattiin noin kiva paikka ;)

Joku keinohan se täytyy olla, ei heilahda yli ihan pikkumopo tyyliin ei :mrgreen:

Roiske kirjoitti:
Onhan tässä ihan erilailla matkaenduro henkeä ja muutenkin mukava katsoa. :mrgreen:

Lievää hulluutta havaittavissa kuskeilla, pakkoko se on mennä..no tietenki ku muutkin :mrgreen:

Profiili  

ViestiLähetetty: Ke Heinä 29, 2015 11:49 am 

Pyörä: Pappa Tunturi
ramirin kirjoitti:

Kyllä tuo varmaan oli sama paikka. http://www.paikkatietoikkuna.fi/web/fi/ ... 428.5|Oja&

Olisi pitänyt ilmeisesti tarjota ojaan kulkusuuntaan nähden vasemmalta puolelta tai sitten taluttaa mopot yli sieltä oikealta puolelta puiden päältä. Tarjosin tosiaan siihen ojaan ajouran kohdalta ja siinä oli kyllä syvyyttä :D

Ohessa vielä screenshot Basecampista, jossa virallinen reitti punaisella.

Liitteet:
Screenshot 2015-07-29 11.47.22.jpg
Screenshot 2015-07-29 11.47.22.jpg [ 203.81 KiB | Katsottu 3086 kertaa ]
 Profiili  

ViestiLähetetty: Ke Heinä 29, 2015 1:35 pm 

Pyörä: T7, DR8, DR-Z4
Tee__Vee kirjoitti:
Olisi pitänyt ilmeisesti tarjota ojaan kulkusuuntaan nähden vasemmalta puolelta tai sitten taluttaa mopot yli sieltä oikealta puolelta puiden päältä. Tarjosin tosiaan siihen ojaan ajouran kohdalta ja siinä oli kyllä syvyyttä :D

Samaan uraan minäkin ensin ajoin, vaan kokeiltiin kepillä, ettei välttämättä ois pysyny kone ja kuski kuivana, niin vedettiin takasi ja sitten siitä vasemmalta yli.(viimeinen ojanylitys mun videolla) Mistral kerkis kokeilla siitä puusillan vierestä ja kävi niinkuin tuossa alla näkyy, vaikka ihan harmittomalta ojalta näyttikin. :mrgreen:

mistral kirjoitti:

Profiili  

ViestiLähetetty: Ke Heinä 29, 2015 2:27 pm 

Pyörä: lainaDomi
Kiitokset täältäkin kaikille 4k:lla olleille!
Olipahan hyvä reitti ojineen päivineen :mrgreen:
KKKK16 odottaen 8) JanneH

Profiili  

ViestiLähetetty: Ke Heinä 29, 2015 2:47 pm 

Roiske kirjoitti:
Tee__Vee kirjoitti:

Samaan uraan minäkin ensin ajoin, vaan kokeiltiin kepillä, ettei välttämättä ois pysyny kone ja kuski kuivana, niin vedettiin takasi ja sitten siitä vasemmalta yli.(viimeinen ojanylitys mun videolla) Mistral kerkis kokeilla siitä puusillan vierestä ja kävi niinkuin tuossa alla näkyy, vaikka ihan harmittomalta ojalta näyttikin. :mrgreen:

mistral kirjoitti:

Kuvan puusiltaa pitkin talutettiin tosiaan mun mopo takaisin. Nyt kyllä jäi vähän hampaankoloon, kun siitä varsinaisen reitin sivusta olisi sitten päässyt muutkin jopa keulimalla tai ainakin muiden avustuksella läpi.

Profiili  

ViestiLähetetty: Ke Heinä 29, 2015 3:14 pm 

Pyörä: Ready To Push
Tee__Vee kirjoitti:

Kuvan puusiltaa pitkin talutettiin tosiaan mun mopo takaisin. Nyt kyllä jäi vähän hampaankoloon, kun siitä varsinaisen reitin sivusta olisi sitten päässyt muutkin jopa keulimalla tai ainakin muiden avustuksella läpi.

Onneks ees sun mopo käytettiin toisella puollella ettei ihan jääny kokeilematta.. ens vuonna sitte koko ryhmä edestakasi muutamaan otteeseen =)

Profiili  

ViestiLähetetty: To Heinä 30, 2015 9:52 am 

Pyörä: ?
Kiitokset DRPetelle hienosti järjestetystä tapahtumasta ja kaikille muille seurasta! Etenkin maisemaryhmälle kiitokset ajoseurasta. Alla maisemaryhmän ja vähän muidenkin seikkailua reitillä :)

https://youtu.be/_LaRBb53HEM

Profiili  

ViestiLähetetty: Su Elo 09, 2015 8:03 pm 

Pyörä: Bandit 1200N, 950SE, 690ER, 450EXC
Kiitokset täältäkin, viimein kotona. Mahtava reissu oli, ekaa kertaa olin itse mukana. Mukavaa oli meno ainakin 2.ryhmässä, kiitoksia vaan kovasti vetäjälle 8)
Varmasti tulen toistekin :mrgreen:

Profiili  

ViestiLähetetty: Su Elo 09, 2015 8:22 pm 

Ville81 kirjoitti:
Kiitokset täältäkin, viimein kotona. Mahtava reissu oli, ekaa kertaa olin itse mukana. Mukavaa oli meno ainakin 2.ryhmässä, kiitoksia vaan kovasti vetäjälle 8)
Varmasti tulen toistekin :mrgreen:

Olisko elävää kuvaa odotettavissa?

Profiili  

ViestiLähetetty: Ma Elo 10, 2015 7:03 pm 

Pyörä: Bandit 1200N, 950SE, 690ER, 450EXC
Joo, tarkoitus oli laittaa esille kunhan saan vähän editoitua

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 127 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
POWERED_BY
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com