sitten toinen murhe kun ei tahdo lähteä potkimalla käyntiin sitten millään, työntämällä, mäkilähdöllä ja autolla vetämällä lähtee kyllä herkästi ja käykin oikein hyvin,polkimesta saavaan niin pienen liikkeen ettei riitä pyötittämään tarpeeksi. onko mahdollista parantaa jotenkin?
ja viellä kolmas: mistä tappokatkaisin systeemi? kun on vähän raju peli näin aloittelijalle ni olis varmaan hyvä olemassa.
kaikenlaiset vinkit otetaan mielellään vastaan.