Noniin, nyt on sitten nämä venttilitkin tilattu...aapo kirjoitti:Venttiilit menee kanssa uusiksi ja jotain tuolle kannellekkin voi teherä...
Ehdotuksia sylinterin poraukseen ja kannen laitoon välillä Espoo Hyvinkää?
-aapo
Suzuki DR750 S -89
Valvoja: Moderaattorit
Re: Suzuki DR750 S -89
-too Big to fail-
Re: Suzuki DR750 S -89
Heh, vähäkö varmaan ärsyttää "ku tua ei saa mitää aikaaseksi"
Nytoin tullu hesslerin pilotti sarian mäntä; 107mm ja renkaat. No ei tällä kiirus ku on hankittu '62 talo MOPOtallilla.
Nyt laulaa vähän aikaa hilti, ei DR.
Kyllä tää tästä.
Nytoin tullu hesslerin pilotti sarian mäntä; 107mm ja renkaat. No ei tällä kiirus ku on hankittu '62 talo MOPOtallilla.
Nyt laulaa vähän aikaa hilti, ei DR.
Kyllä tää tästä.
-too Big to fail-
Re: Suzuki DR750 S -89
Venttilit on nyt sittten kanssa. Soimoin kaikki tiivisteet. Nyt vaan enää pitäisi saada huonekalut pois tallista, että tulisi pyörälle tilaa...
-aapo
-aapo
-too Big to fail-
Re: Suzuki DR750 S -89
Nyt mahtuu talliin muutakin kuin romua. Romua sielä tietenkin vielä on, eihän se muuten olisi talli...

jos nyt sitten alkais laittamaan nipuun pikku hiljaa...

-aapo

jos nyt sitten alkais laittamaan nipuun pikku hiljaa...

-aapo
-too Big to fail-
- MTRO
- Viestit: 330
- Liittynyt: Ke Heinä 27, 2005 11:56 am
- Pyörä: 950SE, 525 EXC, 150TPI
- Paikkakunta: E-K
Re: Suzuki DR750 S -89
Laitetaanpas tähän ketjuun velipojan puolesta tietoa, että sillä olisi
projektiksi joutilas Suzuki DR 750, vm 1989.
Konetta pitäisi askarrella, viime kesänä kuului käynnistyksen yhteydessä alakerrasta epämääräinen ääni ja tarkastelun yhteydessä öljyn seasta löytyi "jotain", simmirenkaan pala tmv. Kone käy mutta ääntää. Yläkerta koneesta on rempattu jokin aika sitten ja muutenkin ihan ajokuntoinen mopo, suoraan ajosta.
Hintaa tällä projektilla voisi olla kuutiomäärän mukaisesti 750 euroa. Pyörä sijaitsee Suonenjoella ja tarkempia tietoja voi kysyä Markulta numerosta nolla viisisataa 674 144.
projektiksi joutilas Suzuki DR 750, vm 1989.
Konetta pitäisi askarrella, viime kesänä kuului käynnistyksen yhteydessä alakerrasta epämääräinen ääni ja tarkastelun yhteydessä öljyn seasta löytyi "jotain", simmirenkaan pala tmv. Kone käy mutta ääntää. Yläkerta koneesta on rempattu jokin aika sitten ja muutenkin ihan ajokuntoinen mopo, suoraan ajosta.
Hintaa tällä projektilla voisi olla kuutiomäärän mukaisesti 750 euroa. Pyörä sijaitsee Suonenjoella ja tarkempia tietoja voi kysyä Markulta numerosta nolla viisisataa 674 144.
Re: Suzuki DR750 S -89
Siitä jollekkin rojekti! Itellä on jo yksi lauennut 800 kone hyllyssä (tosin olen siitä mielenhäiriössä vuosia sitten myynyt kannen jolle olis nyt tarvetta). Seuraavaksi pitää ostaa taloon uudet salaojat. mopo-osat siihen asti no-noMTRO kirjoitti:Laitetaanpas tähän ketjuun velipojan puolesta tietoa, että sillä olisi
projektiksi joutilas Suzuki DR 750, vm 1989.
Konetta pitäisi askarrella, viime kesänä kuului käynnistyksen yhteydessä alakerrasta epämääräinen ääni ja tarkastelun yhteydessä öljyn seasta löytyi "jotain", simmirenkaan pala tmv. Kone käy mutta ääntää. Yläkerta koneesta on rempattu jokin aika sitten ja muutenkin ihan ajokuntoinen mopo, suoraan ajosta.
Hintaa tällä projektilla voisi olla kuutiomäärän mukaisesti 750 euroa. Pyörä sijaitsee Suonenjoella ja tarkempia tietoja voi kysyä Markulta numerosta nolla viisisataa 674 144.
-aapo
-too Big to fail-
-
ceevu
- Viestit: 1982
- Liittynyt: La Huhti 07, 2007 10:04 pm
- Pyörä: 900ss elefant+fe 501 Husaberg +TE610++++
- Paikkakunta: jokela
Re: Suzuki DR750 S -89
kovasti koitan sitä kummille kaupitella,on niin säälitävän näköstä kun kaksmetrinen vanha ukko ajaa piikkisellä freccialla...kun halvalla sai...
-
Jarno B
- Viestit: 5
- Liittynyt: To Maalis 06, 2014 9:46 pm
- Pyörä: KTM 525mxc, Yamaha IT200, Honda CBR1000F
- Paikkakunta: Oulunsalo
Re: Suzuki DR750 S -89
No niin, Oulunsaloon rantautu kyseinen projekti eilen. Saapas nähä mitä kone on syöny.
Re: Suzuki DR750 S -89
Magneeton poski auki niin näyt jo jotain. Toimiiko startti? Hyvällä tuurilla on lauennut vaan se startin ratas.Jarno B kirjoitti:No niin, Oulunsaloon rantautu kyseinen projekti eilen. Saapas nähä mitä kone on syöny.
Pohjasta kannatta avata se kupi. Sinne kertyy "ylimääräiset"
Jos on kovasti metallipalaa niin kannattaa pistää vaan kone halaki. Vaihtelee laakeria ym. jos kerran yläkerta on kunnossa niin ei tuo alakerran remppa paljoa ole jos laakereilla selviää. Ehkä
Melkein kaikki löytyy normilaakereina.
-aapo
-too Big to fail-
-
Jarno B
- Viestit: 5
- Liittynyt: To Maalis 06, 2014 9:46 pm
- Pyörä: KTM 525mxc, Yamaha IT200, Honda CBR1000F
- Paikkakunta: Oulunsalo
Re: Suzuki DR750 S -89
Molemmat posket auki eikä mitään ihmeellistä näkyny eli taitaa mennä halkasu hommiksi 
Re: Suzuki DR750 S -89
Nyt odotellaan sitten ohjureita kanteen kun ei niitä tajunnut venttiilien kanssa tilata.
Saa sitten joku ammattimies katella tuon kannen läpi ja sovitella venttiilit siihen.
Saa sitten joku ammattimies katella tuon kannen läpi ja sovitella venttiilit siihen.
-too Big to fail-
Re: Suzuki DR750 S -89
Kansi on nyt sielä ammattiemiehellä. Nyt löyty "uusi" startti, jäähdytin ja ilmansuodattimen kotelo. Startin vaihto ja noilla muilla pits jotain viritellä. Suizat on kovinlämpösiä ja kovin helposti ja tiukasti menee bigin kolmion mallinen filtteri tukkoon. Jos joku on jotain kokeillut niin kannattaa neuvoa
Ajatuksena siis viritellä pestävä suodatin (pari valmiiksi pestyä voi olla laiskalla vaikka migrip pussissa mukana) tai jotain sinne päin.
-aapo
-aapo
-too Big to fail-
Re: Suzuki DR750 S -89
Oli mulle ihan usi tuttavuus tämä tälläinen sokka. Näppärä tuo oli kun vaan hoksasi sen työkalun pussissa...

