Vaikka itselläni menee 29L tankkeihin, kahdesti on sänkicrossissa loppunut bensa kesken kisan, ihme juttu.
Suzuki DR 650 SE
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
arska
- Viestit: 67
- Liittynyt: To Maalis 24, 2005 9:01 am
- Pyörä: Ktm 690 2013, Suzuki dr 650se -99 +muut
- Paikkakunta: KURU
Suosittelisin kyllä ostamaan 18- 22 litran tankin, olen nähnyt yhdessä dr:ssä sellaisen, ihan ok minusta. Kaveri kertoili sen olevan jostain jekkisivuilta tilattu. Viidellä lisälitralla pääsee noin 100 km lisää, kahdella vain 30-40 km ja tuskin hintaero on suuri. Kahdesta lisälitrasta ei minusta kannata paljon maksaa, eikä isoakaan tarvi aina täyteen tankata.
Vaikka itselläni menee 29L tankkeihin, kahdesti on sänkicrossissa loppunut bensa kesken kisan, ihme juttu.
Vaikka itselläni menee 29L tankkeihin, kahdesti on sänkicrossissa loppunut bensa kesken kisan, ihme juttu.
- mti
- Viestit: 518
- Liittynyt: Pe Kesä 29, 2007 2:31 pm
- Pyörä: Ural 650 -93, Dnepr MT-11, AT RD07 Rally
- Paikkakunta: Päijät-Häme
15l riittäämeikäläisele, kun se on hiukan kevyempi kuin alkuperäinen ja kestää osumia paremmin. Toi parinkympin tankki on meikäläisen käyttöön hiukan liian möhkö, mutta pidemmille siirtymille varmasti parempi.arska kirjoitti:Suosittelisin kyllä ostamaan 18- 22 litran tankin, olen nähnyt yhdessä dr:ssä sellaisen, ihan ok minusta. Kaveri kertoili sen olevan jostain jekkisivuilta tilattu. Viidellä lisälitralla pääsee noin 100 km lisää, kahdella vain 30-40 km ja tuskin hintaero on suuri. Kahdesta lisälitrasta ei minusta kannata paljon maksaa, eikä isoakaan tarvi aina täyteen tankata.
Vaikka itselläni menee 29L tankkeihin, kahdesti on sänkicrossissa loppunut bensa kesken kisan, ihme juttu.
- kurapyörä
- Viestit: 1534
- Liittynyt: La Heinä 23, 2005 12:32 pm
- Pyörä: Africa twin 750
- Paikkakunta: Teisko
No nyt olen minä myös onnellinen dr 650se pyörän omistaja... nyt sit odotetaan vaan kilpiä. Pitäisi tulla kuulemma ainakin 2 viikon sisällä
Kuva uudesta moposta

Kuva uudesta moposta

Kyllähän se siitä olisi pitänyt mennä lisää mutaa tekee gutaa..
Pöhlöjä videoita
http://www.youtube.com/user/arvaa03
Pöhlöjä videoita
http://www.youtube.com/user/arvaa03
- kurapyörä
- Viestit: 1534
- Liittynyt: La Heinä 23, 2005 12:32 pm
- Pyörä: Africa twin 750
- Paikkakunta: Teisko
RistoH kirjoitti:Mistä kautta ostit kun tuontipyörä taitaa olla? Olis mukava kuullu kokemuksia!
Tuonti pyörähän tämä on. Tuli suomeen saksasta 23.12.07. Tuli ostettua tämän firman kautta http://www.panthermann.com/ . En kyllä ollut ehtinyt tilata pyörää heiltä... mutta heille tuli juuri sopivasti kyseinen menopeli. Eilen 4.1.08 hain pyörän. Myyjä tuntuin todella mukavan tuntuiselta
Mitenkä muuten tälläinen dr 650se on yleensä kuristettu?
Kyllähän se siitä olisi pitänyt mennä lisää mutaa tekee gutaa..
Pöhlöjä videoita
http://www.youtube.com/user/arvaa03
Pöhlöjä videoita
http://www.youtube.com/user/arvaa03
- jonkko
- Viestit: 3551
- Liittynyt: To Elo 03, 2006 9:55 pm
- Pyörä: KTM 640 Adventure
- Paikkakunta: Pargas
Mun rs darras oli ainakin kaasarissa siin yläkannen (2 ruuvia auki ja avot,ei voi olla helpompaa nois mikuneisaleksi kirjoitti:RistoH kirjoitti:Mistä kautta ostit kun tuontipyörä taitaa olla? Olis mukava kuullu kokemuksia!
Tuonti pyörähän tämä on. Tuli suomeen saksasta 23.12.07. Tuli ostettua tämän firman kautta http://www.panthermann.com/ . En kyllä ollut ehtinyt tilata pyörää heiltä... mutta heille tuli juuri sopivasti kyseinen menopeli. Eilen 4.1.08 hain pyörän. Myyjä tuntuin todella mukavan tuntuiselta. Eipä ole pyörällä ehditty ainakaan mittarin mukaan paljon ajamaan vähän reilu 16000tkm
Mitenkä muuten tälläinen dr 650se on yleensä kuristettu?
Kai suuttimet kans ovat alakanttii?
Siit en tiedä ku kyll se muuttus ihan toiseks se mopotin ku sai sen kiekon pois,enkä kauan sill ajanut ennen ku vaihtus kaasari suoravetoon.
