Tarkoituksena on pistää ulkonäkö heti kerralla uusiksi ja siinä ollaan hyvin päästy alkuun sovittelemalla KTM LC4:n USD keula johon nyt vanne ja jarrut hakusessa. Myöskin takaiskari on tarkoitus uusia johonkin asialliseen kuten WP tai jokin lähes vastaava ainakin. Takapää menee uusiksi ja siihen istutetaan Duke II:n peräkate ja tupla putkisto. Maskiksi olisi tarkoitus pistää MGM-bikesin uusi LM111 mallin maski ja väri tulee olemaan musta pohjalla mutta lakkaan tarkoitus sekoittaa verenpunaisia hileitä jotta aurinkoa/valoa vasten ne sitten antaisivat tyylikkään säväyksen mustalla pohjalla. Mäntä on kans ollut ajatuksissa vaihtaa Wisecon 570cc satsiin ja kaasarikin tullaan samassa uusimaan johonkin toimivampaan.
Eli paljon on töitä tiedossa mutta mikäs sen mukavampaa näin talvisin
Kuvassa pyörä osto kunnossa.