Eikö tota kaasuvaijeria olis saanu esim. RM-Heinolta? Tosin tilauskamaa, mutta eipä ne ole montaa päivää yleensä ottanut.
Sähköpostilla kyselin Heinolta, eivät vaivautuneet vastaamaan.
Happi
Aa, no ei siellä taida olla kuin yksi hemmo, joka niitä on mulle sieltä "löytänyt", jos se sattuu olemaan esim. lomilla niin ...
Vaikka itse tulee haettua osanumerokin valmiiksi, hintaa en ole vielä kehdannut hakea
Eli Jenkeissä KTM:n takaisinkutsu tulossa Husseille stumppausongelmien korjaamiseksi. Mitenköhän mahtaa olla Euroopan laita, toteutuuko oikeusturva Hussen omistajille?
"Onko tietoa, minkä kokoset etuhaarukan stefat Terrassa on?"
Vieläkö tämä on ajankohtainen ?
Mulla on hyllyssä käytetyt stefat ja liukuholkit, vaihtelin ne uusiin kun keulan kerran avasin, nämä ovat hyväkuntoiset ja vuotamattomat, voin mitata koon, mistä se mitataan, vai lähetänkö pussukan sulle, ei maksa mitään.
-Lauri
Olen käynyt ajelemassa 701 hyvä mutta sopii enemmän ensikaudella käyttöön siihen ku sais noin samanlaisen varustuksen kuin Terraan. Muitakin ajelin tiger sekä africaa, joo kivoja ja todella hyviä. Mutta voi kun tykkään terrasta helppo ajaa jne, tietysti tottumis kysymys myös. Mallistosta kokonaisvaltaisesti puuttuu terran kaltainen pyörä. Hyvät katu ominaisuudet myös. Odotan että hussesta 701 tulis tai jos Tenere 700 tosi markkinoille allround pyörän.
Moi
onko kellään ollut Terrassa abs ongelmia syttyy yhä useammin, sitten kun sammuttaa ja vähän koskee antureihin niin pysyy pois joskus pidemmän aikaa ja toisinaan vähemmän aikaa. eilen meni mittarikin nopeus näytti 20 km/h yli.
Mistähän alkaisi etsiä vikaa kun 15 A suake palaa. sen takana valot (kilpi, pitkät ja töötti) englanninkielinen käsikirja sanoo lisäksi vielä että assecories socket.