Team kahajo
Kyll se siitä menee
http://www.youtube.com/user/TheJonkko?feature=mhsn
http://sites.google.com/site/dustywobblssnow/
http://picasaweb.google.fi/lekasora/
Kyll se siitä menee
http://www.youtube.com/user/TheJonkko?feature=mhsn
http://sites.google.com/site/dustywobblssnow/
http://picasaweb.google.fi/lekasora/
Ourrait. Sattui mullekin silmään tuo pyörä sieltä pantterimieheltä, kaukana vaan oli edes katsomaan lähteä.aleksi kirjoitti:RistoH kirjoitti:Mistä kautta ostit kun tuontipyörä taitaa olla? Olis mukava kuullu kokemuksia!
Tuonti pyörähän tämä on. Tuli suomeen saksasta 23.12.07. Tuli ostettua tämän firman kautta http://www.panthermann.com/ . En kyllä ollut ehtinyt tilata pyörää heiltä... mutta heille tuli juuri sopivasti kyseinen menopeli. Eilen 4.1.08 hain pyörän. Myyjä tuntuin todella mukavan tuntuiselta. Eipä ole pyörällä ehditty ainakaan mittarin mukaan paljon ajamaan vähän reilu 16000tkm
Mitenkä muuten tälläinen dr 650se on yleensä kuristettu?
No niin...sen siitä pakkasella ajelusta ja peltorallista saa...tuli öljyt pihalle vasemman etupumpun stefasta...pari vuotta ja n 10000km sitten uusittu viimeksi.
Saakos vaihdettua ilman että erottaa alaputken ja liukuputken??... äkkiseltään näyttäisi kyllä onnistuvan ronkkia välistä, stefa on heti lähellä jousisokan alla.
Täytyy samalla vaivalla uusia molemmat stefat+ uudet öljyt ja ehkä jäykemmät jouset tai ukko laihdutuskuurille, nykysellään keula niiaa aika reilusti koko ajan...*. Varmaan silläkin vaikutuksensa stefojen elinikään...??
Saakos vaihdettua ilman että erottaa alaputken ja liukuputken??... äkkiseltään näyttäisi kyllä onnistuvan ronkkia välistä, stefa on heti lähellä jousisokan alla.
Täytyy samalla vaivalla uusia molemmat stefat+ uudet öljyt ja ehkä jäykemmät jouset tai ukko laihdutuskuurille, nykysellään keula niiaa aika reilusti koko ajan...*. Varmaan silläkin vaikutuksensa stefojen elinikään...??
DR650 SEW+RM 250+Pappatunturi 1973+ Solifer SM 1980
No niin...sen siitä pakkasella ajelusta ja peltorallista saa...tuli öljyt pihalle vasemman etupumpun stefasta...pari vuotta ja n 10000km sitten uusittu viimeksi.
Saakos vaihdettua ilman että erottaa alaputken ja liukuputken??... äkkiseltään näyttäisi kyllä onnistuvan ronkkia välistä, stefa on heti lähellä jousisokan alla.
Täytyy samalla vaivalla uusia molemmat stefat+ uudet öljyt ja ehkä jäykemmät jouset tai ukko laihdutuskuurille, nykysellään keula niiaa aika reilusti koko ajan...*. Varmaan silläkin vaikutuksensa stefojen elinikään...??
Saakos vaihdettua ilman että erottaa alaputken ja liukuputken??... äkkiseltään näyttäisi kyllä onnistuvan ronkkia välistä, stefa on heti lähellä jousisokan alla.
Täytyy samalla vaivalla uusia molemmat stefat+ uudet öljyt ja ehkä jäykemmät jouset tai ukko laihdutuskuurille, nykysellään keula niiaa aika reilusti koko ajan...*. Varmaan silläkin vaikutuksensa stefojen elinikään...??
DR650 SEW+RM 250+Pappatunturi 1973+ Solifer SM 1980
- kalle j
- Viestit: 878
- Liittynyt: Su Syys 17, 2006 10:59 am
- Pyörä: R100GS ja R1100GS
- Paikkakunta: Muurame
Sattuuko olemaan 750 Bigin tankit tuossa sun pyörässä? Kuvissa vähän näyttäisi ja tilavuuskin täsmäisi.arska kirjoitti:Suosittelisin kyllä ostamaan 18- 22 litran tankin, olen nähnyt yhdessä dr:ssä sellaisen, ihan ok minusta. Kaveri kertoili sen olevan jostain jekkisivuilta tilattu. Viidellä lisälitralla pääsee noin 100 km lisää, kahdella vain 30-40 km ja tuskin hintaero on suuri. Kahdesta lisälitrasta ei minusta kannata paljon maksaa, eikä isoakaan tarvi aina täyteen tankata.
Vaikka itselläni menee 29L tankkeihin, kahdesti on sänkicrossissa loppunut bensa kesken kisan, ihme juttu.
-
arska
- Viestit: 67
- Liittynyt: To Maalis 24, 2005 9:01 am
- Pyörä: Ktm 690 2013, Suzuki dr 650se -99 +muut
- Paikkakunta: KURU
Joo on ne tankit 750 big:n ja satula myös, ei sopinut ihan heittämällä, kun bigin runko on pidempi. Etulokari RM, sivumuovit parkkuun pajan, takalokari ktm, Takarunko alumiinia, kun alkuperänen oli melkein poikki. Super-teneren bensapumppu. Etutelarin suojat 75 upon viemäriputkesta eli rakentelua kaikkista jäteaineista, kierrätystä!
