Pyörä täysin vakiona osto kunnossa.

Alkuperäinen vaimennin sai väistyä heti paremmin virtaavavan Laserin ProDuro:n tieltä. Samalla pääsin eroon alakierroksilla
vaivanneesta kenguru ilmiöstä.

Samalla poistin "ylimääräsiä" osia sieltä sun täältä. Kuivapaino nyt kevennysten jälkeen alle 160 kg.
Seuraavaksi asensin alumiini sarvet, ABR:n 2 tuuman korotukset ja Polisport:n Sharp rysterit.
Ja sarvien välitankoon omatekoset kiinnikkeet karttalaukulle.


Keulaan tekasin alumiinista korkeamman katteen jolla matka-ajossa kohinat väheni huomattavasti.

Koska pakopuolella oli jo paremmat virtaukset päätin hommata kaasariin Dynojet:n stage 2 sarjan. Ohjeitten mukaan poistin
myös ilmanputsarin kotelosta snorkkelin.
Tuloksena yläkierroksille hieman lisää potkua. Tai ainaki siltä tuntu. Ja kun kypärän sisässä typerä virnistys vaan leveni, katsoin
"virityksen" onnistuneen.
Syylärin suojaksi asensin Hepco&Becker:n kaatumaraudat ja taakse saman merkkiset laukkuraudat + Därr:n alulaukut.
Laukut ei laadulla häikäse, mutta kyllä ne viime kesän reissut kesti kunnialla.

Viime syksynä vielä innostuin kokeilemaan lasikuitu hommia. Muutoksen kohteena taka lokasuoja. Acerbiksen valo/kilpiteline ja lasikuidusta/alumiinilevystä tein uuden kevyemmän näkösen lokasuojan. Ei siitä mikään kaunis tullu, mutta onneksi tuo tarakka
peittää sen melkeen kokonaan.
Sitte takavanteesta katkeski 5 vierekkäistä pinnaa ja ajot päätty siihen. Ja tietysti vielä sillo, ku olin ajeluttamassa vierailevia
tähtiä etelästä. Tikkaoja hieman ihmetteliki Teneren vaappuvaa menoa. Loppuun jätetyt maukkaimmat pätkät kurvailin
sitte hussella. Ehkäpä ens kesänä otetaan uusinta!!?


Ensi kesäksi eteen asennan Wilbers:n progressiiviset jouset ja taakse Wilbers:n iskarin lisäsäiliöllä.
Huohottojan putki omaan säiliöön, pois imukotelosta.
Kahvalämppärit.
Takavanteeseen uudet pinnat.
Ja sivulaukkujen asentoa täytyy viela hieman muuttaa
+ normaaleja huolto hommia.
Kuvassa ylhäällä vakio ja alhaalla Wilbers:n progressiivinen jousi.











