Mönkijätapahtuma Muhospysäkillä 21.10.2007

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Avatar
Kossu
Viestit: 151
Liittynyt: Pe Marras 05, 2004 10:57 pm
Paikkakunta: Oulunsalo

Mönkijätapahtuma Muhospysäkillä 21.10.2007

Viesti Kirjoittaja Kossu »

Tämä ei ole mainos vaan tiedote :p


Ja tuolla voi ottaa osaa myös pyörällä (ainakin viimevuonna vielä pystyi) tai olla vaan katsojana.
http://www.muhkk.com/nopeustesti.htm