dr 650 projekti

Täällä voit esitellä oman rakennusprojektisi ja kadehtia muiden projekteja.

Valvoja: Moderaattorit

deerrä
Viestit: 29
Liittynyt: Ke Huhti 19, 2006 10:13 am
Paikkakunta: haukipudas

dr 650 projekti

Viesti Kirjoittaja deerrä »

täs ois kuvia mun projektista.. http://s139.photobucket.com/albums/q319/maza2007/
Viimeksi muokannut deerrä, Ma Huhti 30, 2007 2:32 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
deerrä
Viestit: 29
Liittynyt: Ke Huhti 19, 2006 10:13 am
Paikkakunta: haukipudas

dr 650 projekti

Viesti Kirjoittaja deerrä »

TOSI! huono mäihä mursin töissä sormen...hidastaa vähä projektin edistymistä.tankki ja muovit o maalarilla
jussimh
Viestit: 782
Liittynyt: Ma Tammi 22, 2007 7:37 pm
Pyörä: KTM 950 Adventure
Paikkakunta: Suonenjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jussimh »

Ihan kunnioitusta herättävä projekti..
Aina kiireinen mansikanviljelijä
deerrä
Viestit: 29
Liittynyt: Ke Huhti 19, 2006 10:13 am
Paikkakunta: haukipudas

dr 650 projekti

Viesti Kirjoittaja deerrä »

jee! sain ledivilkut pelittään pitkän taistelun jälkeen..ja kävin teettämässä teräspunos jarruletkut,päätin sittekki laittaa vakio takaloksun.ku ei toho kuvissa näkyneeseen hondan crossiloksuun tarttunu maali :(
deerrä
Viestit: 29
Liittynyt: Ke Huhti 19, 2006 10:13 am
Paikkakunta: haukipudas

dr 650 projekti

Viesti Kirjoittaja deerrä »

no ny alko viimesten osien kasaus :) viikonloppuna ois tarkotus päästä ajeleen...
jaket
Viestit: 1049
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 1:37 pm
Pyörä: CRF300rally, 1050 S3, R1200GS 2010

Viesti Kirjoittaja jaket »

millä maalasit noita koppia?
Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction.
E. F. Schumacher
deerrä
Viestit: 29
Liittynyt: Ke Huhti 19, 2006 10:13 am
Paikkakunta: haukipudas

Viesti Kirjoittaja deerrä »

jos tarkotit tota koneen maalia ni VHT:n lämpömaalilla kuulemma parasta konemaalia ja saa monen sävystä
deerrä
Viestit: 29
Liittynyt: Ke Huhti 19, 2006 10:13 am
Paikkakunta: haukipudas

dr 650 projekti

Viesti Kirjoittaja deerrä »

no ny sain sit ekat savut koneesta :) ja tosi hieno aurinkoinen keli...takarenkaan sisuskumi rikki :( ei si päässykkään perkele ajeleen....
deerrä
Viestit: 29
Liittynyt: Ke Huhti 19, 2006 10:13 am
Paikkakunta: haukipudas

dr 650 projekti

Viesti Kirjoittaja deerrä »

do dii! kesän ekat ajot ajettu :) projekti viimein valmis! vettä tulee kaatamalla mutta ei haitannu ajamista :)
Vastaa Viestiin