Tämä ei ole mainos vaan tiedote :p
Ja tuolla voi ottaa osaa myös pyörällä (ainakin viimevuonna vielä pystyi) tai olla vaan katsojana.
http://www.muhkk.com/nopeustesti.htm
Mönkijätapahtuma Muhospysäkillä 21.10.2007
Valvojat: Jukka, Moderaattorit