Onko kenelläkään tietoa kyseisestä pyörästä? Onko varaosia vielä saatavilla?
Myynnissä näkyisi olevan tuolla nettimotossa yksi yksilö, pitkään miettinyt käynkö hakemassa pois.
Yamaha XT 250 -82
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Yamaha XT 250 -82
Lienee lähes yhtä harvinainen kuin kun mun xt550...Kedolta saksasta löytyy tuohonkin kaikkea, tuleva keräilyharvinaisuus.
DR650 SEW+RM 250+Pappatunturi 1973+ Solifer SM 1980
Re: Yamaha XT 250 -82
Mulla oli parivuotta tuommoinen.++++kevyt,helppo käynnistää.-----voimavarat, ei helposti kulje100kmh