Ja osia odotellassa kunnostettiin tämmöinen italiaano työmatkoja varten.... 60km suuntaansa, jos joskus ajelis. Samaa hyvää -89 mallia kuins DR:kin

Ja siellähän se könnöttää... toivottavasti meni oikein

Jospa sitä vain ehtisi hakea sen kannen ja laitella. Alkaa kesä kurkkia siihen malliin. SItten Seuraavaksi pitäisi sähköjä tehdä tähän staattoriin. Sitä tullut vähän lykättyä....

Ja osia odotellassa kunnostettiin tämmöinen italiaano työmatkoja varten.... 60km suuntaansa, jos joskus ajelis. Samaa hyvää -89 mallia kuins DR:kin

Ja siellähän se könnöttää... toivottavasti meni oikein

Jospa sitä vain ehtisi hakea sen kannen ja laitella. Alkaa kesä kurkkia siihen malliin. SItten Seuraavaksi pitäisi sähköjä tehdä tähän staattoriin. Sitä tullut vähän lykättyä....
-too Big to fail-
Re: Suzuki DR750 S -89
Kun on todistetusti ajossa ja toimii, niin laitetaan muutamia kuvia viime "huolloista"
Joo, loppu sitten ne varastaattorit munkin hyllystä. Keväällä piti käämiä uusi, ihan orkkis -89 runkoon.
Lankaa ja ohjeet netistä ja laminointihartsia ja teflonteippiä biltemasta.



Tämä oli ihan hauska harjoitus.

Ihan kaikkia holkkeja ei enää keulaan saa, mutta peintä huoltoa.
Bauhausin avaustyökalu


Ameriikan ihme sisään

Starttia piti hoivata


Vaaralliset takatapit pois, samalla maailman painavin rekkariteline, nämä yhteensä melkein - 5kg

Uusi ja hyvä tulee alumiinista, ledeistä ja lumilapiosta.

Sitten bilteman roadbooktelineelle paikka. Vanhassa bigissä on sopivasti putket mihin voi laittaa 12mm alumiinitangosta väännetyn telineen.





Oikein hyvä harrastus on tämä
Joo, loppu sitten ne varastaattorit munkin hyllystä. Keväällä piti käämiä uusi, ihan orkkis -89 runkoon.
Lankaa ja ohjeet netistä ja laminointihartsia ja teflonteippiä biltemasta.

Tämä oli ihan hauska harjoitus.
Ihan kaikkia holkkeja ei enää keulaan saa, mutta peintä huoltoa.
Bauhausin avaustyökalu
Ameriikan ihme sisään
Starttia piti hoivata
Vaaralliset takatapit pois, samalla maailman painavin rekkariteline, nämä yhteensä melkein - 5kg
Uusi ja hyvä tulee alumiinista, ledeistä ja lumilapiosta.
Sitten bilteman roadbooktelineelle paikka. Vanhassa bigissä on sopivasti putket mihin voi laittaa 12mm alumiinitangosta väännetyn telineen.
Oikein hyvä harrastus on tämä
-too Big to fail-
